![]() |
Quote:
Thnx Niels!👍🏻 |
Netjes hoor! Erg smalle bandjes of niet? Geen last van met oneven stukken in de weg?
|
Quote:
Ja, die banden vind ik persoonlijk ook niks maar goed...! Zijn 165/35ers. :eek: Maar achter gooi ik er nog spacers op van 10 mm, dan kijkt het net wat anders! :thumbup: Maar oneven weggedeeltes willen wel eens vervelend zijn, maar daar wen je vanzelf aan. :confused: |
Mooi ding! wielen staan hem goed!
|
Is idd even een apart gezicht met die hele lage bandjes, maar zag er vandaag wel goed uit in het echt! :thumbup:
Had 'm eigenlijk even andersom in moeten parkeren en foto maken van de 2 naast elkaar bedenk ik me nu... |
Hahaha voor de volgende keer misschien. :thumbup:
Heb er meerdere horen zeggen zit daar wel banden omheen. :D |
inderdaad weinig band :tongue: ik vond de 185 op de azev al klein :D
maar staat wel deftig! zeker met nog een spacertje erop achter |
thnx John, spacertje is wel de bedoeling.
Voor de rest gewoon lekker zo laten denk ik! |
Wat doe je??
|
ja ach... je weet hoe ik ben. Zo veranderlijk als de nacht.
zolang ik niet de juiste prijs krijg blijf hij gewoon netjes. :thumbup: |
Aangezien ik de auto niet verkocht krijg, heb ik voor mezelf maar weer eens wat gekocht! :mrgreen:
In nieuwstaat verkerende BBS stuur. :cool: Worden ook zeldzaam die dingen. :eek: Maar goed..... hier een foto! ![]() Hier zit standaard een verloopbusje bij.. dus ik dacht vanmiddag even gauw monteren. Maar niks was minder waar. :rolleyes: Ik dacht sla het verloopje over de stuurstang heen, gaat hij na achteren!! Dus moet nog een foefje verzinnen hiervoor. TIPS WELKOM!!! |
gaaf stuur! gewoon lekker verder met dat ding :tongue:
kan je niet iets met een poulie trekker doen ofzo? |
Thnx John... ga eens wat verzinnen hiervoor.
Dys gaat dat allemaal goedkomen. :thumbup: |
Binnenkort wat wijzigingen aan de Golf.
Wielen en stuur worden veranderd, heckblende is er af en verkocht. Vond het toch wat 'te' druk zeg maar. Fifft rood/wit ook verkocht. Dus de MTS-sen zitten er weer in. Morgen eerst met vakantie en daarna weer lekker doorgaan. :thumbup: |
Nou de Gully's zitten eronder dus.... helaas te laag aan de achterkant dus die moet plm een cm omhoog. Maar dat doe ik van de week nog, heb toch nog een week vakantie dus dat moet goedkomen. :cool:
WAZIGE Picca's: ![]() ![]() ![]() BBS stuur gaat er nog in, maar dat doe ik later nog wel een keer. :thumbup: |
altijd een dikke set wielen :cool:
|
Netjes hoor! :cool: Wel jammer van de heckblende als je het mij vraagt :tongue:
|
@ John : Thnx man! :thumbup:
@ Dennis: Ach ja.. die heckblende was leuk idd maar verveelde mij wel gauw eerlijk gezegd. Dus moet je weer wat veranderen. Anders heb je ook niks te doen toch! :D |
Zeer mooi zo die velgen, past mooi bij de chrome details op de rest van de Golf.
|
Quote:
Thnx kerel. Was lang geleden dat ik Porsches er onder had. :thumbup: Dus moest een keer gebeuren. |
Quote:
Zeker netjes, denk dat ik ook een keer Porsches ga passen onder mijn GTI. :thumbup: |
Thnx man! Op het 1 of andere manier blijven Porsches toch tijdloos onder een Mk2. :thumbup:
|
Na een paar weken met het originele stuur te hebben rond gereden.
Van de week eerst maar eens de BBS stuur er in geplant. 8) ![]() ![]() Nou rustig op zoek naar een setje Fifft rood voor een superlage prijs. :thumbup: |
Porsche stuur er uit, Porsche velgen er onder...
Volgende set velgen wordt dus BBS? :D ;) |
Setje porsche rs-en, best of both ;)
|
BBS-sen zullen het nooit worden, na de nodige trauma's die ik er aan over heb gehouden. :D
Rij er iedere dag mee, en om nu iedere keer 2,5 uur schoonmaken na 4 dagen rijden..... is voor mij een no-go. ;) Dan zijn deze wielen er nog heilig bij qua schoonmaak. :cool: Ga er serieus over nadenken wat er mee te doen. Verkopen of houden. |
Tsja... en toen was hij verkocht!!
Op zoek naar een andere of wat anders, ben er nog niet helemaal uit. Wordt vervolgd.............. :thumbup: |
benieuwd wat de opvolger word
|
Of dat het een VW blijft weet ik nog niet.
Ze weten de prijzen tegenwoordig wel. :tongue: |
Jammer dat ie weg is!
Nu een mk3? Ik heb ook veel mk2's gehad, had echt niks met de mk3. Maar nu ik een 3 heb, merk ik wel wat voor een stap vooruit dat is qua comfort. Je kan ook een goed bod doen op mijn VR6 ;) |
Quote:
Thnx man, maar een VR is geen optie voor aangezien ik binnen 10 minuten op het werk ben. En te lui om te fietsen! :D |
De opvolger is binnen:
Het gaat om een 87er Polarsilber Jetta. :thumbup: Strontorigineel en laag! :D Crappy foto's van mijn klote IPhone! ![]() ![]() |
Lekker man! Mooi kleur :cool:
|
Quote:
Thnx John :thumbup: , stickers zijn er inmiddels af. Dus kan weer wat zien door de achterruit. :D |
Pfoe, wat een wielen zeg! 17 of 18 inch? Ik zou velgen van de Black up! er onder gooien.
|
Quote:
is 17'' wielen van een Mini met die heerlijke 165/35 banden eronder. :thumbup: Vanaf december staat hij toch binnen, dus dan misschien een andere set wielen proberen. :thumbup: |
Sweet! :cool: En toch VW :thumbup:
Gister nog op die klote Waalkade geparkeerd en een hapje gegeten in de stad, niet heel fijn als je laag rijd zeg :shake: |
Thnx man!! :cool:
Nee idd de Waalkade is inderdaad niet alles. Ga zelf dan altijd met de Passat naar de stad! :thumbup: |
tsja... updates wordt lastiger aangezien deze zo in staat is dat er weinig aan te doen is. :D
maar goed toch een 3 tal kunnen vinden om te doen. :cool: 1ste een setje luxe borden gemonteerd. ![]() 2de ''oldschool'' gele lampen gemonteerd. ![]() 3de Spucknapf stuur gekocht. ![]() nou dat was het weer, volgende update zal wel iets met de uitlaat zijn. |
Gave Jetta, en leuke updates!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:33. |