![]() |
zo hier een foto
hij staat een beetje hoog hij moet nog inveren ![]() ![]() |
Dus de heren spuiters en strak makers bedankt voor alle hulp
alleen nog ff de deuren en de motor en koffer deksel bedankt D-ick en Chrisss |
graag gedaan hoor :thumbup:
|
zo vandaag weer ff lekker bezig geweest
dingen gedaan de luchtgaten in de achterschermen in elkaar gezet rand onder t dashbord zwart gemaakt waar de vooruit op ligt een begin gemaakt aan de binnenkant schoon te maken de wielkasten weer schoon gemaakt aan de voorkant (spuitstof) en de remklauw nog een likje verf erover gezet alle rubbers hebben twee dagen geweekt in een ton met water en zeep poeder die zijn nu weer mooi soepel en zwart dit weekend maar eens even flink schuren op de deuren en motorkap dan kan dat binnenkort ook naar de spuiter |
ziet er al heerlijk uit op die fotos!
|
schiet nog niks op :shake:
nog weinig kunnen doen een voordeel hij is nu wel lekker uitgehard dus volgende week maar weer eens aan de slag :rolleyes: eerst deze vrijdag naar ESSEN even de laatste dingentjes kopen voor de polo :) |
wat wil je allemaal gaan kopen in Essen ?
|
![]() |
heb niet zoveel kunnen vinden in essen
alleen een nieuw vw logo en twee van de vier ats kappen en wat rubbertjes voor in gaatjes en doorvoorgaatjes |
ziet er allemaal goed uit zo op de fotos
ik vind de kleurencombi van de velgen eigenlijk best goed staan |
Zo vandaag weer ff bezig geweest
dingen gedaan laatste tijd dashbord erin stuur erin vloerbedekking gecleaned en erin alle bekabeling voor de komende stereo eronder stuurnaaf voor afneembaar stuur erin deel hemel geplakt bumpers laten spuiten en eronder gezet bumper hoekjes erop en knipperlichten erin dingen nog te doen ramen erin achterklep motorkap en deuren schuren en laten spuiten de rest interieur erin laten keuren de rest van de stereo afbouwen motorflush erdoor andere nokkenas erin zetten en gelijk distri wissel enz ecu/kristal veranderen computer en dan knallen |
je gaat weer lekker,Andy
|
Ge bent al een heel eind gekomen zie ik.
Keep up the good work, ben benieuwd naar het eindresultaat :thumbup: |
-foto- -foto- -foto- -foto- -foto- -foto- -foto-
zo wat gedaan en wat te doen !!!!! gister gedaan voorruit erin hemel geplakt en deurrubbers erin stuur erin bedrading stereo onder de vloerbedekking stuur erin bumpers erop voor en achter incl hoekjes dingen te doen gordels in elkaar zetten en inbouwen daarna achterpanelen erin dan wachten op t spuitwerk en weer verder bouwen nu de foto s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo kleppendeksel zit er weer op.
Morgen even kijken bij een stel g40 stoelen. En een set 80/60 veren. Adresje zoeken voor nieuwe stof/leer voor om de stoelen/achterbank.??? |
mooi man,je moet het is vragen bij dat winkeltje tegenover de intertoys.die doen ook autointerieurs. :thumbup:
|
Ja dat heb ik gezien alleen de foto's staan me niet aan.
Niet strak genoeg zo te zien |
Ziet er goed uit allemaal.....
|
mooi hoor
|
thanks allemaal.
|
fijne vakantie man,niet je benen breken hè.
|
nou ik heb er een paar gemaakt
zal ze ff plaatsen okee heren heb weer wat kleine dingen gedaan vanmiddag ff wezen kijken bij de spuiter (klep was bijna klaar) zondag erin hangen denk ik -foto- -naughty- -foto- -naughty- -foto- -naughty- -foto- -naughty- lekker kontje ![]() klokkenspellll ![]() wielkuip schoon en netjes ![]() stereo voorbereiding aangezien ik geen aangepaste deurpanelen wil en wel strak en diep geluid voorin komen er op maat gemaakte speakerpods ![]() |
Zo ff wat foto s erop zetten
de speakers komen in de voorkant inplaats van de deuren dus dat zijn we aan het maken ![]() na ze op maat waren aan de gang met polygaas en hars ![]() de klep is ook klaar hier een foto voor het spuiten en een foto erna in de wagen ![]() ![]() zo en dan van de week weer rustig verder dit weekend de hemel erin plakken en de ramen enzo erin m m m m heb er al zin in |
dat is mooi geworden,nu de rest nog.... :D
|
Beetje stereo. Twee deuren en een motorkap. Dan beetje stel en sleutel werk. En keuren en cruizzzen met die kar
|
Heeey Sneaky,
Ziet er tof uit hier! Heeft ie inmiddels al asfalt gezien? Succes daar verder, Groeten Romar |
ja een rondje op t terrein
hoop volgende week de deuren en de motorkap terug te krijgen dan kan ie voor de apk en dan gaat t cruuuuzzzen beginnen |
Code:
Ik hoop met je mee... :shake: |
Gaat het eindelijk toch nog gebeuren,Andy.Wordt erg mooi,en je bent er zelf ook erg blij mee zo te zien :D :thumbup:
![]() |
motorkap zit er op. Dinsdag de deuren erin en woensdag voor de apk
ikke heeeeeel blij |
En dan lekker rijden :drive: joepie:wee: :D :D
|
Supervette polo 1!! Ben heel benieuwd hoe die eruit ziet als die af is..
|
vandaag de motorkap gemonteerd
morgen gaan de deuren erin en voor woensdag een afspraak staan voor de apk wel erg spannend naa twee jaar weer de weg op met de witte crosss |
is dat alweer 2 jaar ?
wow wat gaat de tijd snel ! maar ben benieuwt naar een totaal plaatje :thumbup: |
mooi werk Andy
het einde is in zicht kan mooi mijn golf 1 de schuur in bij jou :thumbup: laterzzzzz Erik |
ben mn schuur al maanden kwijt
mn auto staat tussen de koelkastem en barren van de zaak @abje okt 2jaar nu gekeurd en klaar. Op de stereo na zal dit weekend ff fotos plaatsen heb al 80fijne kms gemaakt |
nice andy,ik ben benieuwd.
het ziet er zo goed uit iig:thumbup: |
![]() ![]() ![]() ![]() de kleine vind de polo ook leuk ![]() mijn beide schatjes |
mooi man :thumbup: heb je al veel reacties op je projekt gehad nu die af is?Wat zal je vrouwtje blij zijn :D
|
ja nu komt dinsdag de polo 6r gti
weer wat om aan te klooien hahaha heb wel positieve reaktie's gehad das wel lekker gevoel na bijna twee jaar klooien aan mn bolide |
All times are GMT +1. The time now is 19:29. |