![]() |
ContainerRace 2012 De Bende van Emmen ! :D
![]() KnikkerBusTjoeners.., ![]() in de Rietlanden bie ut wotergat :giggle: ![]() :shake: Hij wet ut nait zo zeker meer..,met die Franse bak :lmao: Dagelijks te volgen op: WWW.TEAMROADKILL.TK |
Die espace zag ik op erica staan van de week bij de brug. Wel grappig met die graffiti erop.
|
@.pieterveenstra :
(helemaal rechts in rode polo ) :shake: Ken ik niet..,wie moet dat zijn dan? :D |
Quote:
:thumbup: Dat kan ja, valt ook best wel op zo! |
Zo, auto is bijna ingepakt, zometeen richting Hoogeveen vertrekken waar een hotel hebben en morgen om 8 uur van start vanuit Hardenberg :)
|
Nou heeft iedereen het gehaald? Wij wel in ieder geval, op enkele (kleine) problemen na. Peugeotje van hierboven heb ik trouwens nog een x gespot.
ergens in slovenie oid; ![]() ![]() |
Quote:
Wij hebben het ook gehaald :D Jullie hadden wel haast om weer naar huis te komen he :thumbup: . In de bergen voor Opatije liep op barrel maar op 3 cilinders. (bougie bleek kapot). De laatste 300 km naar huis met een harde rare tik uit het rechts-vooronder waren nog wel even spannend |
Quote:
Haha, nice! :tongue: Was jij met die blauwe golf 2 met chrome velgjes? Wij waren op de terugweg afgeslagen bij een tank station, zon duitser zei dat hij een enorme rookwolk onder de auto zag, automaatbak zat tegen het kookpunt en drukte er nog wat olie uit. Geen idee hoe dat kan :tongue: maar goed hij staat weer op de oprit. Was echt tof iig! :thumbup: |
Quote:
Wij zijn elkaar een paar maal tegen gekomen op de terugweg in duitsland :thumbup: We reden in een Audi 80 5S (grijs) ;) Onze andere auto de Volvo 850 beschilderd door gehandicapten heeft het ook zonder een enkel probleem gehaald :) De Audi had in Opatija pech met de dynamo, maar via via bij een beun garage gekomen waar alles opgelost is (was overigens een gereviseerde dynamo :redface: ) |
![]() Het was gezellig :D De Peug heeft het ook allemaal zonder problemen gehaald :) |
There, we fixed it!
|
kijk ik net ff op 112groningen.nl
zie ik een carbagerun stukje... En wie staat er op de foto? ![]() |
Ja 't was mooi :)
![]() |
Gave foto Gertjan! Ik krijg binnenkort nog een paar high res. rollingshots die gemaakt zijn in Kroatie op de snelweg!
@Marvel: cool! |
Volgend jaar gaat de cbrun naar alle waarschijnlijkheid richting Spanje :thumbup:
Tegen die tijd maar eens een leuke A8 of een 7-serie aanschaffen :rolleyes: |
Is dat een gerucht Pieter? Of heb je het van iemand uit de organisatie gehoord?
Want als dat zo is, dan kriebelt het toch weer om volgend jaar nog een keer mee te doen! |
Quote:
De crew had zoiets op twitter gezet dat Barcelona in de editie van 2013 voorkwam. Er is maar een manier om er echt achter te komen en dat is gewoon wachten todat de inschrijvingen weer open gaan :rolleyes: Ik denk dat het wekker zetten wordt met de volgende editie :screwy: Check: https://twitter.com/Carbagerun/stat...469428826800128 |
Zoiets zat ik ook al te denken, ze hebben ondertussen alles wel een beetje gehad, behalve die kant op, en dat is goed te doen als de tocht ongeveer 3000 km moet zijn.
|
Quote:
ik denk dat ik ook maar eens mee ga....... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:19. |