![]() |
echt errug mooi!!
|
5x112 kan niet op een golf 4 of bora/beetle. aan de voorkant is de naaf achter de schijf te klein om 112 te boren,ik spreek uit ervaring:) dus altijd adapters.
|
dan is het maar goed dat het bij het '5x112 steek verhaal' om een audi gaat ;)
|
thanx mannen ! :cool:
Idd heb ik beetje een fetish .... :screwy: ik vind hetzelf wel leuk staan maar ik denk mooier als de auto binnekort matzwart is . christiaan ik doe mijn best AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHGGGGGG :wow: |
Quote:
Quote:
nee zonder gein...mooie wielen....wat vind de vrouw ervan :lmao: |
mijn baas vind het niets :)
maarja :rolleyes: :D |
als jou baas tijd heeft om naar je wielen te kijken is ze niet aan t schilderen.....
|
Quote:
:cool: |
superdik!
|
Staat super!
|
Staat idd super maar heb je geen last van trillingen in het stuur?
Het lijkt me dat er toch een beetje onbalans in zit of niet? |
Dikke rimms! maare matzwart??/ :eek:
|
het zijn nieuwe bbs rennsport velgen, die worden met lagere toleranties gefabriceerd dan gegoten huis tuin en keuken-velgen..
waarom zou daar onbalans op zitten? |
ik denk dat ie het huistuin keuken boren bedoeld ,
geen probl. je moet even de tijd ervoor nemen en ja goed gereedschap... wolfraamboortjes maschine tappen en dan rustig ervoor gaan zitten :rolleyes: hij loopt gewoon recht, geen slingering/trilling niets ..... eerst rustig uitgeprobeerd daarna even 200+ in duitsland gereden ..net zo soepel. maarja zou ook kunnen dat mijn luchtvering alle trillingen opvangt want volgens sommige mensen is dat rijden op drillpudding :D Matzwart wordt ie ja...de auto dan niet de velgen ;) |
ow, onbalans in de naaf door de 4 gaten die open blijven?
|
Nee dat denk ik niet, trouwens hier zit meer vlees op de naaf dan de gemiddelde slagerij tijdens de ramadan verkoopt :D
|
hmm matzwart.... denk dat ik het eerst moet zien voordat ik daar een mening over kan geven..
velgen zijn über en horen in 5x120 onder een e30 m3..;) |
Je wiel is gebalanceerd, wordt nog steeds vlak op de remschijf gemonteerd en centreert hier ook op. Daar zit dus geen onbalans is eneen scheve montage is niet mogelijk.
Alleen bouten die niet 100% loodrecht zitten, maar dat maakt voor de positie van het wiel niet uit. |
Inderdaad, de bouten doen dus eigenlijk niet meer dan het wiel tegen de naaf aandrukken en zorgen dat deze daar blijft.
|
klopt :thumbup:
|
...en daarom vroeg ik juist waarom en waar hij onbalans verwachtte...
|
Zucht .....krijg net telefoontje met de mededeling sorry sorry sorry ........ :(
Met de Rennsports even de stoep gekust .... effin zozal ik op de mms zag worden dat nieuwe randen .. :wow: helaas... |
vrouwen.... hebben een eigen auto nodig
|
Sja die van haar staat te koop , en de bora is en blijft een daily
maar toch k&*t :( |
Mooi *** Dat wordt straf :D
|
maar je houd toch van d'r?
|
mijn meissie heeft pas ook met een wieltje lang de stoep gerost :( !
en dat was verbreed staal dus kan me goed voor stellen dat jij er helemaal de pest in hebt ;) ! gr. Martijn |
Quote:
![]() |
pikstraf = enigste oplossing
|
Quote:
:D :D :D |
Quote:
twee of drie zeker..... :thumbup: maar debora vond de velgen toch al lelijk...opzet??????? :confused: |
Ik denk dat een lijfstraf of 2 wel op z'n plaats is ;)
Maarja ik hou toch wel van dr :rolleyes: heb nog wel wat andere randen liggen :redface: Maarja het kost tijd en dat is iets wat ik nu NET niet heb :wow: es eff kijken hoe erg het is als ik thuis kom .... :byewhore: Zal wel meevallen :rolleyes: ![]() ![]() rechts de rennsport in 18" links de RS298 in 18" |
Kusje erop en gaan!
|
Quote:
op die rand.. of wat? :D |
Verrekte zonde! Helemaal zo kort voor VolksDub08...
|
Risico van het vak zullen we maar zeggen :)
|
ducktape erop en je ziet er niets meer van....
|
wielen alle 4 beschadigen en buiten leggen met wat zoutzuur op de randen ;)
ratlook bora in de maak. neehoor mooi kut hoop dat het goedkomt voor volksdub |
Quote:
:thumbup: |
ik ken het,
beter een velg schade dan de vrouw met schade. dan wil je al je velgen in de wereld ipv dat ( tis jammer, maar het is ook een dailly, fuck it, back to polish) |
All times are GMT +1. The time now is 14:42. |