![]() |
Quote:
thnx man! Wil je hem niet ruilen tegen de Bora! (grapje!) :D |
Quote:
Daarom. ;) En jou kennende zit er binnenkort toch alweer wat anders onder, en weer, en weer. :D |
Heee Chris, je kent me!! :D
Wielen worden nog wel een keer gewisseld ja! Alleen wil geen BBS of Schmidt meer, die k*tboutjes heb ik echt een hekel aan gekregen! :D |
Damn dat ziet er goed uit man!
|
Quote:
thnx man! :thumbup: Ben er zeer tevreden mee! :thumbup: |
sorry salih,ik vind het ook niet echt wat,hoe langer ik er naar kijk hoe minder mooi ik het vind eigenlijk.denk dat het komt omdat ze donker zijn en daardoor kleiner lijken en er niet uitspringen.....deze auto kan gerust een wat meer bling wiel hebben;)
|
Ik vind het niet mistaan, maar ik denk dan wel zo:
Winterwielen: Geschikt Zomerwielen: Ongeschikt |
Auto is super, velgen ook, maar de combinatie ervan zou een stuk dikker lijken met een fatsoenlijke band om de velgen (195-45 ofzo)
|
@ Gerben : Bling kan zeker, maar heb al zoveel bling-wielen gehad RS,RM TH en dat soort ''shit'' dat ik geen boutjes meer kan zien! :D Dus als ze vervangen misschien iets van Audi of MB of zo! :thumbup:
@ Mitta : Helaas groeit het geld niet op mijn rug! :D Maar komt vast wel een keer goed! :thumbup: @ Rene : Thnx kerel, deze banden zaten er al omheen. De enigste maat die er goed zouden opstaan zijn de 195/40ers maar goed een ding is zeker de banden verslijten bij mij nooit. Als je begrijpt wat ik bedoel! :D |
ieder zijn smaak. maar onder deze auto/kleur vind ik ze niet mooi..
maar smaken verschillen gelukkig |
Quote:
precies! Ik waardeer ook ieder zijn mening! :thumbup: |
Ziet er dik uit Salih !
|
Staat mooi Salih, al zou een extra verlaging nog beter staan :thumbup:
|
Nee ook ik vind het minder, ik vind het niet het type velg wat bij de stijl van de wagen past. Verder wel een heel mooie wagen.
Gr Ronnie |
@ Tim : Thnx man! :thumbup:
@ Nigel : Thnx kerel, lager kan ik wel maar ik zit met de automaatbak voor zover ik het kon bekijken! :thumbup: @ Ronnie : thnx :thumbup: Ieder zijn ding toch, maar vindt het wel mooi dat er toch nog mensen zijn die het wel mooi vinden en mensen die het niet mooi vinden. Wat dat betreft blijven de meningen heel erg verdeeld! Dat kan ik wel waarderen! ;) |
Als ik ze lelijk had gevonden had ik ze destijds niet nieuw gekocht onder de td....
Prima resultaat zeg ik maar zo... |
Quote:
Prima klinkt niet overtuigend Daan! :D Jouw kleur Mk2 pastte idd wat beter bij het wiel, misschien als ik de bovenkant van de US-achterlicht zwart maak dat het een beter geheel krijgt! :thumbup: Tot nu ben ik iig zeer tevreden erover! :thumbup: |
edit,16'' elegance velgen mb w211.nog nooit gezien onder mk2 [wel van 210 model,die had christof wöss er in 2002 al onder ;) ]maar lijkt me ontiegelijk dik.ik kan evt wel een cheap setje regelen denk ik. |
Quote:
het is zo'n wiel die je niet kunt voorstellen hoe het er onder zal staan! ;) vindt MB wielen wel mooi, persoonlijk zou ik dan de Lorinsers Gullitype eronder doen! :thumbup: Maar rustig aan he.... heb ze er net onder! :D |
ik draaf al weer door idd:redface:
|
Quote:
True... onder de TD stonden ze net iets "dikker" :rolleyes: persoonlijk denk ik niet dat het te maken heeft met de achterlichten... mijn TD leek wat lager.... ![]() |
Quote:
![]() volgens mij valt het qua laagte wel mee denk ik! ;) denk echt meer dat het de kleur is! maar goed... vindt het voorlopig best zo! :cool: |
Wat een gelul over een paar wielen zeg, ze staan 1000X beter als de rw's!
Zijn praktisch, en nog mooi ook. Nee elke dag elk boutje afsoppen van een rm/rs velg is leuk? |
Staat niet gek hoor Salih.
|
@ Samurai : Beter dan de RW's 100% gelijk, makkelijk schoon te maken zeker! :D Mooi zijn ze ook, dus ze staan mij voorlopig niet in de weg! :thumbup: Althans nog niet! :D
@ P.A. : Nee toch, zal ongetwijffeld een kwestie van smaak denk ik! :thumbup: |
hele mooie auto!! porsche velgen waren ook erg gaaf. wel praktische velgen en ogen goed.
|
onder de td stonden ze stuk beter . mee eens
|
@ levis : thnx man! :thumbup:
@ lager : precies, en ik ga er zeker niet omheen draaien! :thumbup: |
Zo... even samen met mijn vader de Happichs er ingezet! :tu:
Hier de foto van de baas aan het werk! :D ![]() ![]() En het eindresultaat: :thumbup: ![]() ![]() Love it or hate it! :D :thumbup: |
Gaat helemaal de goede kant op met deze mk2.
Achterlichten lekker zo laten, staan perfect ! |
gaat idd nice worde zo :cool: klapraampjes zijn top
|
nice:cool:
|
thnx mannen!
En de achterlichten ga ik denk ik niet spuiten, dus laat ze lekker zo! :thumbup: De volgende stap hoop ik Porsche klinken, kan ik die niet vinden voor een fatsoenlijke prijs dan laat ik het lekker zo! En de uitlaat gaat een 55 mm eindstuk op RVS! :thumbup: |
Ziet er echt goed uit, een hele mooie golf mk2 zo!
|
Quote:
thnx kerel! :thumbup: |
dikke update ..
|
Hele nette wagen zo Salih!!!
Goed bezig, keep it going! :thumbup: |
Happichs zijn gaaf en de achterlichten zou ik idd zo laten :thumbup:
Een ander eindstuk zal ook een mooie toevoeging zijn aan het totaalplaatje! |
@ Miklo : Thnx man! :thumbup:
@ Stijn : Thnx man! En dat gaat zeker gebeuren! ;) @ Nigel : :cool: thnx man, RVS pijpje komt er nog weet alleen nog niet hoe ik het monteren recht of schuin of schuin naar boven. Maar goed dat komt wel goed! :thumbup: |
Is zo'n S-bocht geen optie?
|
All times are GMT +1. The time now is 12:41. |