![]() |
Thanx voor de leuke positieve reacties
Vanmorgen de 19inch RS6 velgen opgehaald en vanmiddag even aan de achterzijde gemonteerd... Heb gelijk de 5mm spacers aan de achterzijde verwijderd voor de RH ZW1 en heb ze er ook onder weg gelaten. Met de spacers had ik de hoogte opgevuld met 9mm schijfjes/bumpstops en deze heb ik nu volledig verwijderd en ligt nu 5mm dichter in de wielkasten en heb nu op de laagste stand 1,5mm speling op de band.....perfect dus en ligt dus aan de achterzijde nu 9mm lager en lager kan hij ook niet. Dus loopt op de laagste stand mooi vrij..!! Vind de RS6 echt super geslaagd en beter dan verwacht met kleuren combi in gepoedercoated hoogglans zwart...gemonteerd met 215/35/19 FALKEN 452 Zal volgende week de complete set RS6 monteren en ben benieuwd naar het geheel. Gisteravond in de regen heen en terug geweest naar Ruinen en de wagen was echt ongeloofelijk smerig en de rvs randen waren gewoon zwart. Dus vandaag de wagen weer schoongemaakt voor morgen en bij deze nog even wat foto's genomen. Morgen weer vroeg opstaan dus bij deze welterusten en tot morgen.....!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En Danny bedankt voor de volgende foto's hieronder die je gister hebt gemaakt... |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ook dik,die rs6:rock:
|
Wat onwijs dik !!!!!!!
Mijn voorkeur gaat uit naar de Rh wielen. En is dit toch misschien een kleine troost na alles.... ;) |
Quote:
Dankje....ja 1e keus zijn de rh's voor de meetings maar voor vaker gebruik en dagelijks en als de vrouw er mee rijdt komen gewoon de RS6 eronder. Dit is absoluut een kleine troost na alles en ben blij dat alles achter de rug is en ik deze gti af heb en hier wel van mag gaan genieten...al mis ik mijn mk3 20VT echt wel. |
Top man,
Heb hem voor je in het dikke mk5 topic geplaatst waar daar hoort hij zeker wel thuis. Binnenkort maar even in het echt bewonderen op een meet. ;) |
wow, met de buite pic's wordt het pas echt duidelijk, echt top man!
En euh, mis je de 20vt, JD heeft hier wel een oplossing voor, alleen nog even een keuze maken tussen stage 1 tot 8 :D |
Quote:
Dankje......Ik bedoel gewoon het geheel van de mk3 na al die jaren alles weg, maar ben blij dat ik er ondanks dat het geld gekost heeft toch een mooie vervanger heb terug gekregen en er van gemaakt heb. Mortorisch met nu al 250pk en 385n/m is het voor mij nu al meer dan voldoende vermogen in de gti en heb hem dus al laten chippen bij JD. Misschien voor toekomst nog een andere downpipe/spruistuk en compleet uitlaatsysteem. Maar voor nu eerst mooi lekker zo laten. Ja buiten pic maken het geheel toch mooier............ :thumbup: |
mooie mk5 henk :thumbup:
|
bijde zeer nette velgen! maar mijn voorkeur licht zeker bij de RH licht super mooi in de kassen :cool:
|
mooie auto geworden, vind alleen de rs6 mooier staan :D maar men noemt mij wel vaker raar :screwy:
|
erg dik zeg! mooi front ook zo
shoot gehad van pvw? |
Quote:
Vroegah kreeg je alleen zo'n sticker als het in het blad had gestaan met een repo of foto , tegenwoordig kun je die dingen zo kopen bij hun stands op meetings...... Maar dat maakt de auto niks minder mooi hoor !!!!!!!!!! De RH's staan m erg mooi! |
super auto weer zeg... erg netjes
|
wauww.. :wow:
Echt super geworden! |
Quote:
+1. Super golfje geworden. Rs6 velgen is ook meer mijn ding. |
Netjes Henk...!!
|
Stond er vandaag mooi bij! :cool:
|
Quote:
heb hem niet zien staan in bij de vag meeting :confused: |