![]() |
Mijn garage :thumbup: Moet hem alleen nog even fatsoeneren, muur nog beetje veranderen en nog wat oldskool decals aanbrengen...
![]() ![]() ![]() |
Zo die is netjes zeg! De mijnes is echt een puinhoop haha :D
|
heb een aantal mensen toegevoegd leuk spel haha
|
Quote:
Thanks, is nu alweer iets anders... :screwy: Die t2's zijn een beetje verslavend :D ![]() |
mij mag je ook altijd toevoegen .
Zoek naar Sven Van Steen Spekkie Grtz |
|
Quote:
daar moet je wel 50 races mee winnen anders ben je hem kwijt ;) |
Nope, 35 maar.. En dat heb ik in 1 avondje gedaan, hij is al van mij :P
|
Quote:
Quote:
Het is nu veranderd maar eerst moest je er 50 winnen Ik moest er voor mijn gti 50 winnen en nu voor mn skyline maar 45 :thumbup: Garage is ook weer veranderd, misschien dat ik hem binnenkort toch weer anders ga doen maar voor nu is het goed haha :screwy: ![]() |
dit is sick....
|
Ja het is een beetje verslavend en als je dan 3 weken vakantie hebt krijg je dit :giggle:
|
verslavend is het zeker, lig al weer een tijdje plat en dan opeens heb je het Cartown..
![]() |
welk level zit jij in hemelsnaam??
|
valt mee 28.
Maar je moet gewoon veel klusjes doen , en het nieuwe systeem is helemaal mooi, wanneer je veel dezelfde klusjes doet wordt je meer beloond |
Quote:
Maar jij hebt er zo te zien ook voor betaald gezien de grootte van je land en je 4! gouden tank pumps ;) Dat heb ik er niet voor over ik speel gewoon beetje voor de fun ;) |
met facebook punten ;) vrouwtje had bij 1 of ander spel allemaal van die punten gescoord en die heb ik netjes ingewisseld :)
|
Quote:
Haha nice :) Voor mensen die me trouwens toe willen voegen: Marc Wolkorte |
Nette garage hoor Bas! Ik heb nog maar 20 van die facebook punten.... :( vraag me wel af waarmee je er meer kunt verdienen?
Dit is nu mijn garage :) ![]() |
Quote:
Volgens mij kan dat niet met cartown, maar vaak met die gok/pokerspelletjes volgens mij, |
Quote:
Wow nice! Hoe bouw je zo de hoogte in of kan dat pas vanaf bepaald lvl? |
All times are GMT +1. The time now is 11:04. |