![]() |
heu?
|
|
zoals dit bedoel ik
|
nou ben vanmorgen naar soesterberg geweest waar ze mijn motortje klaar gaan maken.
Ze hebben alles uitgedokterd Komt 1 na grootste overmaat in . andere kleppies, max bewerkt, in en uitlaat en spruitstukken. nieuwe nok lagers ,pistons oliepomp alles balanceren uitwegen mmmmmmmmmmmmm kreeg wel kriebels vanmorgen. Ook na dat ik de prijs hoorde hahah. Maar ja daar zijn hobbies voor mieuwe hydr stoters, keerringen noem maar op. alles word lijngeboord dus het fijne van het fijne zal een lekker vlot blokje worden. Heb nog geen tijd gehad om daar naar die mannen heen te gaan vandaar dat dit topic ff rustig is geweest. eind volgende week ff snel keuren en dan motor uitbouwen. oeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan einderlijk mn schatje dr in ffies inrijden en dan op jacht naar de nieuwe laser :eek: :eek: :eek: o ja en een abbonement bij conti afsluiten ha ha dan kan ik einderlijk ook is naar een meeting weer toe. |
klasse.
btw kep zelf een steun gemaakt. |
kutje ja. zou nog foto doen.
shame on me. Maar is het gelukt Ik denk dat ik ook met steuntje moet gaan rijden want klootzakken hebben hem nog niet binnen. is het nu zo'n speciaal ding dan. zal dan wel. Je heb toch wel min 5 mm staal genomen of niet?? wel doen hoor. |
ja man, een of ander stevig 'L' vormig stuk metaal dat je aan de baksteun vast kan maken, kabel kan er net langs maar loopt niet aan ofzo. Alleen ff bijschafen want die zelfstellende koppelingskabel paste net niet. Ook leuk zo een kabel, wel mooi 54 eutjes, net als de km kabel...ook rete duur.
|
hahahah bijshavuh ken nie hahah.
Ja is rete duur. Ben vanmorgen ook ff geschrokken moet alleen nog nieuwe drukgroep regelen ivm ballanceren dan heb ik echt ALLES nieuw. en ja het is erugh krap met zo'n steuntje i know. |
kut g lader is overleden.
Heb hem vanavond losgehaald om even te kijken is de verdinger weg gevreten. Gewoon lijst afgebroken. Gaat lekker allemaal maar goed . Moet een andere verdringer hebben en de aanzuig gedeelte. Anders was ik vandaag in belgie geweest bij peter. is weer minder en dat net voor het weekend zit je weer met boze smoel hahah. Dan maar lekker stappen zaterdag. |
Quote:
Heb je de lader gekocht zonder open te halen???? Dat is niet zo slim. Een verdringer vind je gewoon niet! Voor 750euro op het corradoforum is er een gast Ruud, en die schijnt goed te zijn, en is open te bekijken. |
ik weet het.
Ik was niet thuis op de g lader gebied. is een leer voor volgende keer. Peter zou ook voor me zoeken . Er staat een gereviseerde verdringer op MP van G force maar heb daar geen goed gevoel bij. |
Misschien MelG60 ? weet ook nog wel een adres in nederland, Erik de Leeuw uit Hagenstein (Vianen).
|
turbo?
|
wat turbo sege??
Heb mel al geemaild hij heeft wat liggen. zal toch een andere moeten hebben. Kan daarna op mn gemak zoeken naar een verdringer en dan klaarmaken voor verkoop. De rest is goed alleen verdringer is te ver heen. |
Quote:
heb ik ook van gehoord . zoals ik zij mel heeft nog wat liggen. Bedank voor jullie recties |
Heb een andere lader gevonden.
Nu zo snel mogelijk naar peter en dan komt er einderlijk wat schot in dit project. Is jammer dat weinig tijd ervoor heb maar heeft gelukkig ook geen haast. Maar begint wel te kriebelen nu het mooiere weer eraan komt. Ben nu weer druk met caddy. |
Zo weer nieuwe foto's
Er begint nu vaart in te komen. |
deze type zuigers komen erin.
Kop is nog niet klaar moet nog verder bewerkt worden. IS wel mooi om foto;s erbij te posten. Heb ook setje grijze injectoren gekocht met computer. Sachs powerclutch compleet. Andere g lader die nog naar peter toe moet. VErdere foto's volgen nog. EN NOG STEEDS GEEN BAKSTEUN.... |
dit zijn pas kleppen 8 cm. een 14 liter blok wel te verstaan staat ook bij mannessen in soesterberg. |
zal wel een heerlijk soepel motor(tje) worden en vooral niet uitlenen.
Het is nog wachten tot deze type zuigers binnen zijn dan kan er met het onderblok aan de slag. |
All times are GMT +1. The time now is 04:25. |