![]() |
heb sinds 2 weken een set brock B5 14x7 & 14x8 :cool:
![]() |
Dit:
![]() Komt op deze golf 2! ![]() |
Quote:
voor de gene die de bus van simon op BBS niet kennen: zomer 2010! ![]() ![]() vette bus! :thumbup: |
Quote:
Kerel bedankt he Grtz simon |
Voor mij dit jaar schmidt modernline.
gezien ik ziek werd van het poetsen van me bbs'en. 15x8 ET15 icm 195/45 2 nieuwe naafkapjes zijn besteld, maar ik zal er nog is achteraan bellen :( ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us En ja dat kan lager, maar nu kunnen we lekker over de drempels vlammen :D |
Ziet er goed uit arthur ;)
|
Auto van vriendin:
Van: ![]() Naar: ![]() |
dik!
|
Dit jaar gewoon weer op de Gully's. :thumbup:
![]() ![]() |
Op deze, en misschien dit jaar nog een setje RSen kopen.
Gr Ronnie |
Quote:
echt een mooie foto! alle klopt gewoon :thumbup: |
Heb al bijna 10jaar dezelfde velgen onder de GTI. En dat zal ook niet veranderen denk ik :)
ATS Cup 7J ET28 15" Met een 195-45-15 bandje. ![]() |
![]() 301 in 8 en 9j |
Nieuwe set BBS RS-GT 8,5 x 20 ET 44 (was ET38) met Pirelli P-Zero Nero 235/30x20
|
Back to the eighties :)
![]() |
Quote:
ja en die kan er gewoon weer uit en in :D :screwy: :thumbup: aquarium op de kop op een standaard 5 cm onder water lucht eruit water erin heb er 2 in de vijver savond is 1 ervan verlicht en kan ik ze zien vanuit binnen :D ![]() |
New wheels for the US MK3
7,5x16 ET25 Kuhmo Ecsta (165-40-R16) 9,0x16 ET15 Falken-912 (195-40-R16) ![]() ![]() |
Quote:
damn dat is een dik setje dat wil ik ook wel onder de polo ooit moet dat er maar eens van komen |
|
![]() mooi setje schmidt th-line . intussen al meerdere keren gepolijst met meguiare metalpolish en zijn super opgeknapt |
All times are GMT +1. The time now is 23:53. |