![]() |
Quote:
auww,zeker zonde :mad: complimenten voor je project,ziet er erg goed uit :thumbup: |
jaha dan duurt het best lang voor een scootmobiel in de rem slaat he :D
Erg zonde van de deur. Maar verder ziet het er allemaal erg goed uit :thumbup: |
He Pieter
Zo op de foto te zien is de auto super geworden!... Jammer van de deur, komt ook wel weer goed.. |
Quote:
karretje ligt nu op de sloop.haha :D |
Quote:
En in die ene deur nog een deuk ook... |
Das wel k*t zeg, maar het gaat wel goedkomen denk ik zo ;)
De rest ziet er toppie uit!! |
Zoals ons ma zou zeggen en waarschijnlijk mijn vriendin ook,
eigen schuld dikke "deuk", maar het ritje op de invalide-scooter was leuk toch?! :thumbup: En dan voelde oe eigen echt een sukkel, maar goed straks is het weer gemaakt en kunde er alsnog om lachen. Mooi project moek zeggen, knap sleutelhok heb je trouwens. succes ermee. groeten, roy |
Quote:
Moeohehahahahahahahahaha.... dus. |
Dammm das even balen pieter !
Verder ziet het er super goed uit !!!! |
Zo zie je maar dat je toch nog een beetje te jong bent voor zo`n scooter :D
verder ziet alles er maar best uit ben echt benieuwd naar het eindresultaat. |
wat zal ik eens over zeggen .......................;0
|
Quote:
zeg maar niets,over het grote baalpunt ben ik al heen. we gaan hem even goed richten en strak maken en dan is alles weer klaar en kunnen we er later over lachen. :D |
Geniaal... :D
|
Zo dan,wat een project.
Mijn respect! Vette Golf Rallye :thumbup: |
nog geen nieuwe foto's van de vorderingen van gisteravond???
|
we zijn druk bezig zoals je weet maar zaterdag komen er nieuwe picts op het forum van de vorderingen.
|
Hij is super netjes geworden, en schiet al lekker op !
|
Quote:
We w8en met smart ;) |
Quote:
;) zal mijn haar even uitkamen voor de foto,s :thumbup: erg mooi geworden de rallye is wel meer waard als een kleine 6- ;) |
Quote:
jaje haar in de plooi,tandengepoetst en nagels geknipt anders kan je niet op de foto haha :D ik had gehoop toch op een 7 voor het eindresultaat. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 04:06. |