![]() |
Quote:
Thanks :thumbup: Een corrado heeft inderdaad een breder/groter wiel nodig, maar daar wordt naar gezocht :) |
Hij stond er gister netjes bij Nigel. :thumbup:
|
Weet nog wel ergens een setje 17" BBS RC's liggen Nigel, is dat wat ?
|
Quote:
Bedankt Dennis :thumbup: @Fred: check pm |
Nog een foto gevonden van Parkstad meet...en nee dat vliegmaschien naast mij hoort niet bij onze groep :)
![]() |
mooie foto Nigel, jammer van die vleugeldeur ernaast! :D
|
Nigel, het bovenstaande klopt niet...
Dat vliegmachine hoort NIET bij onze groep!!!!! |
Quote:
Typfoutje :tongue: |
nee want dat was een belg... apetrots voelde ik met dat het een landgenoot was :shake: was wel een mooi contrast jullie clubje naast die ufo's :D
|
heerlijk nette corrado :thumbup:
|
Bedankt John :thumbup:
Afgelopen week eens de US bumper erop geschroeft en de sidemarkers aangesloten zodat ik eens bij de spuiter langs kon gaan voor een prijsopgave... ![]() En afgelopen week een setje wielen opgehaald... Daar kan ik wel laag genoeg mee :D Sneak preview... ![]() |
Nice, oz anniversary ?
|
Mist nog 1 ding aan de bumper..oranje knippers hahahahaha
|
gaat goed staan Nigel, zo i.c.m. met de US-bumper. :thumbup:
|
netjes Nigel!
Waar wordt de bumper gespoten? |
Ik denk dat die gespoten word in Maarsticht bij Ivo.
|
is wel dik een usa bumper er voor.
|
Quote:
Yes :thumbup: Wel gaan ze in een ander kleurtje gecoat worden... |
Mooie G60 hoor Nigel! Erg netjes, usa bumper staat ook dik. Maar schraap je niet alles kapot zo?
|
Quote:
Die heb jij toch voor mij :D @Salih: ik hou wel van wat zeldzamere dingen op mijn wagens :) @Daimy: Idd bij Ivo in Maastricht @Yusuf: Thanks :thumbup: Nu zit er een dunne lip onder dus valt het schrapen wel mee. Als de bumper gespoten is ga ik weer met een dikke lip rijden. Met een beetje beleid hou je alles wel heel :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:47. |