![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Die grijze is dik man, lekker kleurtje is dat ook:D.
|
Dikke velgen die grijze, staat mooi spul tussen.
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu maar eens een pic van mijn vette polo.......
![]() |
mag de mijne er ook bij? hij is nog niet helemaal klaar maar dit is hem:
Greetz remko |
Nou ok dan,nu ff een foto zoals hij er nu uit ziet.
![]() |
die rode mk1 is gaaf! en die oranje 2f is ook wel grappig zo
|
Geen verkeerde polo, wel verkeerde afdeling voor de foto's
|
want?? tis een polo , ik vind hem vet, krijg je vette polo. tis een vette polo topic.
zie het al 2f afdeling, sorry maar ach foutje moet kunne |
maakt toch niks uit...vette polo is een vette polo..
|
Hierbij wat foto's van mijn ex-polo:p
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Was een super auto-tje, kon er goed mee doorrijden, g40 interieur erin, sportief uitlaat geluid. Zo'n retro gele mistlamp van helle onder aan de bumper naast kentekenplaat.(niet op de foto) Heb er nog spijt van dat ik hem heb verkocht. Zag hem vorige week nog staan, H-E-L-E-MAAL afgezeikt, geragd, getrapt:( En je raad het al, mistlamp eraf gereden op een drempel denk ik. Alleen het bevestiging steuntje hebt er nog aan:O |
@ Michael, die van jou hoort hier ook tussen ja, tis een polo , en ik vind hem ook wel vet eigenlijk, haha :D
|
@ Pvdp , ben er ook best blij mee.
jouwe moet hiet ook ff bijkomen he! das nog een 2f ook. |
Ja ik weet het, alleen moet er nog wel wat aan gebeuren, en de velgen zijn ook niet klaar, dus dat duurt nog wel ff :(
|
![]() kan er iemand zegge hoe da lichten noemen? |
Quote:
Lelijke lichten volgens mij :thumbup: :thumbup: |
In Pro angel eyes zijn dat! Niet echt mooi..
|
iemand die dan mooie lichten weet voor op Polo MK3 :D? ben er hard naar op zoek ... :(
|
Quote:
Ik heb deze koplampen te koop mocht je interesse hebben. Zijn eigenlijk dezelfde lampen als op die zilvere maar dan in het zwart. Ik vind deze een stuk mooier als helemaal chrome. En ook met xenon erbij te koop. Overigens staat de hele auto te koop. ![]() ![]() ![]() Kris. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gewoon een leuk polootje, van mijn broertje;
vaste kuipstoelen 60mm rondom verlaagd Porsche Cookiecutters (dit zijn nog de wintervelgen) slechte foto, maar hij is wel net gepoetst.. Als je er van uit gaat dat ik deze afgelopen winter voor 100,- opgehaald heb... |
15" delige BBSen staan zo geil onder een Coupe:D.
|
ik vind vooral de witte coupe mooi met de zwarte velgen..
Die twee foto's kunnen ook zo door naar het BBS Love topic :) |
:iamwithst
Quote:
Ben benieuwd naar de foto's met Cookiecutters onder de auto. :thumbup: |
De adapters zijn besteld en er moeten rondom nog 175/xx/15 banden om, ik weet niet precies welke maat..
|
is het 6 of 7 J? Gooi er gewoon 165 50/15 onder is een stuk mooier.
|
165/50 is te smal voor 7 inch. Hij wil geen getrokken look, maar gewoon een nette band op een bijbehorende velg. Ik heb 165/55/13 op mijn 6inch velg, dat staat al getrokken.
|
Quote:
lijkt toch ook wel heel lekker hoor BBS 15''..... Zet me weer aan het nadenken als ik dit zo zie :tongue: |
![]() niet echt vett. ma wel lekker :) ![]() |
niet echt vet?
Zou hem graag hebben. Lekkere 20vt in het vooronder... Damn! maakt me geen donder uit dat het misschien niet heel hard de hoek om wil, wel heel hard vooruit!! |
dit is mijne polo. hope you like
[IMG]polo006[/IMG] [IMG]polo001[/IMG] |
doeme krijg mn fotos nie opgezet
|
![]() wat voor onderlip is dat toch? |
Van een G40.
|
Jep..
![]() Vet istie niet, wel stoffig :) |
Quote:
Geen foto van de motor van deze? |
Mijn Polo is ook zo goed als klaar nu :) , alleen nog even de doppen van de RSen polijsten :rolleyes: .
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 10:18. |