![]() |
VW Jetta CL 1.3
Maar eens even een topic aanmaken voor mijn Jetta.
De meeste mensen zullen mij wel kennen van mijn, tot nu toe daily, de Corrado: http://www.volksforum.com/forum/sho...205#post1317205 ![]() Aantal weken geleden besloten om toch eens opzoek te gaan naar een andere daily. Na een aantal wagens te hebben bekeken, Jetta en Golf, zowel mk1 en mk2, afgelopen zaterdag gaan kijken bij een Jetta 2. De Jetta is een aantal weken geleden uit Duitsland ingevoerd door een Nederlandse politieagent die oldtimer liefhebber is. Deze agent heeft de auto opgehaald in Duitsland bij de 1e eigenaar. De auto heeft momenteel 126.xxx gelopen en is zowel motorisch als technisch in goede staat. Enige minpunten zijn dat aan de bestuurderskant een aantal flink grote deuken zitten. Verder is de auto nog volledig origineel! Hele onderkant en wielkasten staan nog in de originele VW tectyl. De Jetta heeft echt nergens roest :thumbup: Gisteren samen met een vriend de auto gaan ophalen en meteen even wat foto's gemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jee, deze is echt in superstaat zeg! Benieuwd naar de toekomstige updates... :thumbup:
|
mooi ding, mooi kleurtje en super interieurtje :thumbup:
|
Quote:
Hij heeft aan de bestuurderskant een aantal grotere deuken, dit is op de foto's helaas niet goed te zien.. Maar verder echt een super basis, ding is ongeloofelijk keihard :thumbup: |
Quote:
Danku! :thumbup: |
je hebt hetzelfde kleurtje als ik heb!
mooi wagentje, heerlijk origineel! |
Quote:
voorscherm toch? en achterscherm bij de bumper? verder een hele mooie basis en dat interieur! :screwy: niet normaal hoe mooi nog! :thumbup: hele mooi aankoop en wens je er veel geluk en succes mee! |
Quote:
en een ferme deuk in de opstande stijl waar de deur op sluit en de deuk loopt door onder het achterste zijraam. echt jammer. voor de rest ziet die er heel goed uit, strak in de lak |
Mooi ding! Ik zou 'm zo laten! Of hoogstens iets lager en BBS eronder. Meer niet.
Die mistlampen zijn ook top! Ik wil nog zulke monteren op mijn Golf. |
Quote:
Voorscherm wel ja, achterscherm bij bumper is gewoon viezigheid ;) Bedankt :D Quote:
Bedankt! Klopt inderdaad ja, deuk in opstaande stijl onder het raam. |
Quote:
Bedankt! Die van jouw is ook echt leuk Golfje :thumbup: Quote:
Schroefset ligt al klaar en komt erop zodra ik tijd heb. Verder komen er andere wielen op, maar geen BBS ;) Mistlampen vind ik persoonlijk ook erg ruig, deze blijven ook erop zitten :thumbup: |
Vorderingen van vanavond:
- US/Running lights - V-snaar - Bougies - Stationair toerental afgesteld - Benzine filter :thumbup: |
Mooie harde wagen die Jetta.
Maar ben je niet bang dat je straks met twee projecten zit en nog steeds geen daily? Dat is namelijk wel een gevaar van dit soort wagens kopen. :D |
dit weekend de schroefset eronder? ;-)
|
Quote:
Bedankt. Nou, mun mk1 cabrio is de projectauto en de Corrado wordt nu "weekend"auto. Jetta is dus echt bedoeld voor dagelijks te rijden, plan is dan ook schroefset en velgen. Aantal goede vrienden van me hebben onderling al gewed hoelang het zal duren voor er vanalles aan gedaan gaat worden :tongue: :redface: Quote:
Verwacht niet dit weekend. Denk ergens komende week :thumbup: Ben ook nog op zoek naar een aantal onderdelen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=102742 Hoor het graag mocht iemand iets weten/ hebben liggen :thumbup: |
Ik heb nog zon voorbumper liggen redelijk netjes.mooie basis!
|
Quote:
Bedankt voor het aanbod Gerben! Met beetje werk is deze ook weer netjes, dus komt goed :thumbup: |
Alvast de velgen gemonteerd op de Jetta:
![]() ![]() ![]() Hopelijk komende week tijd om de schroefset te monteren zodat de Jetta omlaag kan... |
:(
|
ik vind t dik, zeker als hij omlaag gaat
|
Mooie Jetta :thumbup:
|
een heel mooi exemplaar heb je daar !! :thumbup:
mijn persoonlijke mening is dat hij zowel origineel alsook in old school look mooi zal zijn :cool: check pm ;) |
Wielen staan er goed onder! En met de onderdelen die je zoekt, gaat de Jetta alleen maar mooier worden...! :thumbup: Benieuwd naar de verlaging... ;)
|
Quote:
:confused: Quote:
Danku! Ja, gaat heel anders uitzien als ze verlaagd is... Quote:
Danke Gino! Hoe is het met jouw? Quote:
Bedankt Dimi! Auto gaat binnenkort gerold worden (kleur nog niet bekend). Dit in verband met de schade aan bestuurderszijde. Inzake de PM hoor ik graag van je :thumbup: Quote:
Bedankt Christian! Gaat helemaal goedkomen hoor :thumbup: |
Top basis maar die velgen vind ik er echt vreselijk onder staan. Sorry. Vandaar: :(
|
Quote:
Hier is alles goed he :thumbup: Moet nog eens een paar foto's posten binnenkort. Heb in de vakantie een hele hoop pakkingen vervangen. Auto weer behandelt van de onder kant. Ben nu nog bezig met alles te smeren aan de auto. Deur panelen er uit en raam mechanisme smeren enz. Dus ben nog wel even bezig :rolleyes: En heb weer een jaar APK er op zitten :D |
Quote:
Nu de auto verlaagd is ziet het al heel anders uit. Vind de Votex velgen persoonlijk echt ruig :thumbup: Quote:
Goed bezig man! Binnenkort maar weer eens buurten als je tijd/zin hebt :thumbup: Inmiddels hebben we gisteravond de schroefset op de Jetta gemonteerd. Zal z.s.m. even wat foto's gaan maken en posten ;) |
Hierbij alvast een foto:
![]() Zal deze week nog wat betere foto's gaan maken! :thumbup: |
echt een mooie jetta zo :thumbup: Die corrado er achter is ook niet verkeerd.
Moeten idd nog eens afspreken is al best een tijd geleden. Vind je het niet wennen met die spiegels zo? Men vader heeft ook die oude type deuren er in. Je ziet echt stukken minder zo. Dan met de nieuwe type. |
heerlijk zo,maar komt t door de foto,of is hij voor jou doen erg dof.
|
Zoals gestuurd op Facebook...DIK!! :tongue:
|
Quote:
Thanks, heb zelf niet echt problemen met die spiegels eigenlijk :rolleyes: Quote:
Thanks, lak is erg dof ja. Auto wordt binnenkort gerold :thumbup: Quote:
Thanks man! :D |
Quote:
Met verlaging staat het inderdaad wel beter! Toch vind ik de velgen iets te modern: de velgen zijn van begin jaren '90, terwijl de Jetta ouder is. Velgen passen naar mijn idee dus beter onder een mkIII. Onder een Jetta zie ik liever iets klassieks: ATS, BBS, Exip; je weet wel wat ik bedoel :) Die velgen die Jettameister te koop heeft, die zijn top! :cool: |
Quote:
Danku! Ik vind het persoonlijk goed staan, daar gaat het me om. Is weer eens iets anders dan BBS :thumbup: ATS, Exip enz. zijn zeker mooie wielen. Maar vind ze zelf te 'simpel'. Heb al behoorlijk wat 'speciale(re)' wielen gehad ;) |
Zijn er goed uit met de verlaging en de wielen nu man :thumbup:
|
rollen?dan zou ik dezelfde kleur bijrollen,maar niet de hele auto.....
|
Quote:
Danku! :thumbup: Quote:
Ja rollen... Zijkant wordt uitgedeukt en er komt een ander voorscherm op, dan zal de complete auto gerold worden. Vind de offertes voor de complete auto spuiten dusdanig hoog dat ik voor rollen kies. Moet geen project auto gaan woren, maar gewoon een daily ride die ik ook overal kan neerzetten zonder bang te zijn voor een krasje in de lak ;) |
Ik vind het wel jammer dat ie niet origineel gelaten wordt. Nu ook nog rollen :(
Maarja, jouw auto = jouw keus. |
Afgelopen zaterdag even de Jetta laten uitlijnen.
Een GSM foto: ![]() Tevens een andere update: ![]() ![]() |
Vandaag zijn de kralenmatten gearriveerd:
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 18:48. |