![]() |
Quote:
vergunning is al binnen :D Quote:
wilt eem kieknn mien jong ...geen probleem JA ! ....gezellig dacht ik eem :thumbup: |
Quote:
wis niet dat je een groninger was :D |
Quote:
mien werk geer zit in grunn Ja ...kest het ja wel :D |
Quote:
het is bekend .....zitten wel haken en ogen aan . kom maar ff langs als je ff tijd hebt Wytze . ff persoonlijker dan een PM toch |
Rijdende reclame :thumbup:
we hebben er zin in .... |
Quote:
Kom wel even langs in t weekend Alberto ,ben vandaag nog even druk met de witte jetta bezig :thumbup: Even wat 'puntjes' op de i zetten ,heeft de hele winter nog geen daglicht gezien ,dus er maar even een 'slag omheen' :D |
ik ben ook weer van de partij,
|
Quote:
dat is fijn marten :thumbup: |
denk dat ik ook kom naar met welke weet ik nog niet.
|
De witte is net weer klaar ,en de golf ook ,dus moet maar weer een paar keer rijden om alles er te krijgen :D
|
Komt al weer dichtbij !
Ben er zeker ook bij ( al is het wel ver rijden ;) ). |
Quote:
spanje is ver Jan ... ;) komt zeker dicht bij ...nog 6 weekjes |
![]() Mijn hoepels zijn er klaar voor, gepolijst en gepoedercoat. Nu de einzer nog hoop hem voor 8 juni klaar te hebben, dan wordt dat de eerste meeting voor de einzer in z'n nieuwe laklaag. |
Iki heb de Golf GTI-G60 dan ook wel klaar :thumbup:
Dan weer met een frisse lader :) |
Nog even een beetje werk in de steelies stoppen...............en de spatbordranden :tongue: dan ben ik er klaar voor.............oh ja en schuifdak er nog even in snijden :D
|
Wij zijn ook zeker van de partij! :thumbup:
|
Ik hoop dat de jetta het red! Anders maar met de golf!
|
zo het nu een beetje lijkt hebben we dikke auto's in de binnen bak dit jaar
lijst van stand houders is ook al leuk wie nog leuke ideen heeft meld het even dat is altijd welkom |
Ik ga ook even een kijkje nemen in mijn LOW budget cruiser.
Lijkt me wel lachen. |
Quote:
als je maar gezellig heid mee gaat brengen en mooi droog weer natuurlijk :thumbup: word het zeker lachen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 13:48. |