Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf 1.1 '81 Project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99961)

Jurregti 26-04-2013 23:46

Mooi project, ben benieuwd naar de afbouw. Volger erbij.

Van Limburg 27-04-2013 22:35

Quote:
Originally Posted by Melvin - US Lights
Aan beide kanten weer laten verwijderen dan, gaat op den duur anders alsnog scheuren! Er hoort geen kit daar...

Wat hoort er dan wel? Gelast is het ook niet?

Bernhard 27-04-2013 22:55

hoort niks tussen als het goed is.

Door het boutje onderaan trek je het spatbord netjes strak tegen het voorfront aan.

Van Limburg 28-04-2013 01:02

Quote:
Originally Posted by Bernhard
hoort niks tussen als het goed is.

Door het boutje onderaan trek je het spatbord netjes strak tegen het voorfront aan.

Vanachter is het toch het zelfde verhaal? Plaatwerk wat samen komt en met een naad verbonden word. Ik weet dat die spuiter het eerder heeft gedaan.

De Pul 28-04-2013 09:19

vanachter is het over de hele linie gepuntlast in tegenstelling tot voor waar het scherm aan 1 boutje hangt te fladderen.

Van Limburg 28-04-2013 11:05

Wat raad je me dan aan te doen? Gelast is het origineel toch ook niet.

Melvin 28-04-2013 11:08

Gewoon niks ertussen en je scherm netjes monteren. Als je echt iets ertussen wil zou vetband nog kunnen, maar origineel zit daar niks. Je voorscherm is een los onderdeel...

Yellowbug 28-04-2013 11:47

Quote:
Originally Posted by Melvin - US Lights
Gewoon niks ertussen en je scherm netjes monteren. Als je echt iets ertussen wil zou vetband nog kunnen, maar origineel zit daar niks. Je voorscherm is een los onderdeel...

+1 :thumbup:

Van Limburg 28-04-2013 19:04

Mm, nu twijfel ik toch echt. Het ziet er echt mooi uit, gekit of niet. Ik baal er gewoon echt van dat dat is losgekomen. En ik denk dat ik er wel iets tussen moet, anders gaat het niet zo mooi aansluiten op elkaar. Ivm imi spatborden bedoel ik dan.

Tevens een update
Matjes geplaatst, en int dak ook.

Uitlaat der onder

sciroccoGTII 29-04-2013 08:10

Hoort inderdaad niets tussen scherm zit gewoon met boutjes/schroeven vast. Niet gaan kitten oid dan zit je dus met deze ellende. En al helemaal niet gaan lassen. Hoe zie jij het voor je als je schade rijd met het scherm. Slecht opgelost door de spuiter.

timk1 29-04-2013 19:23

idd, hoort gewoon een open naadje te zijn maar gebeurt vaak dat imi schermen hier slecht aansluiten. kun je gewoon niets aan doen. kitten is idd niet de oplossing, daar krijg je vroeg of laat gezeik van. succes

Style 29-04-2013 19:59

Niks aan dat naadje doen hoor wat alleen maar knoeien en het hoort ook niet.
Kijk bij zit het ook allemaal los er moest alleen nog een schroefje onder in.
Die het sparbord samen voegt met de voorfront ;)

Hier nog een foto van mijn pedaal de veer zorgt er voor dat het pedaal terug omhoog veert :thumbup:

Voor de rest ben je lekker bezig :thumbup:

Van Limburg 30-04-2013 14:13

Dan zit dat veertje wel goed meen ik. Ik ga overleggen met de spuiter wat het best gedaan wordt. Heel de kit moet ook weer verwijderd worden dan.

Van Limburg 06-05-2013 21:52

Zo, nog eens wat aan den auto gedaan. Deurslotpinntje werkend gekregen, achterlichten geplaatst, nog wat elektriciteit, benzine en remleidingen geplaatst.
Dan heb ik een nieuw rubber voor men kruiskoppeling gekregen van Spike, bedankt hier voor.
Ook ben ik de velgen gaan halen van Opelgek. Verbreed staal om maar eens te beginnen. Worden gestraald en waarschijnlijk mat donkergrijs.

Van Limburg 09-05-2013 19:24

Ramen aan twee kanten terug gezet en raamgeleider in geolied.

Style 10-05-2013 14:24

Ziet er goed uit ! wil zelf ook graag nog de portierramen er in gaan maken.
Ben alleen nog op zoek naar de rubbers van de klapramen :rolleyes:
Dus ik laat deze nog zo lang als mogelijk open en anders gaan er ook van die dichten in zo als jouw :thumbup:

Van Limburg 10-05-2013 19:08

Haha! Dan haast je maar want klapraampjes zijn toch echt de moeite:)

Isoleren is ook belangrijk

Style 10-05-2013 19:46

Zie dat de binnen verlichting kabels er ook in zitten :thumbup:

Van Limburg 10-05-2013 20:11

Quote:
Originally Posted by Style
Zie dat de binnen verlichting kabels er ook in zitten :thumbup:

Ja deze had ik er al in gezet, maar verkeerd.. Dus nu wel juist. Bruin/wit dus op het deurschakelaartje en gewoon bruin, waarschijnlijk naar de zekering.

Style 10-05-2013 20:19

Wat is dat voor schuim rond je pook kom dat heb ik nie :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 02:19.