![]() |
mooi nieuw Winterrr Rubberrrr Wytze :thumbup:
|
Zo ,moest eerst even alle reacties doorlezen op dit topic :wow: word niet veel op de topic's gereageerd op t forum de laatste tijd :confused:
.......... Maar iig liggen de porsche's schoon en droog in de winterstalling :thumbup: Met behulp van hylke zijn ze weer netjes schoon gemaakt ![]() , en ze hebben de zomer erg goed doorstaan ! Eigenlijk weinig tot geen steenslag ,zelfs de banden zijn nog erg goed ! Dus daar heb ik volgend jaar zomer geen werk van :tongue: En ik heb vanmorgen de winterbanden om de Intra's gezet , en die zijn vanmiddag onder de auto gemonteerd met behulp van 2 kleine monteurs :D En ik moet zeggen dat het eigenlijk best goed rijd , en hebben echt veel meer grip met regen ! Heb vanavond nog snel even een paar foto's gemaakt ;) ![]() ![]() ![]() ![]() Ben zelf wel erg tevreden met het totaalbeeld :thumbup: |
Quote:
Staat er erg goed onder Wytze!! :thumbup: en een stuk veiliger!!:D Ik zal ze binnenkort ook ff onder de Mk IV hangen...euh leggen ;) |
Ik zeg nieuwe zomervelgen! :thumbup:
|
Quote:
overal zo mee , word wijnig gereageerd ;) |
netjes kerel
|
Quote:
Volgend jaar worden ze toch opnieuw gespoten ,vind ze eigenlijk stiekum ook wel erg mooi staan ........Misschien achter nog 5mm spoorverbreder er tussen , dan is het af :thumbup: Quote:
Zal wel aan de herfstperiode liggen zullen we maar zeggen ,dan is iedereen altijd een beetje minder enthousiast ;) Quote:
:thumbup: |
Na de winter ff schoonmaken en zomerbanden er om ;) Staat super!
|
zei toch dat ze dik gingen staan...
maar de porsche's zou ik toch voor de zomer houden maar dan met 185-35 en uber laag haha |
Quote:
Vind de porsche's stukken mooier, met deze lijkt ie een beetje vectra station |
Porsche's komen er volgende zomer wel weer onder hoor , maar ik ben hier ook wel tevreden mee hoor !
En het kan zijn dater iets opel(igs) in zit , de velgen komen namelijk van een astra, die jongen heeft ze toen nieuw gekocht bij een opel tunings bedrijf (ben de naam even kwijt ) speciaal besteld voor de Astra Gsi , die hij toen nieuw had gekocht . Ze stonden in een accesoire/tuning blad van een opeltuner ,en hij wilde perse deze wielen eronder hebben . Ik heb dan ook de naafgaten iets moeten uitruimen ivm de opel naafgatmaat . Maar de maatgeving is wel ideaal , met 7,5j en et 35 ,past super onder de variant :thumbup: Moeten allen nog een keer andere naaflogo's in , dit zijn van die '3Dstickers ' ,en die zijn net 2mm in diameter te klein . (talking about details :D ) Ik kan er zo de winter er wel mee voor de dag komen :tongue: |
Erg netjes idd en zeker voor de winter! maar goed het is haast standaard voor jou, om altijd strak voor de dag te komen schijnbaar:d
|
Quote:
Leuke wintervelgen!
|
netjes hoor zo de wintervelgen, de velge voor de groene vind ik ook super :cool:
|
Vanmorgen nog maar even een paar herfstfoto's gemaakt toen het even droog was ...........
![]() ![]() ![]() ![]() ;) |
Mooie kiekjes !
Die wintervelgen staan ook prima. |
Helemaal top Wytze!
Maar dat zijn we wel van jou gewent :D Deze velgen misstaan de auto in de zomer ook niet ,denk ik. Net als hierboven al gezegd. Misschien een nieuwe style ;) (Die Porsche`s zijn ook alweer zooow 2010 :D :D ) |
Nu wil ik toch ook even laten zien dat deze auto niet alleen gemaakt is om schoon in de schuur te staan , deze week hebben de M&S banden hun werk al goed gedaan ..........
Ik woon namelijk in een boeredorpje ,en ze waren even bezig geweest met het maishakselen ..............en ik moest natuurlijk langs die weg naar huis :D Maar dan merk je wel datje met zulke banden veel meer grip hebt ! ![]() Ondertussen heb ik m al weer schoongecleand , ben er wel een uur mee bezig geweest :rolleyes: Ondertussen zit er ook al een set Xenon in (8000k) , vanmorgen ingebouwd . Ben nog niet mee de weg op geweest ,maar op het 1e gezicht zit er wel goed veel licht in ! Alleen wilde ik het er wel netjes inhebben , en dan is het nog lastig om een gode plek te vinden voor de ballasten van de set . Ik wilde ze wel zo hebben dat ze wel goed kunnen koelen ,en er geen bakken met water in komt ;) ![]() Het liefst had ik ze uit het zicht ingebouwd ,maar het praktische ging in dit geval voor :thumbup: Ook heb ik de stadslicht lampjes vervangen door witte Led's , om dezelfde kleur te krijgen als de Xenon heeft :) |
Quote:
Heen en weer Metsalawier >< veenwouden krijg je dit elke dag :D De Passat ziet er 3 week zo uit |
Quote:
:eek: ,al moet ik zeggen dat Thea's golf er niet veel beter uit zag gister ........ze waren andere aan de andere kant van driesum ook al begonnen met 't mais :( < maar wat vies is kan ook weer schoon zeg ik altijd maar :D |
En ondertussen rijd de golf nog elke dag en zonder problemen , totdat ik de golf na een weekend slapen in de schuur wakker maakte , en hij bijna niet wilde aanslaan :eek:
Na een tijdje starten kreeg ik m wel aan ,maar dit ging niet echt van harte ! Dus maar even de gloeierij gecontroleerd en en stond keurig 12volt op en gloeide ook wel een tijdje ,maar aanslaan ging moeizaam ! Dus maandagochtend meteen maar 4 nieuwe gloeiers besteld :thumbup: ![]() Zaten er zomaar in ,is een stuk makkelijker dan bij de oude 1,6 sjes :tongue: En de motor slaat nu zonder problemen aan , na t gloeien ! Volgende week/weekend komt er nieuwe olie en filters op/in ! Kan ik weer goed de winter door :thumbup: Oja de winterbanden voldoen goed , zeker met regen en natte sneeuw tot nu toen :cool: |
Quote:
Vergeet je ons HOK niet?? :D:D |
Quote:
Komt goed , er staan nog meer dingen in de planning , maar zolang het niet boven de nul graden in de schuur word vind je mij daar niet iig :shake: Het beurt setje (olie,filters e.d.) voor de variant ligt ook al en tijdje klaar,maar het is mij te koud ;) Moest gister ook al de schuur in ,omdat de groene variant een lekker koelwaterflens had thv de cilinderkop , en dat was noodzaak . Gelukkig was dat binnen een half uurtje klaar :thumbup: |
Groot gelijk hoor!
|
CV nog niet klaar dan :D
|
Kan beter gelijk doorleggen naar de schuur!! :D
|
Quote:
mooi in een lus door de oprit heen ....en je hebt nooit geen sneeuw weer :D |
Verwarmde oprit :D
|
de oplossing hier van het forum ook nog :thumbup:
|
heb jij die in je oprit?
|
als je toch bezig bent met de cv............een verwarmde oprit hoort toch wel bij zo'n wagenpark Wytze :D:D
|
Nou , ben allang blij met de CV in het hele huis , Man wat een verbetering is dat , overal is het nu behaaglijk ipv "strûpende kâld " :thumbup:
Ook is de variant weer klaargemaakt voor de winter , nieuwe filters ,olie en vanmiddag de v-snaar en multieriem vernieuwd , koste welweer een paar ,maar goed onderhoud is wel belangrijk ! En eindelijk kon ik vandaag de auto weer even een wasbeurtje geven (niet dat het veel zal helpen met het aankomende weer :D ) maar lijkt het iig weer even wat netjes :tongue: |
Heb vanmiddag nog even een paar fotootjes genomen , hij is nu nog schoon :D
![]() ![]() ![]() De winterbanden voldoen zeker naar verwachting ! veel grip ,zeker met remmen en bochten nemen is het een stuk beter dan zomerbanden ! Ook kwa geluid en comfort vallen ze me heel erg mee ! ![]() Heb de motorruimte nog wel even een poetsbeurt gegeven ,staat die er ook weer netjes bij :tongue: |
Variant staat er weer netjes bij zo!
Wat gebruik jij om de plasticdelen zoals in de motorruimte mooi zwart te houden? |
Uitgeschoten met je koelvloeistof:D?
|
Quote:
Thanks ! Ik gebruik daar de Tyre shine voor , koop ik bij de Action . Onder de motorkap bljft dat heel mooi zitten op de kunstof delen ,dit word immers niet echt nat of vies, voor de banden is het ook mooi spul (is het uiteindelijk ook voor gemaakt ;) ) En het kost nog niet eens 2 euro de bus ! Voor de buitenkant kunstof gebruik ik Mequiars ,maar met de winter en al dat zout houd je met geen enkel product de zwarte kunstofdelen aan de buitenzijde mooi ...... |
Quote:
wel beetje vol :D Dus CV is klaar ? nu maar vast dozen met kit klaar zetten voor de kieren die gaan komen :thumbup: winterbandjes is super , zeker in de sneeuw vind ik bij de normaale omstandigheden , voel ik niet echt verschil |
Quote:
Zo was het peil toen ik de auto kocht , en dan krijg je zo'n mooie randaftekening in het potje ,en die potjes krijg je toch niet weer schoon van binnen , dan moet er al een nieuwe op wil je het helemaal schoon hebben ,blijft wel een daily he . Peil is wel op het goede niveau hoor :thumbup: Winterbanden zijn bij 'warmer' weer ietsje minder stabiel in bochten , omdat de rubbbersamenstelling wat zachter is natuurlijk ,maar iid merkje er bij normaal weer niet veel van . En de kit heb ik al op voorraad liggen , begin ook pas volgend voorjaar met schilderen in huis ,anders kan ik met een paar weken weer :tongue: |
Even naar de supermarkt geweest ?
Wie dat nu weer is ....???? :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 06:27. |