Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

De Pul 03-04-2011 16:02

Quote:
Originally Posted by VwJarnoGT
Liefhebbende autobezitters die voor hun 'liefde' materialen halen bij de Action :screwy:

:D ;) :cool:

of liefhebbers die zo verzot zijn op zichzelf of hun eigen auto dat ze bij elk ander topic reageren met bijv;

mooie velgen :thumbup: .
mijn auto moet volgende week gekeurd worden,ik hoop dat ie er in 1x door heen komt maar ik denk van niet.ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe mattenset.
hoorde onderlaatst een vreemd geluid bij m'n linkerachterwiel,nu maar hopen dat het niks ergs is.

het is niet alleen uitermate storend,maar daarnaast ook gewoon gods vervelend.

Lieuwe 03-04-2011 16:52

Tire shine is wel prima bij de action weg hoor.

Niet alles hoeft van Mequiars of weet ik wat te zijn :)

Alberto 03-04-2011 17:49

niks mis met de Action .....

Quote:
Originally Posted by De Pul
:D ;) :cool:

of " liefhebbers" die zo verzot zijn op zichzelf of hun eigen auto dat ze bij elk ander topic reageren , het is niet alleen uitermate storend,maar daarnaast ook gewoon gods vervelend.

:goodpost:

Misha 03-04-2011 20:07

100 miljoen mensen die dan vragen of iets los te koop is .. Néé, anders maak ik wel aparte verkooptopics aan :chair:

De Pul 06-04-2011 21:16

mensen die hun eigen of een ander z'n PROJECTtopic omhooghalen met 'up'....

als er niet op word gereageerd zijn er maar 2 dingen waar dat aan kan liggen,of het zuigt vreselijk,of je plaatst te weinig of geen foto's.

HannoverEdition 06-04-2011 21:29

die F*#@ING irritante Carglass reclame!!! :mad:

je komt er niet onderuit :D
maar allemaal onderlinge afspraken met de machtige verzekerings-maatschappijen! :(

Rick 06-04-2011 21:32

Carglass executeert, Carglass verhangt.

Ergernis:
Reclame's in/voor filmpjes op YouTube!
Denk dat ik maar overstap op Vimeo!

Daisies 07-04-2011 09:16

Al die huizenkranten en de reclame van seats en sofa. BLUGH

Domi 07-04-2011 09:19

Dat je in een verkooptopic een vraag stelt aan de verkoper over de te verkopen onderdelen, en hij terug antwoord in zijn topic met "Je hebt PM" :mad:
En dan niet 1x maar altijd doet ie dat.

Is er een geheim ofzo dat niemand mag weten :screwy: :screwy:

Oudelut 07-04-2011 15:13

Quote:
Originally Posted by Daisies
Al die huizenkranten en de reclame van seats en sofa. BLUGH

Heel eenvoudig te verhelpen: NEE - NEE sticker halen en plakken... :screwy:

Mijn grote ergernis is het dat mensen in te koop en/of gevraagd-topics gewoon over 'onderdelen' beginnen alsof de hele wereld om een Golf I draait?!

Jerry-C 07-04-2011 17:50

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Carglass executeert, Carglass verhangt.

Ergernis:
Reclame's in/voor filmpjes op YouTube!
Denk dat ik maar overstap op Vimeo!

firefox + adblock plus als add-on gebruiken :thumbup: . maar vimeo is ook een prachtige site, filmpjes daar lijken altijd mooier ofzo?

ergernis: heb geen laatjes in de buurt van m'n bureau dus het is een grote bende op m'n bureau... binnenkort maar ff wat leuks in elkaar timmeren ofzo :cool:

Rutger 07-04-2011 19:00

OPERATION REPO RTL 7 !! Wat een ongelofelijke neppe zooi met die dikke moddervette zeug!

*zapt verder en kalmeert weer*

:D

bertusGTI 07-04-2011 19:15

mijn ergernis: wielrenners die gewoon op de weg fietsen terwijl er een fietspad naast ligt, het zijn meestal de grote groepen die denken dat ze de tour aan het rijden zijn en dat iedereen maar aan de kant moet gaan voor hun sport.
ik heb al een keer gehad dat er een groene roggel op m'n auto zat omdat ik een groep in wilde halen en er een tegenligger aan kwam, en als je er wat van zegt krijg je een middelvinger en word je uitgescholden.
ook rijden ze vaak gewoon door rood want anders moeten ze met de voeten uit de klipjes van de trappers.

p.s.:voel je niet aangesproken als je ook zo'n snelle fiets heb en je wel netjes aan de regels houd.

FalleNk810i 08-04-2011 10:30

Quote:
Originally Posted by bertusGTI
mijn ergernis: wielrenners die gewoon op de weg fietsen terwijl er een fietspad naast ligt, het zijn meestal de grote groepen die denken dat ze de tour aan het rijden zijn en dat iedereen maar aan de kant moet gaan voor hun sport.
ik heb al een keer gehad dat er een groene roggel op m'n auto zat omdat ik een groep in wilde halen en er een tegenligger aan kwam, en als je er wat van zegt krijg je een middelvinger en word je uitgescholden.
ook rijden ze vaak gewoon door rood want anders moeten ze met de voeten uit de klipjes van de trappers.

p.s.:voel je niet aangesproken als je ook zo'n snelle fiets heb en je wel netjes aan de regels houd.

+1 :thumbup:

VWJYI 08-04-2011 10:57

dat is hier zo mooi in het limburgse heuvelland..... goede weer begint weer dus jacht seizoen is geopend.... mooi om te zien hoe een half peleton de berm in duikt als je ze snijd bij het inhalen ;)

De Limburger 08-04-2011 11:13

Politie wat je achter na zit als je weer eens op je brommertje bent aan het rijden, Man laat een mens toch gewoon eens genieten, ook al loopt die voor een snor mischien wat hard.

Steilheck 08-04-2011 14:03

Quote:
Originally Posted by VWJYI
dat is hier zo mooi in het limburgse heuvelland..... goede weer begint weer dus jacht seizoen is geopend.... mooi om te zien hoe een half peleton de berm in duikt als je ze snijd bij het inhalen ;)

Ben zelf wielrenner geweest: lastig voor het peloton is het even je raampjes wassen als je er voor rijdt .....

Verder erger ik me soms aan mezelf :rolleyes:

FalleNk810i 08-04-2011 14:22

Hmm, goeie tip ja :D

VWJYI 08-04-2011 17:44

nog leuker is het om met de kleine achterop heel hard langsfietsen bergop. Veel wielertoeristen zijn het niet gewend om heuveltjes te fietsen. ;)

breadfan83 08-04-2011 22:40

Quote:
Originally Posted by VWJYI
nog leuker is het om met de kleine achterop heel hard langsfietsen bergop. Veel wielertoeristen zijn het niet gewend om heuveltjes te fietsen. ;)

Is er niet ergens een filmpje van, volgens mij, de Amstel Gold Race, dat een postbode met zijn kont op 't zadel en volledige bepakking zo'n uitgebroken wielergroep bergop voorbij gaat, terwijl die benenscheerders met 'n rooie kop in de trappers staan?

Domi 09-04-2011 07:31

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Is er niet ergens een filmpje van, volgens mij, de Amstel Gold Race, dat een postbode met zijn kont op 't zadel en volledige bepakking zo'n uitgebroken wielergroep bergop voorbij gaat, terwijl die benenscheerders met 'n rooie kop in de trappers staan?

vanaf 2.00min :thumbup: :thumbup:
snelste postbode cauberg

Hennuh 10-05-2011 12:09

Waar ik me nou echt kapot aan irriteer zijn de advertenties van Sjaakautoservice op MP. Met zijn irritante trefwoorden in de advertentietitel.
Dus doe me een lol, zie je een advertentie druk dan ook ff op "in strijd met regels"
Hopelijk Bannen ze die eikels een keer.

neef_m 22-05-2011 16:11

mensen die naar een auto van 24 jaar oud komen kijken voor 350 euro en dan een nieuwe auto verwachten..... hij heeft 'm laten staan omdat de pookhoes gescheurd was......

De Pul 22-05-2011 16:23

sja die heb je er ook bij....

René 22-05-2011 16:29

olievlekken op de oprit...

vdWal. 22-05-2011 16:48

dooie vliege op je voorruit..

De Pul 22-05-2011 17:46

mensen die eerst om je advies vragen,dit vervolgens in de wind slaan en dan als ze de boel naar de gallemiezen hebben ook nog komen vragen of je het op wil lossen:screwy:
nee buurman,ik heb het ook zondag.

HannoverEdition 22-05-2011 18:26

erger me kapot dat iedereen in Wörthersee is.........en ik (wij) het alleen maar met foto's op het forum moeten doen.... :mad: :screwy:

eind dit jaar maar eens gaan ''plannen'' denk ik :cool: :thumbup:

2H-2H 22-05-2011 22:06

Dat mensen voor je in de rij bij de kassa's, het "nieuwe" pinnen niet snappen.

René 22-05-2011 22:10

Het nieuwe pinnen....

4rings 22-05-2011 23:00

dat het nieuwe pinnen veel meer tijd inbeslag neemt dan het oude pinnen

knarfmk1 22-05-2011 23:05

skimmen bij het oude pinnen

breadfan83 22-05-2011 23:08

Linksrijders.

Roy 1.6 23-05-2011 06:28

Dat bij de ene toko ze wel het "nieuwe pinnen" hebben, en bij de andere het nog oud is :screwy:

SteffenUS 08-06-2011 07:23

Mensen die spullen op marktplaats zetten en geen telefoonnummer plaatsen.

En als je vervolgens een net mailtje stuurt, nooit meer reageren!!

Als dan G#D%*R de advertentie gewoon blijft staan wordt ik helemaal razend!

:mad:

Misha 08-06-2011 07:41

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Linksrijders.

Ja.. of rechtsinhalers in de spits. Kleven als een dolle stier, en dan rechts 2 auto's voorbij en 'm er dan weer tussenproppen. Iedereen rijdt gewoon dezelfde snelheid, het is druk.. wat wil je nou. En dan raar kijken als er wat ruimte komt, lees minder druk en ik je rechtsvoorbij knal ... > komen we weer bij linksrijders, want dan blijven ze ook vooral links rijden.. ookal is er ruimte zat.

:rolleyes:

Zollie 11-07-2011 09:05

Inbrekers die in 3 weken 2x mijn 32b hebben proberen open te slopen, en zonder resultaat nog wel!!

Dacht dat die oude VWtjes voor inbrekers een koekie waren, maar blijkbaar waren deze junks echt te dom voor woorden!!

Resultaat is dat ik inmiddels een ander setje deurklinken erin heb omdat het bestuurdersslot onbruikbaar was gemaakt.
En de tweede keer, vrijdagnacht, hebben ze met een stevige schroevendraaier de bijrijdersdeur proberen open te buigen... lelijke plekken op de bovenkant van t protier... na wat hameren sluiten deur en raam weer fatsoenlijk, maar prettig is het nooit...

En wat ligt er nou in mn wagen?? Een half pakje peuken en een autoradio zonder frontje die minidiscs kan afspelen!

Wat wil zo'n teringjunk nou eigenlijk?

Alberto 11-07-2011 09:11

dat de benzine prijs bij onbemande pomp op het industrie terrein in Heereveen duurder is dan aan de snelweg :screwy:

Dennis07 11-07-2011 09:57

Quote:
Originally Posted by Hennuh
Waar ik me nou echt kapot aan irriteer zijn de advertenties van Sjaakautoservice op MP. Met zijn irritante trefwoorden in de advertentietitel.
Dus doe me een lol, zie je een advertentie druk dan ook ff op "in strijd met regels"
Hopelijk Bannen ze die eikels een keer.

+1 en dan ook nog verontwaardigd zijn als je ze een mail stuurd of ze mijn Caddy (waarvan ze foto`s gebruiken voor schroefsets) uit hun advertenties wilt verwijderen.

richard-polo 11-07-2011 11:35

Quote:
Originally Posted by Zollie
Inbrekers die in 3 weken 2x mijn 32b hebben proberen open te slopen, en zonder resultaat nog wel!!

Dacht dat die oude VWtjes voor inbrekers een koekie waren, maar blijkbaar waren deze junks echt te dom voor woorden!!

Resultaat is dat ik inmiddels een ander setje deurklinken erin heb omdat het bestuurdersslot onbruikbaar was gemaakt.
En de tweede keer, vrijdagnacht, hebben ze met een stevige schroevendraaier de bijrijdersdeur proberen open te buigen... lelijke plekken op de bovenkant van t protier... na wat hameren sluiten deur en raam weer fatsoenlijk, maar prettig is het nooit...

En wat ligt er nou in mn wagen?? Een half pakje peuken en een autoradio zonder frontje die minidiscs kan afspelen!

Wat wil zo'n teringjunk nou eigenlijk?

lag er ene spuit in je auto of zo?
Je bent er heilig van overtuigd dat het een Junk is lijkt ut!!
Lijkt me meer kwajongensstreek om effe te kijken of je het zelf ook kan....
tis tenslotte al op tv geweest de how to om golf open te breken..

All times are GMT +1. The time now is 12:39.