![]() |
Quote:
Is dat zo? ... alles is geld waard, maar is dit de moeite dan? |
Quote:
ik denk et wel :D |
weet iemand trouwens welke klemmen/beugels ik moet ombouwen voor montage? misschien een foto van een oud interieur zonder dash?
|
wat dacht je van een embleem voor op de achterklep waarop staat GOLF STAYER :)
|
heej rene, diesel logo staat super... je grill is nu hetzelfde als mijne :)
ennuhm, dat dash... jammer man... en ombouwen zou idd kunnen, mja, weer zoveel werk... krijg je vieze handen van... |
Quote:
Okay, die is voor mij dan !!!!!!!!! Kost da ??????? Grtz............... LRR Ps: Grill en Spucknapf wil ik wel ruilen tegen mijn dash (dan heb je ééntje om te verknoeien, haha). Bij nader inzien: Jij moet natuurlijk een Diesel-dash in je auto met Diesel logo.................dus, ruilen maar ???????? |
Quote:
en de mijne! :rolleyes: |
Quote:
Ghehehe ik was zo vol van de grille dat ik er grille neer zette.....moet natuurlijk dashboard zijn |
Quote:
ik probeer em te verkopen of ruilen.....lukt et niet....dan bouw ik em wel om... het ombouwen zal wel lukken, ben ik niet bang voor...maar dan moet ik de originele steunen verzagen etc...ben ik niet zo blij mee dan... |
Quote:
:D:D:D |
Quote:
dan hebben we nu al 3 members of the wannabee diesel club ;) |
:eek:
Gister en vandaag fftjes mijn Pirelli`s wat opgepolijst...is niet helemaal netjes geworden hoor....heb ook maar een setje van de Gamma;
|
zou je dan niet fotos maken van die wielen zelf ;)...
maar wat ik gezien heb is al mooi!!! goed gedaan |
valt haast niet op van de wielen zelf.... thanx
|
deze heb ik vanmiddag gemaakt..... |
Een paar Pirelli deksels erop zou hem toch wel goed doen Rene !!!!!!!!!!
|
zijn mooi geworden zo te zien!
:D |
Quote:
NEEEEEE ;) |
dacht dat die pirelli`s verkocht waren ??
|
Quote:
@ Tommy: Waarom niet ?? :confused: :confused: :confused: Die horen er toch op ?? Grtz........... LRR |
eet heb me eem geregistreerd, was weer een mooie boel niet dat lassen van je bakkie
|
Quote:
zilveren plastic kappen op gepolijste pirelli's? bah... :redface: En zo zit er wat meer diepte in.. |
ooh, zijn die kappies van plastic !!!! ;) ;) Da wis ik nie.................
Dan lijkt het inderdaad beter zonder..............of je spuit die kappies gewoon zwart. Hebk ook wel eens gezien, en vind dat persoonlijk wel mooi !!! Grtz............... LRR Ps: Maaaaaaaarrrrrrrrr..............ieder z'n ding hè !!! |
jazeker, ieder zijn ding... :D
|
Oke oke.............jij zonder kappies.........ik met zwarte !!!!! :p :p :p :p
|
Quote:
Eey kereltje! was weer ff lekker bakken en braden! jammer dat ik zelf ook nog ff in de fik vloog :redface: voor de bekenden: vanmiddag de gaten in mijn achterste wielkasten dicht gelast waar normaal de pennetjes van de keienvangertjes in komen. ik laat ze eraf dus :p |
enne....de heren met of zonder kapje...
ik hoef geen kapjes....wel ben ik er achter gekomen dat het binnenste moeilijk te polijsten is, maar dit is wel stukken mooier dan met deksels... ;) |
Quote:
mijne zijn nie van plastic. |
zijn ook geen ori (14 inch) Pirrelli deksels toch..? ;)
|
Quote:
laatste series van de pirelli velgen zijn ze niet meer van kunststof gemaakt. is mij verteld althans... ;) |
tja of je laat gewoon ff een stel van die kapjes maken van alu en die polijst je ook he ben je er ook van af
|
99% kans dat je dan kleurverschil hebt...
|
ja das ook weer zo, maar als je er echt iets op zou willen dan is t al mooier dan plastic vind ik
|
Ik vind zwarte kapjes "Awesome" !!!!!!!!!
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
Bij "Golfparts" staat een Golf van "77 met gepolijste Pirelli velgen en gepolijste Pirelli kappen (het woord Pirelli staat erop).
De kappen die door Vw geleverd zijn zijn allemaal van kunststof bij mijn weten. Daar staat ook een onderdeel nummer in: 171 601 171 A dacht ik. |
Quote:
dit zijnde mijne, niet van kunststof: |
dat lijkt toch niets man, zo`n glimmende pirelli velg ;)
|
Quote:
Het nr dat jij opgeeft klopt idd :D Ik heb hier namelijk nog 4 stuks liggen. Van plastic :wink: |
oke! heel leuk, lief en aardig allemaal, maar ondertussen is mijn topic een topic geworden over de pirelli velg.... ;)
zo hebben we `t gedaan maandag (naja...floor heeft gelast en ik heb het vlak geflext. heb zelf ook wat gelast, maar toen vatte ik vlam....) wat`n lieverd is het toch hè :) |
Bij zelfontbranding; www.excorsist.com.....
|
All times are GMT +1. The time now is 22:55. |