![]() |
Quote:
whahaha en dan gaas erachter :screwy: |
Wielen ook blauw dan en stickers op de zijkanten :D
![]() Racelook! :D |
Quote:
Nee, kelkje er achter met een hitteschild. ;) Of het kelkje er gewoon uit laten steken! Quote:
:chair: :D |
nee,zoiets word hier op het forum al gedaan:D:D
|
Quote:
ik wil juist de buitenkant zo origineel mogelijk laten ogen,dus zonder kelken,gaas of andere shit :eek: :D |
plaatje even bij arne gestolen:redface: en met paint aangepast,zo moet ie worden...
tenminste dit is m'n ideaalbeeld van een mk2,alleen wel met ori. wissers dan;) kritiek van harte welkom:D:D |
dorpel zou ik ook zwart doen.
|
![]() vind ik zelf minder,de auto lijkt doordoor hoger... |
Dat wel ja, maar wielkastranden zonder strip vind ik weer geen gezicht. Tenzij het een 1984'er GTI betreft, dan hoort t.
|
Quote:
dan doen we toch net of het een 84er GTI is... ;) een gladde zijkant met alleen wielkastranden staat zo lekker klassiek.... |
Die witte hierboven, de foto, en dus niet die van DUBMODDER, is perfect!
|
of je zoekt even zo'n grilletje.. :rolleyes:
![]() |
[QUOTE=Wim.]of je zoekt even zo'n grilletje.. :rolleyes:
Niet zo moeilijk te vinden toch? ik heb er 3 van, alleen zonder blauw randje en logo :screwy: |
Dit is een Limited Golf MK2 16V G60 en er zijn er maar 70 van gemaakt geloof ik.. ;)
|
Quote:
dat vind ik dus niet,hoe ouder ie lijkt,hoe mooier ik het vind :thumbup: @wim,dat plaatje zocht ik dus..... bedoel idd die kleur en dan de bumperrandjes ook zo,lijkt me helemaal geweldig i.c.m. wit..... |
net even een lijstje opgesteld met stuff wat ik ga bestellen bij claus von essen
-complete voorwielophanging polyurethaan -complete achteras polyurethaan incl. domlagers -motor+baksteunen polyurethaan -complete schakelstangen-revisieset incl. 50% schakelwegverkorting -verstevigde domlagers V laat dat loon maar komen:lmao: |
:D :thumbup:
|
komen we gelijk bij het volgende punt,de remmen.....wil het een beetje simpel houden,zoveel mogelijk VW-delen dus...
wat raden jullie aan?? |
G60 of audi TT remmen.
Als je VAG wil houden. |
passen g60 remmen op m'n originele as?
dat leek me zelf al de simpelste oplossing,maar het moet wel een beetje tot stilstand komen.... |
All times are GMT +1. The time now is 19:05. |