![]() |
Dat mensen dit topic nog opzoeken heeft misschien met TS te maken en dat hier nog wat te lachen valt
(sorry maar heb me de ballen uit de broek gelachen van TS en helemaal van zijn auto) Daarmee wil ik niet zeggen dat alles geoorloofd ;) |
Kleine update over mij zelf:
Hier volgt een rontgen foto, hier is te zien dat het sleutelbeen op 2 plaatsen gebroken is, het stuk afgebroken bot zorgt nu voor de brug tussen beide botten zodat het weer heelt, zover dat bot naar boven staat, zover steekt het bot vanaf nu ook voor altijd ook onder mijn huid uit. ![]() |
Quote:
en wat versta je onder een goed bod???? |
Doe ma ff pm' en met je bod :)
|
Quote:
En jij laat alles weer lekker langs je heen gaan. Neem ons eens serieus en ga met een therapeut praten. Dat zou je goed doen. |
Dit topic is in een maand tijd al dik 14.000 keer bekeken?????
|
Quote:
we houden nu eenmaal van sensatie :D |
Quote:
` Ja, tof, Puur leedvermaak hierzo... die jongen heeft zo'n dikke golf, dat wil je toch volgen... |
Haha, dat sarcasme. Geweldig
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Jup,1 van de betere builds hier,moet je niet willen missen. |
Ik weet niet of het een van de beter builds is, en of jullie het nou mooi vinden of niet het maakt me niets uit haha :P
Laten we het houden op "iets speciaals" Haters gonna haaaaate xD |
heb nog niets voorbij zien zien wat "ge-build" is, maar speciaal is het zeker :lmao:
|
Onder andere de voorbumper is zelf gebuild, want die pastte voor geen meter
|
en nog steeds niet :D
je legt me de woorden bijna in de mond |
Quote:
Nee, dit is de allerbeste ''build''. om te leren hoe je een auto verkracht. Gelukkig dat dit iets speciaals is, als heel nederland er als jou bij zou rijden dan zou ik emigreren. |
Jaaahaaaa Nou Weten Wel Het Wel.
|
Quote:
hoe zij je nou :shake: |
Als je het zou weten zou je het wel veranderen. Weet je waarom jouw auto iets speciaals is en je hem nooit een 2e keer ziet? omdat niemand er in gezien wil worden en het een prutsding is. Ben je nou echt zo naïef?
|
Jan-Jelle serieus vent, stop eens effe man.
genoeg is genoeg, je hebt je zegje gedaan. Ga nu maar weer lekker op de bank naast het vrouwtje sacherijnig lopen zijn omdat een ventje van 20 een golf heeft die jou niet aanstaat. Hop, terug naar je grot jij! |
Quote:
Dat is jou mening, die je al meerdere malen geventileerd hebt hier. Laat ieder in z'n waarde. Beetje respect tonen voor elkaar. Het is mooi geweest nu. |
Okee heren! Laat het even duidelijk zijn! Niet fokken met TheDutchBeast! :D
|
Haha respect Dave, dat je niet gewoon stopt met posten op dit forum! :D
Ook al is het absoluut niet mijn stijl, je blijft lekker je eigen gang gaan. :thumbup: |
Lekker blijven door posten Dave.. Leuke of minder leuke reactie je weet er goed mee om te gaan...
Net als de duifmeneer, zijn belachelijke gedrag gaf heel Nederland plezier. Niet iets voor jou paar leuke filmpjes maken? Wellicht leuk voor dit forum/youtube/dumpert/DWDD/pownews/.. wie weet is straks overal je auto bekend! |
Kleddah Kleddah Kleddah :)!
Edit; voor de mensen die het niet wisten, dat is de duifmeneer :P |
Quote:
hoe? :D |
Mensen met een dikke huid, daar hebben we er te weinig van tegenwoordig! Ik lig dubbel iig.
Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven (hier is de mijne: ik vind je auto niet mooi, punt!), maar om er nou zo opgewonden over te doen. En iedereen die meneer DB er van verdenkt opzettelijk meningen uit te lokken: hoe niet-nozel ben je dan, om je met die zelf verworven wetenschap, juist zo uit de tent te laten lokken. Nou weet ik dat zeiken een vochtafdrijvende en dus bloeddrukverlagende werking heeft, maar iedereen die het zo letterlijk neemt doet er misschien goed aan een sanitaire stop te maken ipv hun behoefte op dit forum te doen. Kom op: leven, laten leven. |
krijg ik nog antwoord op me pm dutchbeast
|
Zag een topic voorbij komen over gummen in topics..
Ik zou zeggen doe.dat hier ff.. |
Hier zijn ze al geweest en zulle ze weer doen
(waarschijnlijk als ze dit lezen) :tongue: |
tsja, tis jouw smaak... maar hoezo geen honda ofzo? :D
en nee, mijn smaak is het ook niet :( |
het enige waar ik me aan stoor in dit topic zijn mensen die hun smaak bij andere op willen dringen..
voor de rest moet je Dave met een korreltje zout nemen, dat weet 'ie zelf ook heus wel! ;) |
Even een quad update..
![]() Hoe de FUCK heb ik dit kunnen overleven zonder helmm... |
da hoort nie.... Tering, ziet er best bruut uit. Even relaxen en dan weer verder pielen aan de Golf ?
|
Hmmm zit goed in elkaar.
De quad dan hé. Ga je hem nog repareren? Krijg je nog schade geld uitgekeert of was het je eigen schuld. |
Quote:
:lmao: |
Krijg niets uitgekeerd, was mijn eigen schuld en hij was WA en niet ALL RISK.
Met andere woorden binnen 3 dagen 1250 euro lichter. De nieuwe quad komt morgen hier op een aanhanger, dezelfde maar dan Yamaha Raptor ombouw. IK ben vandaag wat aan het schuren geweest aan de golf bumper, maar heb waarschijnlijk mijn sleutelbeen toen weer gebroken, dus ik hou gewoon even rust nu.. hoe lastig het ook is |
Das echt minder.
Maar goed, je leeft nog. Je bent niet invalide. Je kan nog nadenken (over mooie bbsjes) lol Rustig aan doen maar dan hé |
Als je zorgt dat je linkerwiel ook zo'n lock krijgt heb je de ideale driftquad:d
|
Zo zeg heey, tijdens m'n nachtdienst dat binnen een maand zo zwaar ingevulde topic maar eens vanaf pagina 1 wezen lezen.....
Wat een commotie zeg van sommige kanten.... Kerel, doe (zoals je al doet) lekker met jouw auto wat jij wilt!! Wat een ander zijn/haar smaak is doet er eigenlijk vrij weinig toe... Tuurlijk mag dat gerust gezegd worden, maar een ander ermee aanvallen is toch ook weer niet de bedoeling???!! En iemand uitlachen of belachelijk maken, al helemaal via internet, vind ik persoonlijk zo jammer hè...... Maarja, boven alles beterschap, en succes en uiteraard veel plezier met je Golfje!! En mocht je belang hebben bij de wetenschap vwb mijn stijl mbt m'n auto's, in mijn topic in de voorstelsectie kun je een van m'n ex-auto's terugvinden (Golf mk4), en m'n huidige (Golf mk1). ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:48. |