![]() |
wanneer is de volgende fire and ice meeting? wil er graag heen en kom dan met 2 erheen ;)
|
Fryslân FandI-meet 2011
|
:goodpost:
|
Even opgezocht nunie :)
![]() |
Quote:
Hé weer één erbij, das mooi :thumbup: old scool ATS 'en hou ik van :cool: |
Quote:
Heeft ie nou een dikke bumper voor en een dunne achter? En ook nog een trekhaak? :screwy: |
:rock: old scool jaren 90
|
Quote:
jah hij word meer gebruikt als sleep paard :clap: maar de originele bumper is der ook nog.. zal nog ffe een paar foto's erbij zetten morgen |
Quote:
En ook ff opgeven voor de meeting volgend jaar he. :D |
ik vond deze zeldzame Fire&Ice net nog op Ebay,een G60 is dus net zo zeldzaam als een Golf Limited :eek: :D
|
Gaaf! Wel vreemd dat de emblemen in het zijscherm zijn vervangen voor knipperlichten..? Verder ook nog helemaal origineel zo te zien, op dat booskijkertje na.
|
Logo's achter zijn ook niet roze... maar ik zou hem toch wel willen!
Maaruh, 4775 Engelse Pond is toch ca. € 7163,- (ongeveer X 1,5) ?? Pittig... ...en dan nog invoeren ook :eek: |
Ik weetnog wel één staan ,een ori g60 4 deurs fire&ice..........
|
Quote:
Invoeren kost bijna niks René,er zit geen BPM meer op,dus alleen +- €130,- voor kenteken,en APK kosten :D ,blijft nog wel een redelijk bedrag ja,maar zijn wel errug zeldzaam in deze uitvoering/staat hoor! ;) Quote:
Is in Engeland verplicht!als er een gat zit,moet er voor de APK een richtingaanwijzer in! :confused: had mijn Rallye ook :screwy: ,maar die waren er snel weer uit toen hij eenmaal in NL was ;) ,en er zitten nu weer mooie orginele G60 emblemen in :D |
Quote:
ikke ook ;) ssssstttt :D:D |
Quote:
jaja |
Quote:
jaja?? :confused: wat bedoel je daar mee als ik vragen mag? |
holiday
Goed nieuws!!!!
ik ga vandaag voor 10 dagen naar spanje!!! ![]() |
Quote:
Met de Golf bedoel je? :tongue: |
Quote:
neeeee :shake: , dat doe ik hem niet aan :screwy: en binnen 2,5 uur in allicante redt ie zeker niet |
hier mag ik nu af en toe mee rijden in spanje, weer eens wat anders als een MKII
![]() |
krijg je daar in Spanje niet genoeg aandacht met deze A5 Mario :confused:
hier op het forum begint het een beetje op ''gekaanstekerij'' te lijken :D:D maar gelukkig word het hier van het weekend ook mooi weer ;) :thumbup: |
even tussendoor...was deze F&I niet vorig jaar op de meet?
http://link.marktplaats.nl/379035277 |
Quote:
Aandacht zat, voornamelijk van bejaarde vrouwen :cool: maarre vind het wel leuk om met vw liefhebbers te delen, leuk gespreks onderwerp. ;) |
Quote:
wauw ben bijna jalours :D ik mis de zon :rolleyes: geniet ervan :thumbup: |
Quote:
hey dat weet ik niet toen was ik er niet bij maar ik weet wel dat de eigennaar daniel wildenburg uit soest een leugennaar is wij hadden deze auto eigenlijk gekocht ik belde met hem en heb met hem voor de volgende avond afgesproken want hij kon niet eerder wel gevraagd hou hem voor mij vast en ik kom zeker blablabla :screwy: nu belt hij me diezelfde avond op ja je hoeft morgen niet te komen want hem hem weggedaan aan mijn broer :screwy: ja jammer nu zie ik hem de volgende dag te koop staan bij ml cars :screwy: zeg dan gewoon dat je meer kon krijgen :mad: ik HAAT leugennaars mensen hou je toch aan de afspraak en ja ik geloof er niks van maar stel ml cars betaalde 100 euro meer dan bel je toch eerst mij op van ja ik kan 100 euro mee beuren wil jij hem dan nog steeds of kan ik hem aan die ander verkopen :confused: |
uitverkoop!
bla bla bla....
Zoekt iemand nog een snowboard-jas van Fire and Ice? dit is je kans! (voor maar € 7,50 :eek: !) op marktplaats natuurlijk, maat L ! Of misschien een paar Fire and Ice-matten met logo ? vraagprijs € 40,- ; nu een bod van € 30,-... |
Quote:
Heb je helemaal gelijk ik, ik doe regelmatig marktplaats koopjes en wissel ook nog wel eens van auto. je moet inderdaad duidelijk met elkaar kunnen afspreken en je daar ook aan houden. ff doorgeven dat je iets liever niet verkoopt of aan een ander voor meer, is wel het minste wat je kan. :thumbup: tnx voor de reactie ;) |
Quote:
De ''Benidorm bastards'' dus!! :D:D ik zal vanavond ff kijken of ik ze jou ook in de maling nemen...........;) :tongue: |
Quote:
Die matten haal ik vanavond al op Rene :D |
...wat is die (fire and ice-) wereld toch klein! (ik zag niet dat er 'Jarno' bij het bod stond)
Ik had het zelf toen niet gedaan, omdat ik een beetje bang was voor een overdosis aan logo's: Claxon, asbak, vóórstoelen, kussentjes en dan ook nog eens op de matten..? Toen heb ik het maar bij matten met een subtiel violet randje gelaten... |
Quote:
Ja,begrijpelijk. Maar ik ben alles behalve subtiel en die met logo zijn origineel :D Ruitenwissers zijn ook weer origineel. De motor die erbij zat was niet goed daarom duurde het iets langer.. Vandaag ff gefixt dus. O ja,ik heb nu ook in hoogte verstelbare koplampen. Omdat het kan :D |
Matten met F and I-logo origineel?! Haha!
VW heeft dat nooit zo bedacht, hoor! Dat is gewoon after-market-shit. Vreemd; de originele wissers hebben bij mij gewoon naar behoren gewerkt. Als de kooi er ook nog uit gaat/is stuur die dan maar weer naar mij terug, oké? |
Quote:
Heb jij deze spullen nog liggen René? Ik zoek nog een goed/netje's/mooi zitgedeelte van een voorstoel,bestuurders of bijrijderskant,maakt mij niet uit! :D |
Quote:
Ok ok,ik vind het wel origineel; matten met F&I logo :rolleyes: Wat betreft de kooi,die blijft voorlopig waar ie zit. ;) |
Quote:
:shake: Noop! Ik heb alleen de kussentjes nog, maar die houd ik ook; deze zijn uniek! (eventueel voor een héél goed bod...?) ...nèt als de zelfgemaakte 'kentekenplaat', trouwens ;) : Mss wel iemand interesse in een Fire and Ice-jas? ('k heb er nu toch twee...) BIED MAAR! |
Mss wel iemand interesse in een Fire and Ice-jas? ('k heb er nu toch twee...)
BIED MAAR![/QUOTE] prijs verplicht op dit forum :D maarre verkocht onder voorbehoud van overeenkomst ;) (aan dr.golf dus :cool: ) |
Quote:
Kan ik het goed hebben dat die meest rechtse (kenteken beginnen met 12) in Stadskanaal rond rijd ?? Hij heeft volgens mij ook een andere grille nu. |
Quote:
Dat klopt VwJarnoGT heeft deze F&I van René (aka VentoVice) gekocht :D |
Quote:
Klopt helemaal! ![]() ![]() Deze bedoel je? ;) |
All times are GMT +1. The time now is 20:22. |