![]() |
Ja hoor!!! Mokkels.nl is ook door de forummers van volksforum ontdekt! :D
|
ZIJN ER OOK VROUWEN DIE MET EEN WIE-ZIJN-LEKKERE-MANNEN?-TOPIC MEE WILLEN DOEN??? :wink: :wink: :wink:
(homo's mogen ook meedoen, hoor ;) ) :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
he moet dat nou... :biggrin:
|
Quote:
hihihihi :D ;) |
Quote:
Jaaah Daag! daar kunnen we hier niet aan beginnen hoor! Weet precies weer hoe dat gaat! Jij, Bien en Danielle beetje mannen keuren! Dat vind ik niet kunne! :D:D BTW, Linnie...Waar blijven nou die foto's van jou??? Enne wat wel een leuk idee is...(misschien maar in een nieuw topis...) Miss Volksforum verkiezing! Wie maakt de thread? |
ik dacht dat jij nu wel blij zou zijn mark :confused:
;) |
Quote:
Jah duh.... :p Vind het alleen zo oneerlijk voor jou! :D:D:D :tongue: Just kiddin', Big RR (Retro-René...) |
Ik heb danielle overgaag in het echt gezien zonder makeup, was een vip bij de sterrenrace op zandvoort aantal jaartjes geleden (me pa's eigen zaak sponsorde toen bij dat event :rolleyes: )
Nou, ik kon het er niet op hahaha wat een lelijk schepsel.... zelfs in een racesuit!! :biggrin: |
Wie opent nou een thread voor de Miss Volksforum verkiezing? (ik wil het zelf niet doen, want dan wordt ik meteen seksistisch genoemd!)
edit: Is dan een nederlands woord? woord vast wel, maar spelling vast niet! :D |
en hoe moet ik da zien die verkiezing ? :rolleyes:
:eek: |
ey linnie....msn gooit me er steeds af!!!!
|
Quote:
Tja, hoe gaat een verkiezing? De dames die hier op het forum zitten (of vrouwen, vriendinnen, ex-geliefden, minaressen maakt niet uit...) posten foto's en er wordt dan gekozen door de forumleden wie er miss volksforum wordt! |
Quote:
Had al een vaag vermoeden!... :tongue: *zuch* leuk... |
zou het makkelijkste zijn met een poll....
maar dan moeten we `t eerst zorgen voor `foto`s van de vrouwen die mee willen doen hè |
Quote:
Stelletje lamers.... ipv anders vrouwen beoordelen misschien een idee om zelf een vriendin te gaan zoeken |
och vergeten de smilie erneer te zetten.......
:tongue: |
Quote:
ssst, straks horen ze je en hebben ze je door!! :p :p |
zegt iemand die al voorzien is van een vriendin....
als je nog vrijgezel was, dan durf ik te wedden dat je met ons mee deed ;) |
Quote:
:D:D:D |
Wie heeft er eigelijk allemaal een vriendin???
:eek: |
All times are GMT +1. The time now is 20:23. |