![]() |
Ja met zwart hart dat was ik, binnekort ff fotoshoot doen en dan gooi ik paar fotos op het forum.
Gr. |
Ben benieuwd hoe het staat !
|
Nog een picca van de achterlichtjes.
|
Vind het rood zeer geslaagd staan.
Alleen ben ik niet zo'n fan van de behuizing die rood is. Kun je beter zwart maken. |
mooie auto zo molle de rode achter lichten staan hem goed
|
Quote:
Bedankt. Dat rode word nog een keer zwart gespoten als ik er tijd voor heb :) Quote:
Bedankt ruurd :thumbup: |
Vanavond nog effe bij alberto geweest voor een andere startmotor.
Die er nu in zit is niet zo super meer. Dus binnenkort effe sleutele. |
ja indd, de behuising zwart, dat staat velemalen beter denk ik, want zo vind ik het maar niks, sorry
maar verder is het eecht een geweldige auto |
Mooie auto molle :thumbup: , maar ben niet echt kapot van je achterlampen. Misschien dat 'k het wel mooier vind met zwarte behuizing, maar tot nu toe vond ik zwart/rood mooier. Verder goed bezig :thumbup:
|
Quote:
Bedankt ;) Ga nog ene keer bezig met de behuising om het zwart te maken. Quote:
Bedankt ;) Vind de achterlichtjes wel geslaagd. Alhoewel de zwart rode ook niet verkeerd stonden. |
Nog effe een fotoke van afgelopen zondag bij de mac in heerenveen.
Jetta meeting. |
Zonnet even met de wagen bezig geweest.
Hier wat fotos. |
Netjes Molle!
Die mistlampjes die jij in je bumper hebt..zijn dit "smoke" mistlampjes? |
Echt een mooie auto !!!
Succes er nog mee :thumbup: |
Quote:
Wat heb je verandert dan?? :confused: Nog steeds zelfde foto,s. |
Quote:
Bedank Rene. Zijn orginele hella mistlampen, durf niet te zeggen dat ze smoke zijn. Quote:
Bedankt ;) |
echt lekker !
|
Quote:
Bedankt ;) Vanmorgen zou ik in de auto naar het werk toe. Starte hem, en hij liep en begon te stotteren en viel uit :( . Nog een paar keer geprobeerd, deed ie het telkens weer. Vanavond starte ik hem en hij bleef toen wel lopen. Vreemd :screwy: Iemand enig idee hoe het kan ? |
Wat een schitterende wagen heb je...... Niet meer aan doen (alleen idd de behuizing van je achterlichten zwart maken)
|
benziene pomp niet fris meer ?
|
Quote:
Als de auto koud is blijft ie dan lopen?? Als hij warm wordt valt ie dan uit??? Probeer maar eens een andere ontsteking, ik denk dat je halgever/sensor aan het stuk gaan is. |
Quote:
Is wel goed de benzine pomp. |
Quote:
Starte hem en en begon direct te stotteren en viel uit. Was ie nog niet warm, dus koud. En nu net weer gestart en blijft nu wel lopen :screwy: |
Quote:
IK hou het op de ontsteking ;) |
Quote:
Volgende week alles maar even nagaan. Meschien zit het hem ook wel in de alarmzooi. |
Auto is nu weer goed, heeft geen misslag meer gehad.
Zal wel ergens een storingkje zijn geweest. |
staat je auto welles in dokkum op het nieuwe industrieterein,mooi wagen trouwens
|
Quote:
Ja klopt bij de gamma staat ie altijd, werk daar. Bedankt voor je compliment ;) |
|
Zaterdag maar weer even sleutelen.
Winter velgejes eronder, kunnen de rsjes opgeknapt worden. En de orginele achterlichtjes er weer in. En verder een 2 cm omhoog schroefen ! Fotos volgen wel. |
Soow vandaag dan de rsjes eronder weggehaald en de wintervelgen eronder.
Direct een dikke 2 cm omhoog geschroefd. En de orginele achterlichten er weer in. |
mooie car :thumbup:
|
mooie hoogte/laagte toch zo?
ziet er mooi uit sleutelgat links op de achterkant? van een alarm? |
Quote:
Bedankt !! Quote:
Bedankt Flabber :D Ja idd sleutelgat van een alarm :( |
mooi zo molle je kan nu weer mooi in het hok sleutelen.
|
Quote:
Tot vrijdag de tijd, dan staat er weer wat in. |
Quote:
of niet. :( kan de sloop ook op gaan. :( |
Vandaag even een paar fotos gemaakt van de golf.
|
Vind dat felle oranje niet zo mooi.
Maar als het voor de winter is, goed! ;) |
Foto gemaakt op je werk???
Staat de stofzuiger (g60)er nog wel eens naast?? |
All times are GMT +1. The time now is 11:23. |