![]() |
je komt maar langs :P
|
Ik had me voor de verandering maar eens een stokbroodje gezond besteld, en 4 broodjes van thuis ;) en een kommetje cup a soup Rundvlees
Ohw ja en nog een appeltje :woowoo: |
2 bammetjes tonijn in rode saus!
heerlijk... Hey Jas, het zal wel volgende week worden dat ik even kom buurten.... ben steeds laat in Kampen.. dus het schoot telkens niet op... Ciao. |
Altijd goed ik loop niet weg :D:D
Ik zie je wel verschijnen ! |
UND?
het is weer vrijdag.... :D |
Und ?
Ik zeg niks vandaag :D |
Ik ook niet !!!!! :D
|
Wil nog 1 ding kwijt voor nu ! :D
Ik ga nu ff een nieuw zadel op een fiets zetten en dan een buitenband met binnenband en dan een band plakken Dan hoop ik dat ik weer onderdelen heb en dat ik een nieuw voorasje kan monteren als ik dat klaar heb ff olie verversen in een sparta met dan ff een andere sparta met carburateur nakijken en ff uitlaat vervangen ! Dus ben er met een uurtje of 2 weer :D:D |
dit wordt echt een waardeloze vrijdag...... :mad:
|
Hoezo ?
|
ik heb geen zak te doen! dan gaat de dag zo verrekte langzaam....... :mad:
|
heb je verstand van compressors? mag je een verslagje voor mij maken?
|
zo zijn al mijn vrijdagen :D
|
compressors in de vorm van laders?
of in de vorm van AIRPRESS ![]() |
airpress :(...anders was het misschien ook nog interessant geweest
|
yeah... bijna weekend!! als er iemand verstand heeft van vloeistofmechanica mogen ze me ook wel ff helpen :(
|
Weekend!!! En vandaag was ook meteen de laatste dag, heb voorlopig dus genoeg vrij... :(
Maar goed, morgen weer lekker klussen aan de Polo. :) |
weekend is niet best begonnen voor mij vanmorgen begrafenis van een collega van mij gehad dus das minder
|
vwlunatic.. sterkte kerel
mijn ook niet.. ben net afgezet door een gozer via marktplaats |
@vwlunatic: sterkte kerel!
@paultje: wat is er gebeurd? |
Heerlijk vrijdag... Iemand nog zin om een maatschappijleer massamedia werkstuk te maken? Of een recensie schrijven over een week of maandblad?
|
Quote:
wat denk je zelf :D |
Quote:
ik had blijkbaar een prijs afgesproken over de telefoon wat niet zo was.. had kunnen zeggen dattie weer lekker naar huis kon gaan.. maar hebben een tussenweg gezocht.. maar ben nog wel genaaid.. ach.. tis vrijdag! :cheers: |
Quote:
das nie zo mooi idd... ik ben weer klaar voor vandaag :cool: heb net mijn eerste juupke uit de koelkast getrokken.. dus proost mannen! :cheers: |
das niet mooi paultje tenzij het vrouwvolk was :D
|
Nou volgens mij is het alweer vrijdag !
Dus nog maar een paar dagen en dan is het zover .. Ten eerste DE Meeting ! Ten tweede en veel belangrijker ! De wielen zitten er dan onder !! :D:D:D:D:D:D |
beter ben benieuwd dan!
nou mijn eerste kater is alweer binnen.. pff.. dit gaat een lange dag worden :sly: |
yeah, vrijdag, gistyer wel een stuk nieuw ijzer in die ovaal gelast, maar voorzondag, strak maken en spuiten redt ik denk ik niet meer.
Ben wel klaar voor de Meeting.. :tongue: en gelukkig zitten er wielen onder, anders rijdt het zo hobbelig. |
Die meeting word wel gaaf, heb er wel zin in!
En bijna weekend! |
è fine settimana
in bocca al lupo! iemand dit al gezien? haha je zal het meemaken!!! :D :D de jufvrouw van de administratie versus jongen van 4 havo. http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/ |
Ja tis weer vrijdag, heb die maatschappijleer practische opdracht nog steeds niet af :P En komende week toetsweek. Druk weekendje denk ik :P
|
kater is verdwenen... de pizza achter m'n kiezen... ik ben er klaar voor! Laat het bier maar komen!
:cheers: -> :crackpipe -> :kenny: |
jup.. de school zit er voor deze week weer op... huiswerk is gedaan en eten is op. Straks nog ff paar uurtjes fitnessen met een meisje, morgen werken en uiteten en biosje pikken, daarna nog ff autoexpierence kijken wat we hebben opgenomen en dan....
... is `t zondag...dus.... knuffeldag ;) |
ja nou ik moet ook werken morgen ! geen schik van !
Daarna naar Arjan de wielen eronder zetten ! De voorkant naar beneden schroeven ! en dan nog ff wassen en dan is ie er klaar voor !! |
ik moet morgen nog ff een kuubie zand weg scheppen voor mijn schuur!
anders kom ik er niet uit... :redface: |
jajaaaaaaaaaa...het is al weer vrijdag wat gaat de week toch snel.
dit weekend gaat er weer druk gesleuteld worden bij huize pedaalemmer:D |
Quote:
U voelt zich verder wel goed meneer? :eek: |
Quote:
ja tuurlijk het is vrijdag..dan voel ik me altijd super :D |
jouw klok staat nog 2 dagen achter ofwa? :D
|
vrijdag?
|
All times are GMT +1. The time now is 04:00. |