![]() |
Quote:
:D :D :D :D |
Quote:
:rock: [jaloers_op_een_originele_einzer_gti] ach man, die in mekaar gebakken auto is vast van de buurman! [/jaloers_op_een_originele_einzer_gti] :D |
gheghe bij mij staat bij handelsbenaming precie hetzelfde..
Laswerk zelf gedaan? Ben benieuwd naar het eindresultaat ik neem aan dat hij weer rood word? |
Quote:
Zekers Freaky.......... marsrood moet het zijn he !!!!! Yep, laswerk voor 90% zelf gedaan.......de rest met 2 man. Ik hoop hem voor de kerst weer gespoten en al thuis te hebben, zodat ik me in week 52 even volledig kan uitleven op het begin van de "wederopbouw" !!!! Grtz.............. LRR Ps: ben ook superbenieuwd hoe het allemaal gaat aflopen !!!!! |
Kijk, dat Marsrood maakt hem natuurlijk helemaal af ;)
Ziet er goed uit Fred, gaat vast wel goed komen!! |
Marsrood is the best :woowoo:
|
Voor Marsrood kunnen ze wel een hele fanclub oprichten zo te zien :p
|
Quote:
BRILJANT IDEE !!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dacht ik dat ik van al dat laswerk af was.................zucht..............zag ik nog een roestplekje aan de binnenkant van het voorspatbord. Ik was van plan om de voorste spatborden te laten zitten omdat ze er supermooi en strak op zaten, maar de spuiter had ze liever gedemonteerd i.v.m. het spuiten van het naadje bij de parafaan dus, de gasbrander "aangeslingerd" en de kit in de spatborden maar ff lekker opgewarmd en na het verwijderen van de schroeven de spatborden er maar afgehaald.
Zie hier: ![]() ![]() Hier en daar wat opliggende roest, maar zeker niet veel: ![]() ![]() ![]() En nog een paar plekjes waar we nog even aan moeten "braden": ![]() ![]() ![]() ![]() Al met al viel "de schade" dus mee. Morgenavond gelijk maar even een paar nieuwe stukjes inlassen bij de parafaan, en onder in het spatbord........en dan is het laswerk toch echt af !!!!!!!!!!!!!! Dat betekend dus: Einde Fase 1 Tot zover voor nu.......................tot de volgende update !!! Grtz............... LRR |
valt toch nog mee Fred... meestal zijn de binnenspatborden aan de voorkant gaar, maar die van jou zien er strak uit!!
succes ermee! (ps, slim van je om ze toch maar ff los te nemen ;)) |
Ff een update-je !!
Weer wat parts gescoord deze week: Heb van Chrisjuh "A-Säulen Abdeckung" gekocht: ![]() En van Rickyrick een Supersprint systeem: ![]() Heren, via deze weg nogmaals hartelijk dank voor de "handel" !!!!! Het laswerk aan de spatborden is zo goed als afgerond. Dus volgende week kan de motor eruit, en kan de carrosserie voorbereid worden voor de spuiter. Ga over een week de GTI van m'n maat dan bekijken, en als die netjes gespoten is dan heb ik m'n spuiter ook gevonden. Tot zover eerst maar weer............ Grtz............... LRR |
:eek: wat een mooi piepke!
Succes, kijk uit naar foto's!!!! ;) |
is echt een rete gaaf projectje!
bn benieuwd hoe die wordt |
Quote:
Thanx...........ik ben ook benieuwd hoe hij straks terug gaat komen van de spuiter !!! Hoop hem met 2 a 3 weekjes weg te brengen !!!! En dan maar snel weer opbouwen............ Grtz.................. LRR |
Quote:
He Luuk, Ik ken m'n spuiter tot op dit moment zelf nog niet eens :D :D :D Dus saboteren zal je niet meevallen !!!! Ik hoop ook dat ie in 1 keer goed in de lak komt..........is altijd maar weer ff afwachten. Ik ga over een week een MK1 GTI van "zijn hand" bekijken...........so wish me luck :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Heb nu dus ook de spatborden gerestaureerd ondertussen. € 143 per spatbord is toch net niet Low Budget meer vond ik zelf.........dus ff wat uurtjes erin gestoken..........en weer de nodige euro's uitgespaard (daar kan ik nu blij van worden he !!!!). Morgenavond nog ff "eindcontrole" wat betreft het laswerk.......en kijken of ik niks overgeslagen heb. Dan nog ff het één en ander bijslijpen, en vervolgens over naar Fase 1B : Uitbouw van het motorblok !!!!!! Ik zal nog ff wat foto's posten van m'n spatbordjes, en dan weer volop aan de bak met het blok !!!! Tot zover eerst maar weer ff................. Grtz.................. LRR |
kijk es aan! gaat de goeie kant op!!
enne.... goeie tip van die uutloat ofnie ;) :D |
Quote:
Veel plezier ermee Fred! :) |
goed bezig! ik zal binnenkort ook even een topic starten over mijn marsrode lx waar ik mee bezig ben nu :D
|
Quote:
Zal zeker lukken Chris !!!!!!!!!! |
Quote:
Ja ja, Ik zal je nog een keer weer redden voor de APK kerel !!! ;) ;) En het gaat de goeie kant op, inderdaad !!!!!! Grtz............... LRR |
All times are GMT +1. The time now is 05:32. |