![]() |
Chris man, damnit, niet normaal!
|
bling bling man :thumbup: !!
gr. Martijn |
Wauw :eek:!
|
Quote:
Zo dan, die glimt even. Het valt niet eens op dat je de radio meegenomen hebt... Binnenkort hier http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53907 weer aangeboden waarschijnlijk? ;) |
stijn heeft maar 1 radio... en 10 auto's waar hij inzit..
|
Quote:
:D |
Mooi werk chris
|
Alleen is dit dan weer een beetje jammer.....
![]() |
Supergave bak Stijn, nu nog een originele radio scoren :thumbup:
|
Gezien de ontplofte staat van de Passat mag de V8 onverwacht toch weer in actie komen deze winter. Doet ie prima overigens :)
![]() |
Maar wel op de winterbandjes van de Passat?
|
Quote:
Waarom heb ik het vermoeden dat die sneeuw op de voorruit rechtstreeks afkomstig is van het linkervoorwiel :shake: ;) |
Ja ik was even de donutbereidheid aan 't testen, en dat gaat goed :) Kan hier aan de overkant op de parkeerplaats ongelimiteerd rondtollen :)
Ja hij staat inderdaad op de (winter)wielen van de Passat. Oogt niet eens slecht al zeg ik het zelf. |
Dikke bak!!
|
koele sneeuw ploeger ;)
gr. Martijn |
Quote:
ik was vandaag ook even op pad om haaks de bocht door te glijden...altijd leuk met dit weer ala Stig Blomqvist in mn jetje :thumbup: |
Wat is er met de Passat aan de hand dan?
|
motor kablammo..
|
Quote:
Distributieriem kapoet, met alle gevolgen van dien. Staat ook in het topic over de Passat uitvoerig uitgelegd. ;) |
Ja, ik heb net even gezocht... en gevonden. Kak zeg :(
|
Heerlijke winterauto :)
Ben net terug van een weekendje Düsseldorf met de V8 en een enorme portie sneeuw :D |
Een heerlijke winterauto it is! Net zoals ik bij jou lees ga ik weer hard richting de 1:6 (eigen schuld, te verslaafd aan dwars de bocht door gaan), maar wat een auto is het :)
http://www.youtube.com/watch?v=oCHjQMjlc2E |
Nice! heerlijk geluid ook
|
Quote:
idd :thumbup: |
Haha nice :thumbup:
Ik moet mij idd ook steeds inhouden om niet dwars door de bocht te gaan met dit weer.. |
:cool: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:21. |