![]() |
Hier in soest heb ik er ook goeie ervaringen mee. Het hele remsysteem heeft mij ook relatief gezien veel tijd gekost. Misschien helpt dat om het leed wat te verzachten... ;)
Succes in ieder geval! |
In Almelo zijn ze heel behulpzaam!!
|
en gelukt?
|
En vandaag heb ik het voor elkaar gekregen.
Idd een golf 3 remleiding is langer en die past dus wel. Vandaag samen met mijn buurman/goede vriend goed een half uur bezig geweest met de rem ontluchten. En de remmen werken super, je kunt wel merken dat er een dikke rembekrachtiger achter zit. De koppeling was echter iets meer werk het pedaal werd niet ver genoeg ingedrukt. Ik moest de slag iets verlengen door de cilinder achter het pedaal iets op te vullen. En na zo'n 2 uur kloten hadden we het voor elkaar. Nog verder gegaan met de uitlaat en die is ook bijna klaar. Volgende week ga ik naar een American day met autoblubbering waar mijn zusje ook aan mee gaat doen. En dan laten mijn buurman en ik ons eens lekker vol lopen :D Na de vele weekenden werken ook eens een weekend ontspanning :thumbup: Het weekend daarna maak ik de uitlaat nog af en neem ik hem mee naar mijn huis. Hier word ie als het goed is in een wat sneller tempo af gemaakt. |
kijk mooi dat het gelukt is! ik wist het bijna zeker dat de golf3 remslangen moesten passen. succes verder.
|
Quote:
Het heeft even geduurd, foto van mijn broertje geleent, hij heeft deze steunen in een caddy 1 met een 100pk pompverstuiver (AXR). http://www.volksforum.com/forum/sho...32&page=1&pp=20 Hierbij de foto van de steunen (je ziet 2 setjes): ![]() |
Quote:
Zijn de motor steunen van een AXR het zelfde dan als van een AGR? Want dan had het idd gekunt! |
jep motor steunen zijn het zelfde!
|
Mooi om te weten want misschien als die agr wat ik nu heb niet hard genoeg wil werken, er in de toekomst misschien nog wel een ALR of ASZ in komt :D
|
Quote:
ASZ is de shit !! :D |
Zo dit is echt mooi om te zien hoe jij dit allemaal aanpakt:D
Ik heb zelf ook een Golf 1 1.6 diesel en daar heb ik ook een TDI (1Z) 90 pk ingehangen maar dan van een Golf 3. En hij is 2 weken terug naar rdw geweest om het op kenteken te laten zetten. Als ik jou was zou ik dat ook doen, heeft toch weer wat meer waarde vind ik. En het rijdt geweldig een tdi in golf 1. Ik hou dit project in de gaten. suc6 |
Quote:
Hey bedankt voor je berichtje. Is die van jou ook nog een beetje snel dan, en heb je een linkje met wat foto's? |
echt een stoer ding:thumbup:
vind je het niet een beetje zonde om um dagelijks te gebruiken?;) |
Geweldig, deze is echt gaaf!
Je woont ook in de buurt. Die garage is wel erg chique man :thumbup: :thumbup: |
Super mk1! ga zo door!
|
wordt al super
|
Dat is nog eens een gave sleutelruimte :wow:
Blok ligt er netjes in, ik ben benieuwd naar het eindresultaat :thumbup: |
ik ben jaloers... :tongue:
dit is een super project ga zo door en graag veel pikas :thumbup: en respect voor de aanpak. gr pieter. |
wauw, dat lijkt me meer een atelier dan een garage :D
maar ziet er goed uit de golf zo! |
Jongens bedankt voor jullie reacties.
Het is idd een beetje een te luxe plek om met een auto te werken. Maar was het heen en weer gereis een beetje zat. En de winter komt er aan, en de plek waar mijn auto eerst stond is niet verwarmd. Dus ik heb ook geen zin om de hele winter in zo'n koud hok te zitten. Hier heb ik normaal mijn flipperkasten staan maar heb die ingeklapt en opgeruimd. De vloer heb ik bedenkt met allemaal mdf platen zodat ik mijn mooie vloer niet beschadig. @De Pul: Ik ga de auto in de winter alleen op zonnige dagen gebruiken, en in de zomer. Het is niet de bedoeling om met nat weer te rijden. Hij gaat in de winter gewoon in mijn verwarmde schuur. :thumbup: |
DAMN :wow: die ziet er goed uit :thumbup:
en die sleutelruimte is idd super! ik hoor al een flipperfeestje volgend jaar :P :D |
Geweldig man. Petje af ;)
|
Mooi hoor hey! :thumbup:
Geweldig gezicht ook zo met dat "moderne" blok erin! :D |
Goed bezig !
Het kleurtje springt er lekker uit dat mag ik wel lijden |
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik hoop dat ik maandag wat nieuwe foto's heb want ga zaterdag nog even de rotzooi in de hal waar ie eerder stond opruimen. Zondag is nog wel de planning een aantal uren met de auto aan het werk te gaan. |
Is dat andere ding nog door gegaan??
|
Quote:
Jah.. Robert meld zich aan!! hahah.. Zien, zien, zien, zien, zien..!! |
heb je de logo's op de achterklep verwisseld, of hoort dat op de oude eentjes??
|
Quote:
Dit is zo op de oude 1'tjes. :thumbup: |
Quote:
Nee het bleek een 77er te zijn en toch nog niet te koop :( Helaas dus niet nog een swallow er bij. We houden het internet in de gaten, en de oren open. Er moet toch nog een keer 1tje bij komen. Als je in de buurt bent Rene kom dan een keer bij me thuis even een bakkie halen. Groeten |
Quote:
Oja je was ook nog met dat bezig. Ik bedoelde eigenlijk die 20vt. |
Quote:
Oja dat ook nog ja, nou ik weet het nog niet zo goed. Ik zit nog steeds even met ruimte. Aan de zaak gaat mijn pa bezig om een brug te bouwen voor de auto's. Dus kan daar die 20vt voorlopig ook niet kwijt. Dus eerlijk gezegd kan ik hem nu even niet gebruiken. Misschien veranderd er nog wat de komende dagen dus je weet maar nooit. |
Quote:
Heey, Ja hij gaat wel lekker vooruit hoor:P Hij komt aardig met het verkeer mee. En turbo fluit ook aardig door kompleet rvs uitlaat systeem. Duz ik heb wel regelmatig nekkendraaiers :D Nee heb geen linkje met fotos. Ze staan allemaal op mn mob. Gr. |
Het begint hier ook alweer aardig op te schieten :thumbup: . Wordt echt een mooie auto zo. Ik zou ook nog wel eens een keer een Golfje willen ombouwen naar een TDI, maar eerst maar eens mijn andere projecten afronden :rolleyes: .
Ben erg benieuwd om deze een keer live te mogen aanschouwen. |
Bij deze een kleine update, ik ben bezig geweest met de schutbord isolatie.
En heb toch na lang kloten met het golf 1 kachelhuis het golf 4 kachelhuis moeten plaatsen. Ik heb toch eens goed moeten passen en meten en heb uiteindelijk het kachelhuis kunnen monteren. Hij valt wel een klein beetje groot uit maar ben er van overtuigd als het dashboard straks klaar is dat het zeker acceptabel is. De beenruimte voor de bijrijder is een klein beetje minder geworden maar ik zit daar toch niet :D Het moest wel zo want ik wil de volledige functionaliteit van de clima straks hebben. Ook heb ik de kabelboom al in de auto gelegd, dit neemt nog wel een beetje tijd in om allemaal te fatsoeneren. Hier de foto van de kachel met schutbord isolatie er achter. Ik heb de isolatie bij accoustiekwinkel gekocht, tevens daarachter ook extra antidreun platen geplaatst van fibraflex extreme. ![]() Hier een deel van de kabelboom al in de parafan: ![]() De bedrading eerst nog los in de auto: ![]() En hier het resultaat van vanavond, er is nog veel werk aan de kabelboom morgen ga ik weer verder: ![]() |
goed bezig! 3 rolletjes stoftape bij de brezan ophalen, en wikkelen maar. pfff als ik er aan terug denk.
|
Quote:
Idd die tape moet ik morgen nog even gaan halen. :thumbup: |
is zon krimp kous niet een makkelijker idee?
|
Quote:
Hoe wil je de stekkers er dan doorheen krijgen :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 16:01. |