![]() |
damn,wat zonde......succes met herstellen,jou kennende word het weer keurig verholpen;)
|
ik ga voor een volledige restauratie nu, en nog wat extra upgrades.
zal wel even duren. Tegen volgend jaar moet ie klaar zijn ofzo |
![]() ![]() den deze lijkt mij nog recht: ![]() schade: -voorvleugel -wielboog -differentieel -band -klein prulletjes zoals stofkap op de veerpoot en veerpootlager. |
Zonda van de schade, maar wat een super nette auto zeg!
|
waar heb je die veerpoot brug vandaan? en die shortshift
|
veerpootbrug: rpower.be
short shift van bij clausvonessen.de intussen ben ik al onderdelen aan het verzamelen voor de rebuild, tzal een tijdje duren maarja... ![]() olie spatplaat ![]() ![]() GTI boite motorkap die gespoten zal worden, kwas van men oude niet content: ![]() ![]() |
ga je echt weer helemaal opnieuw beginnen?
succes met de werken,perfectionist;):tongue: |
Quote:
jup. Nu hoef ik natuurlijk niet erg veel prullen meer aan te schaffen :D veel plaatwerk vooraan is niet OEM, Nu moet het allemaal maar eens perfect gaan zijn idd. |
Quote:
:screwy: :D :cool: blijf um iig volgen :thumbup: |
zo staat ze toch een beetje beschermd:
![]() ![]() |
nieuwe fusee's, remmen, astappen, etc gescoord.
van een vr6, dus 5*100. :) ![]() ![]() :D |
dus ook een ander velg kiezen ;)
|
Quote:
idd ;) |
Niet te stoppen jij :D
|
Quote:
:D ![]() ben er eens aan begonnen. |
eergisteren een paar onderdelen gehaald bij de stealer:
-fusee bouten -draagarm bouten -hulzen voor de draagarmen(oeps) -keering voor de v-bak -nieuwe groendekseltje voor de v-bak -ontkoppelingslager -lepeltje voor de ontkoppelingslager ![]() gisteren verdere bestelling gemaakt: -gti logo voorvleugels ![]() -golf gti logo achteraan(valt nog af te wachten of het leverbaar is) ![]() -volkswagen logo achteraan ![]() -vw logo achteraan ![]() -grill met rood lijntje en 7 lamellen(valt nog af te wachten of het kan geleverd worden):: ![]() -slotplaat: ![]() -golfbal pook: ![]() -horizontale bouten voor de triangels helaas 3-4 weken wachttijd |
tadaaa:
![]() een bevliegingske :D |
nog wat pics, straks zet ik ze op de auto:
![]() ![]() lov'em :icon_spin maten zijn 15" 7,5J ET25 |
nog een picje:
![]() |
nice,echt mooie wielen.....
|
Quote:
thanks, wil em nu ook lager gaan leggen. :D ze komen ook lekker breed: ![]() |
Mooie wielen Ken :thumbup:
Hoeveel is de auto verlaagd, of staat hij nog op GTI veren ? |
Quote:
2-3cm tgo GTI achteraan wil hij nu niet zakken omdat de achteras nog te laag zit(kan niet rijden). Vering moet zich dus nog wat zetten. |
Oke zodoende. Het oogt heel netjes. Ik wil mijn mk2 ook ongeveer zo hebben staan.
Ik denk dat ik dan een 40/40 verlaging pak die achter verstelbaar is. |
het heeft lang geduurd, maar nu zoek ik toch een schroefkit :D
|
eindelijk vakantie,
Naar de golf gereden, het tding gewassen voor het eerst sinds maart; 50/50 ![]() damn those rims :rock: ![]() ![]() grill-loss ![]() interieurke ![]() ![]() ![]() |
proper he, en niet enkel omdat hij net gewassen is :D
|
Quote:
nu niet meer: ![]() ![]() ![]() Morgen een beetje verder werken denk ik, hoewel het pokke warm is. :D |
hijg zucht puff, het moet echt koeler worden...
![]() |
bezig met de herstellingen of ineens een motorswap? :D
|
herstellingen en revisie, motorswap mag niet van de belgische keuringshit
there we go; ![]() en nu dat ik op alles door ben op school kan de vakantie echt beginnen en dus ook de werken aan de golf |
tuning is niet zichtbaar toch! nokkenas bijv kopbewerking, gasklep van en audi 5 cilinder enzo enzo
|
Quote:
gasklep van een audi 5 cilinder past toch enkel op een golf 1 gti? tuning doen we natuurlijk wel aan mee. |
Men v-bak:
before; ![]() after; ![]() |
wow das proper! ziet eruit als nieuw :cool:
|
thanks
wat hulp erbij gehaald, 13jaar en hij vindt golf 2's de max :D ![]() alternator opgekuist en steuntje gespoten; ![]() beugeltje opgeschuurd; ![]() voorste motorsteun opgekuist en bouten ontroest; ![]() andere kant van de v-bak; ![]() |
hitteschild dat over de aandrijfas zit:
![]() |
raar dat dit project hier niet meer respons krijgt ;)
|
tjah, stille genieters?
![]() ![]() splinternieuw:) |
Omdat er simpelweg weinig op aan te merken valt....:thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:17. |