![]() |
Lijkt wel een Golf! :eek: Ik vind het stooooooooooooooooooooooer!
|
Quote:
Hij werkt ook een dag minder :tongue: |
Quote:
:D |
het is rustig in driesum ........
|
Quote:
Ze zijn daar zo druk bezig dat ze geen tijd hebben voor het forum :D |
Quote:
ja ben er vanmiddag even geweest de jetta staat er weer netjes bij :thumbup: er zullen wel fotos gepost worden door de heren binnen kort denk ik was er druk :D |
Het is vandaag fantastisch opgeschoten!!!
90% van de auto is gepoetst, bijna alle kunststof delen zijn opnieuw voorzien van een laagje zwart, het interieur is nagenoeg af, audio doet het weer! Al met al een zeer geslaagde dag!! Foto's volgen zonder twijfel. Vandaag niet eens aan toegekomen. |
Quote:
Als het 3 juni zo druk is word het een geslaagde meeting ;) |
Quote:
nau......we kunnen wel iets meer kwijt dan in driesum :D maar kwa gezelligheid zal het wel goed komen :D |
Quote:
Ik ben benieuwd naar de foto's !! :) |
Quote:
Als het weer straks een beetje beter word zal ik even een paar foto's maken :thumbup: |
De 1e foto's !!!!!!
Het westmoreland front ,wel even werk om alles mooi passend te maken ,maar het resultaat mag er wezen!! Embleemgaten dichtgelast en de 's'rohr gemonteerd ,en ja JettaMaNiA ,de bumper is ook alweer opnieuw zwart gespoten ! Woorden zijn hier overbodig........ En ja hoor ,deukvrij!!! Dit project werd dus mede mogelijk gemaakt door mijzelf (jettaracing) ,ik heb het plaatwerk gedaan ,de 16v remmenombouw ,enz enz :D het strakmaken en spuiten is gedaan door Autoschade Gaastra uit Kollum ,en natuurlijk de heeft de heer Lobbes zelf ook voor veel inbreng gezorgd! ;) Ook zijn natuurlijk de vele forummers uit damwoude en omstreken vaak langsgeweest voor emotionele steun :thumbup: |
errug mooi
|
Ziet er heel goed uit.
Is weer mooi geworden !! |
:eek: Olderrrrrrrrrrrrr machtigst :eek:
kreas gebakje hast no kerel. En net wer in gotsje bore he ;) |
Iedereen bedankt voor hun leuke reacties!
Foto's van het definitieve eindresultaat volgen in het weekend! Want hij is nog NET niet helemaal klaar! |
hele mooie jetta geworden
super wagen |
wat voor velgen wil je er straks onder hebben ?
|
mooie jetta weer succes er mee.je wint vast wel veel prijsen mee. hoe die er nu bij staat.
|
:eek: :eek: gewoon super :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |