![]() |
van :rock: t/m :kenny: maar op het moment Anouk met de acoustische cd Update
|
Sinds de zomer ben ik helemaal in to the hed kandi muziek. Dus draai ik nu deze mp3's in de auto afgewisseld met wat dance en top 40 muziek.
|
Am 675
|
Quote:
;) "Arrow classic rock", same to me in mijn Golf 1, waarin ik alleen maar naar de radio kan luisteren, geen CD en zelfs geen cassette..... |
Quote:
En zo hoort het! (heb de mijne wel 'verkracht' met mp3/cd speler :( ) |
Quote:
ik moet eerlijk toegeven dat ik het er wel moeilijk mee heb, ben CD´s gewend van in m´n daily, vandaar, maar je hebt gelijk, ik laat die originele radio zitten, krijg het niet over me heen om dat ding eruit te halen. Maar als je jou "verkrachting" ongedaan wil maken, plaats dan b.v. hier http://www.golf1-ig.de/market/place.php een zoekadvertentie, naar een radio van het type "Braunschweig", "Emden", "Salzgitter" of hoe die originele VW radio´s uit die jaren ook allemaal heten, of je kunt natuurlijk ook hier http://www.golf1-ig.de/market/index.php?rubric=2 of op de Duitse E-bay voor zo een radio kijken. |
ik luister vaak piratenmuziek en soms dj cammy in mun golfje
|
ik vind een hoop muziek leuk, deep purple, led zeppelin, ccr, pink floyd, black sabbath en meer van dat soort van die tijd maar ook jump, techno, r&b, hiphop en hedendaagse pop, rock, enz.
op het moment linkin park, tokio hotel, james morrison, 30 seconds to mars, snow patrol |
Op het moment heel veel Drum N Bass
|
Gisteren net een cd gekocht van Rowen Heze.
ook leuk!! |
De nieuwe cd van de Manic Street Preachers is ook erg goed !!!!!
|
Op dit moment eigenlijk alleen nog maar de Red hot chilli pepers!
|
Vooral veel punk, AP3G, the Exploited, sham 69, Dead Kennedys, GBH, One Way System ect.
Ska, Skoidats, Amphetameanies, Jamma Tamma Metal/rock, AC/DC, Motorhead, Terrorizer en een goeie dosis vet relexe dub om de spits door te komen :thumbup: |
gisteren 2 nieuwe cd's gekocht van Gogol Bordello en van the Stooges.. knalt lekker!
|
Het album "Melissa" van Mercyful Fate.
|
op dit moment slayer met het album christ illusion... wat een lekkere cd is dat zeg :rock:
|
Essential mix van PENDULUM :) :)
|
Verschild nogal, meestal beetje Hip-hop R&B ... Piraten ook wel veel !
Top 40 muziek doet het ook altijd wel goed, maar de laatste tijd heb ik er Eros Ramasotti op ..weet niet of je het zo schrijft maar je weet iig wat ik bedoel :D Die vent heeft donders mooie muziek, Italian Style ;) |
Angel city outcast :rock:
![]() |
Quote:
Vind altijd dat die intro van "Is that you Melissa" verrekt veel lijkt op de intro van "Iron Maiden's Fear of the Dark". Heb zelf nu eindelijk ook weer wat muziek in de auto, en meteen de hele Maiden collectie in de deurbakken gepropt. :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:03. |