![]() |
Zeker weer dik Yan!
Staat er super bij iig! |
Ziet er zeer goed uit weer !
|
Hele goede keus :thumbup:
|
Ziet er zeer mooi uit nu, kwijl :eek:
mvg frank |
Thnx gasten! Ben er erg blij mee!
Wat betreft het lager schroeven Dennis, dit ga ik niet doen ivm het terrein wat ik op moet om op mijn werk te komen. Er liggen verschillende drempels die niet schuin genomen kunnen worden. Vind de gti ook te kostbaar om alles aan de grond te rijden :D En ik kan gewoon met 4 man in de auto 'altijd' overal komen. Vind ik ook wel een pluspunt voor een daily. |
Daar heb je gelijk in jongen! Mooi zo laten dan. :thumbup:
|
Quote:
Ben wel met je eens dat lager, gaver is :D |
Haha, maar je spul kapot rijden omdat je laag rijdt is gewoon zinloos.
|
Knappe GTI !
Die OZ's staan er perfect onder |
Gisteren de gti even kunnen wassen op het werk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De zwarte bouten zitten er inmiddels ook in. Alleen de slotbout was niet goed dus dat komt van de week. Ben echt heel erg tevreden met de Michelins. Super veel grip en erg stil! Had ik veel eerder moeten doen. :thumbup: |
Niet echt een update maar een paar nieuwe foto's is nooit weg ;)
Vanmorgen werd ik vroeg wakker dus dacht dan maar even de auto wassen en waxen. ![]() ![]() ![]() Binnenkort de achterremmen opnieuw spuiten. Zijn wat dof geworden in de loop der jaren. |
Van het weekend golf 6 schakelaars gemonteerd. Uiteraard ook de bijrijders kant :D
![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit.
|
mooi ding hoor :thumbup:
|
Mooie bak!
|
Thnx!
|
Weer even een kleine update.
Onlangs een setje r20 achterremmen kunnen scoren. Verschil met orginele is dat deze geventileerd zijn. Deze moeten nog wel opgefrist worden en voorzien worden van een rood laklaagje. Vorige week de gti laten voorzien van powerflex draagarm en stabilisatorstang rubbers. Stuurt een stuk strakker maar gelukkig niet vervelend stug. De achterkant is ook weer iets lager gezet zodat die rondom gelijk staat. Krijg nog wat foto's van de montage maar die heeft de monteur nog niet door gestuurd. Die houden jullie tegoed ;) |
Ziet er goed uit!
|
Wat staat er op het rechter knopje? Verder super dik!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:11. |