![]() |
Quote:
Van dit kaartje klopt geen ene reet! De beide benzinepompen liggen een stuk hoger! Aan de andere zeide van beide afslagen! |
Vooral op zaterdag en zondag komt de zon goed uit de verf en mogelijk wordt het daarbij zondag zelfs 17 graden.
Bron; Piet Paulusma Uhhhmmmm denk dat bob pech heeft en ik gewoon met de ponton kom ipv de golf 1!! :p |
Quote:
als je met de ponton komt, moet ie wel verderop neer gezet worden meid... ;) beter dat et zonnig wordt!!! hopen dat pietje gelijk heeft!!! |
maakt niet uit! dan loop ik wel ff een stukkie, vind het wel leuk om hem weer eens mee te nemen, en met lekker weer kunnen de pop outs weer eens lekker open. :D
|
@jr,
Thx Man! :d |
Tering jantje, mozes kriebel.. 18 graden volgens meneer ehmz.. geen idee: die van de NOS..
een beetje begin van 't seizoen kan je je niet wensen denk ik? Vanavond ff een grote slag slaan met de einser.. |
Quote:
OK, thnx daarvoor. Als we de reis zondag overleven komen er twee Jetta's 1 de parking opschuiven :) Meer F.I.V.W.-ers die die kant op gaan?? :) Evt. kunnen we aansluiten/collone vormen?? De route gaat iig over Heerenveen - Zwolle. |
Nou mooi, ik denk dat er aan animo geen gebrek is, van wat ik om me heen hoort weet echt bijna iedereen van deze meeting! :D En zeker als Pietje gelijk heeft komt er echt veel spul de parkeerplaats op straks! :)
|
gaaf man!!
enne...hoeveel mensen komen er nu met een type 1 ?? :D |
Dan nog ff een samenvatting uit het gesprek dat ik vanmorgen had met de meneer van de BP....
Hij vondt het zeer leuk dat we komen, en wilde zelfs al een extra personeelslid optrommelen bij drukte! Ik heb gezegd dat dat mischien wel nodig zal zijn :D als het een beetje weer wordt en dat we dan ook cker dankbaar gebruik zullen maken van zijn tankstation en koffie, broodjes etc.! Dan nog een paar regeltjes die hij als voorwaarde stelde... 1 Geen gescheur en burnouts. 2 Geen bonkende stereo´s aan op het terrein. 3 We moeten de boel schoon achterlaten. En dat was eigenlijk alles, als er toch gescheurd wordt etc. wordt onmiddelijk de politie gebeld, waarom: deze man heeft in het verleden een keer een nare ervaring gehad met een streetraceclub uit de buurt! Verder zijn we nogmaals van harte welkom vanaf 13.00uur! :D Als er nog laatste vragen of suggesties zijn dan horen we dat graag! |
Streetrace club was midlands.... lekker aso.
Maar de regels zijn okee, ieder gewoon zijn zooi in de afval bakken of in je auto dumpen, net zo makkelijk. HEB ER ZIN IN!! (gr bien) |
wij zijn heel lief...
|
Quote:
Maar even voor alle duidelijkheid, is het de linker of rechter BP logo op dit plaatje (dus richting het zuiden of noorden)? |
@ Bien klopt ja en hij wilde dit echt niet meer hebben, maar nogmaals verder een hele relaxte man! :D
We proberen aan het begin van de parkeerplaats nog wat mensen neer te zetten die ff het flyertje uitdelen van de meeting en de regeltjes er nog een keer op zodat niemand achteraf kan zeggen;'' maar dit wist ik niet'' Maar ik denk dat het met de Volksforumpeepz geen probleem zal zijn! Wat betreft de andere autos dan Type 1.... We proberen om de Type 1's zoveel mogelijk aan de rechterkant van de parkeerplaats te houden en de andere Volkswagens en ''vreemde merken" :p aan de linkerkant, dit i.v.m het schieten van leuke plaatjes (moet een mooi gezicht zijn alle Type 1 Volkswagens op een rij) :D |
@ Arnus,
Op dit plaatje is het het linkse BP Station, dus richting Barneveld/Ede! :) |
OK, thanks! Maar dat is dus niet richting Barneveld, daar kom je net vandaan als het de linkse (richting het zuiden & A12) is, of zie ik het verkeerd?
|
@Arnus,
Yup klopt je komt uit de richting Barneveld iid, de BP ligt ter hoogte van Lunteren! :) |
Okidoki, ik ben er als het goed is ook, met de Scirocco 2 (is op chassis van Golf 1 gebouwd!) :rolleyes:
Komt aardig in de richting van een tiep 1 :D |
Hahaahh links parkeren AUB! :D
|
Dat zal ik zeker doen! Maar misschien wordt het wel erg gezellie aan de linkerkant!
|
All times are GMT +1. The time now is 03:16. |