![]() |
golf 1 r32 ombouw project.
ik kocht mijn golf 1 een paar jaar geleden, had er al meerdere gehad en het bleef toch kriebelen, om er weer 1 tekopen. deze kwa ik tegen hier op het forum en heb hem eigelijk direct gekocht.
ik ben 3de eigenaar orgineel was dit een 1.1 :D na aankoop begaf de motor het al na 2 weken :rolleyes: en toen begon het. wij hadden een schade audi a3 binnen gekregen met een 1.8t er in, dus de keus was snel gemaakt 1.1 er uit 1.8t er in :thumbup: na hier een ruim jaar mee te hebben gereden, was ik het zat, en tijd voor een nieuwe uitdaging. de r32 motor :D zal en moest ik hebben. met hier onder de foto als resultaat!! topic beetje aangemaakt op aandringen van herm :thumbup: alles hangt maar hij rijd nog niet voorlopig, ik zal proberen nog wat detail foto s er bij op te zetten met wat tekst en uitleg. |
![]() |
:thumbup:
|
zo das 1 foto :D ik ben nog in gevecht om de rest van de foto s hier te plaatsen.
|
Maakt niet uit, het idee alleen al.... :D
|
sorry word hem niet, krijg foto er nog niet op ga zondag maar weer eens verder mee proberen.
|
Haha moet ik je het morgen ff uitleggen :p
|
Stefan, :own: je bent al mooi op weg.
Als je het geheel helemaal klaar hebt kom ik graag weer een keer bij je langs :thumbup: |
koffie staat altijd klaar!!
|
eindelijk stefan......:thumbup:
|
Damn, dit ziet er mooi uit.
En wat een beest van een motor erin..voorwielaangedreven? |
jep voorlopig wel in combie met een v5 versnellingsbak.
|
![]() |
Kijk!
De eerste twee foto's zijn gelukt! Tof, ben benieuwd naar meer :D |
Slotvanger lichtelijk verbouwen??
Oogt iig goed! |
Quote:
Je had beter een VR6 bak kunnen hebben,omdat de eind overbrenging wat langer is en je wat gemoedelijker rijd,zo'n motor is op vakantie in een G1. Super ding! |
@ bleupower inderdaad deze is demontabel gemaakt, anders ie het kiezen of delen radiateur er in en dan de motor en dan nooit meer ergens bij kunne aan de voorkant, als er wat is, en dan moet de gehele motor er weer uit voor bijv een koelwater lekkage.
@mtdi ik heb er ook een vr6 bak achter gehad, maar aangezien hij in orginele mk4 steunen hangt kwam ik beroerd weg aan de achterkant met de bak steun [onderste] nu gebruik ik de orginele mk4 baksteun wel lichtelijk aangepast :D hier nog een foto van de steun die ik eerst had, in cobie met de vr6 bak, ik ben bang dat deze steun gaat torderen, ivm de grote hoek die er in zit, in combie met het vermogen, vandaar mijn keus voor de v5 versnellingsbak |
Och,
In zo'n 02A/02J past toch alles? Dus dat kan altijd aangepast worden. Toppie! |
zo dacht ik dus ook herm, en die vr6 bak ligt er nog wel dus aanpassen kan altijd nog.
|
ziet er vet uit.ga zo door :thumbup:
|
Ziet er goed uit!
|
Mooii project ik ben benieuwd naar wat meer foto werk :thumbup:
|
Heb ik die toen niet in zwolle zien staan? Achter de geel geverfde audi..
|
Lijkt mij heel erg leuk rijden zo'n mk1 r32 en dat geluid!:cool:
Ik had hem natuurlijk al even bekeken toen ik het oude blok kwam ophalen :D |
zo dat is nog eens een motor in een mk1 :thumbup:
wat zal dat hard gaan als alles perfect is aangesloten wat bij jou zeker zal lukken. ik hou dit topic in de gaten :) |
ziet er echt dik uit stefan. Wil ik in de toekomst ook :D
|
Waar blijven die foto's stefan :tongue: :postpics:
|
@ tim je moet ook wat tewensen overhouden he!! ik heb al wel nieuwe ideetjes hahaha.
|
tijd voor een paar nieuwe foto s
motorsteun rechts, op de poot gelast dit is een 20mm dikke staalplaat met schroefdraad er in getapt. is afgewerkt met stukjes plaat staal moet alleen nog strak gemaakt worden. |
Top project :thumbup:
|
motorsteun rechts ook op de poot bevestigd, deze is er ook ingelast 15mm dikke plaat en afgewerkt met plaatstaal, het verschil tussen de motorsteun heb ik opgevangen met 2 u kokers moet nog afgelast en afgewerkt worden. |
Ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit :cool:
|
motorsteun voorzijde, deze is gemaakt van een stuk hoekijzer 10bij10 cm en een achterste baksteun van een golf 3 vr6, en de orginele bevestiging van een vr6 steun aan de motor |
Tof project! Had deze al eens bekeken toen ik bij wilco op bezoek was :thumbup:
|
en nog een foto van de onderste motor steun, dit is een stukje golf 4 steun, stukje zelbouw, een draagarm rubber van een golf1 en stalen gedeelte is ook golf 1 maar dan verbouwd. |
en dit moet er voor zorgen dat het geweld tot stilstand gaat komen :D |
en de remklauw gezien van de binnekant, ook met zelf gemaakte adapters. |
schakel toren van een golf 4 gti gekoppeld aan de golf 4 v5 versnellingsbak mooi onder de tunnel bevestigd, en gewoon ruimte voor de uitlaat. |
ook het orginele dashbord moesten wijken voor wat luxers, polo 6n2 bj 2000 dashbord alles heeft er al ingezeten en past perfect, heb de helft weer gedemonteerd anders kun je nergens bij. en hier ook het golf 5 gaspendaal te zien. de complete draadboom is ook van een polo 6n2 van koplampen tot achterlichten, hier heb ik alles uitgehaald wat niet nodig is [overbodige luxe :D ] hier heb ik de motor kabelboom van de golf 5 r32 weer op aangesloten, met als resultaat starten lopen en alles werkt zoals het moet werken. |
Goed bezig stefan. Zo moeilijk was het niet toch haha
|
All times are GMT +1. The time now is 18:01. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.