Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   brullen maar!!!! dikke uitlaat (met foto's) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11106)

vwgolfII1600functionrood 06-06-2005 20:45

brullen maar!!!! dikke uitlaat (met foto's)

zo, na een aantal verbouwingen aan mn wagen te hebben gehad, wilde ik hem nu aan jullie voorstellen :biggrin:
wat is er onlangs veranderd:
G60 bumper voor,
bakkie antenne verwijderd
Emleme loze grill
een super dikke einddemper
witte letters op mn banden :p
4nieuwe continental banden :rolleyes:
onlangs heb ik mn wagen ook gecleaned :o

en dan hier de foto's:
exterieur:

interieur:

en dan hier mn schatje die sinds vandaag 14:39 onder mn bolide is gekomen :p

veel plezier met de foto's

wat ik nog ff kwijt wilde.......hij gromt verschrikkelijk hard en zwaar.
als ik vollop toeren maak, is t oorverdovend :rolleyes:

-Jens!- 06-06-2005 20:56

ik zeg de flex erin gvd :biggrin:

peter139 06-06-2005 20:57

hij zit toch wel goed vast he? nee geintje ziet er goed uit. Hij zou nog wel iets netter kunnen maar ik wil je niet gelijk afkraken.

Dus volgende project: iets-sie-pietsie-beter onder de auto hangen.

Gijs 06-06-2005 21:07

Om eerlijk te zijn vind ik die pijp een gezien :rolleyes: Sterker nog, ik zou me kapot lachen als ik je tegen zou komen :D

Misschien is het wel mooier om achter ook een G60 bumper erop te fietsen :)

Succes verder :cool:

Jurgen Santana 06-06-2005 21:18

Om de vloerbedekking psies onder de achterbank netjes aftewerken kun je mischien de afdekkapjes die er ooit zaten weer monteren. En die uitlaat en witte letters op de banden is wel een kwestie van smaak hebben hoor:D

a.busser 06-06-2005 22:51

Het is niet alleen een kwestie van smaak, ook een kwestie van budget.
We kunnen niet allemaal een auto een half jaar in de schuur zetten en totaal verbouwen, met kleine stappjes kom je er ook.
Volgens mij heeft harm nog een tweede hands achter bumper liggen.
www.harmhendriksen.com even kijken bij gebruikte onderdelen of hem even een mail sturen.

froggy 06-06-2005 23:08

Het is idd niet erg mooi om de mense direct te beginne afbreken, hangt idd ook allemaal wel van het budjet af maar die uitlaat mag er wel een beetje properder ondergehange worde :D

Neill_s 06-06-2005 23:08

Ook met een klein budget kun je iets met goede smaak bouwen, als je het geld van die bandenstift, bumper en uitlaat bij het geld voor nieuwe banden legt, heb je een setje leuke wielen en veren, dan ziet een low budget project er ineens een stuk anders uit...

Gijs 06-06-2005 23:43

Ik heb anders ook geen groot budget, ben ook maar student. Maar ik hou persoonlijk gewoon niet van die gigantische uitlaten enzo. Bandenletters wit heeft op zich wel iets :)

Trouwens; hangt je auto niet achterover? Lijkt iig op de eerste foto..

silverjetta 07-06-2005 03:23

PFFFF wat een uitlaat, Shell Pernis is er niks bij :biggrin:

Zestienkleppen 07-06-2005 07:56

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Om eerlijk te zijn vind ik die pijp een gezien :rolleyes: Sterker nog, ik zou me kapot lachen als ik je tegen zou komen :D

Misschien is het wel mooier om achter ook een G60 bumper erop te fietsen :)

Succes verder :cool:

Dan moet ie wel de trekhaak eraf flexen. Ik weet niet of dat de bedoeling is. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook witte letters op de banden gehad bij m'n vorige golf. Ik vond en vind het nog steeds wat hebben.

vwjb 07-06-2005 08:00

hij ziet er best net uit, maar ik had idd wel een andere uitlaat gekozen. Voor de rest is ie netjes.

Pedaalemmer 07-06-2005 09:04

hier in de buurt noemen ze het een allochtonen pijp

Matheo 07-06-2005 09:06

als je er zelf maar blij mee bent joh! mijn eerste golfje was ook een hele tijd "proud to be fout", heb ik toch erg veel lol mee gehad :D

Allart-Ghetta 07-06-2005 09:38

Ik vind de Function stickers op de zijkant wel cool, de rest niet zo.

Jurgen Santana 07-06-2005 11:19

Quote:
Originally Posted by a.busser
Het is niet alleen een kwestie van smaak, ook een kwestie van budget.

De letters van je banden zwart laten is denk ik goedkoper dan ze inkleuren. En een gewone uitlaat is goedkoper dan een sportuitlaat. Dus met budget heeft dit niets te maken :rolleyes:

|| RS || 07-06-2005 11:37

Sorry ... maar ik vind het er niet uitizien :(

mark_84 07-06-2005 15:07

:eek: das niet echt mijn smaak :o maar smaken verschillen

is meer iets voor onder een jap

Kevin20v 07-06-2005 15:19

Quote:
Originally Posted by mark_84
:eek: das niet echt mijn smaak :o maar smaken verschillen

is meer iets voor onder een jap

of een opel :biggrin:

a.busser 07-06-2005 16:25

Ik heb ook niet gezegd dat het mijn smaak is.
Ik vindt het alleen erg makkelijk om gelijk iemand de grond in te boren.
Opbouwende kritiek, zoals bijvoorbeeld peter139 geeft, klinkt gewoon een stuk vriendelijker.
Er zijn mensen die nog op zoek zijn naar een bepaalde stijl, of een iets minder budget hebben, maar wel lekker aan hun auto willen knutselen.
Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak, anders werd het op meetings wel heel erg saai, maar om een andere stijl nou gelijk af te kraken lijkt me ook niet nodig.

MipMip 07-06-2005 17:03

Gewoon die uitlaat even goed vastzetten dan ziet het er al een stuk beter uit!

vwgolfII1600functionrood 07-06-2005 19:15

wat ik eigenlijk ben vergeten te vertellen is mijn wagentje is nog niet klaar, G60 achterbumper staat bij me in t schuurtje, heb alleen nog geen tijd gehad om die eronder te zetten.
ik wil mn wagen grof over laten komen, die einddemper heeft mij maar 40 euro gekost.
tjah, die bandenletters wit had mn 1e auto ook gehad, en die was nog vollop in de opbouw.
maar affijn, mn budget ja, ik kan wel een nieuwe Remus kopen, maar de huur moet ook betaald worden, en gas +water + licht.
dus er blijft eigenlijk vri weinig over van mn salaris om extreme dure dingen te kopen.
sparen is een optie, weet ik, maar ja, wanneer ik dat bedrag samen heb gespaard voor wat ik eigenlijk met de wagen had willen doen, zijn we weer een paar jaar verder en misschien wel een auto.
affijn, de wagen is nog niet klaar, ik wilde hem enkel voorstellen hoe t projectje verloopt.

hier is mn 1e wagen.
wat wieldoppen, een te grote einddemper, etc wel niet allemaal kan doen qwua indruk

wat ik nog ff kwijt wilde is, misschien zijn die die nu zo raar doen, mensen die geen woning +gas water en licht hoeven te betalen. maar dat is enkel een gedachte.

JeeWee 07-06-2005 21:00

succes met je demper, even een beetje fatsoeneren de boel en wat staalwol erin voor de herrie en dan zal het vast wel gaan! Meedoen met de grote jongens kan toch niet iedereen... bij een ander is het gras altijd groener.

Pedaalemmer 07-06-2005 21:37

ook al betaal je zoveel gas, water en licht....smaak kun je niet kopen, vrolijke dieren vriend laat staan stijl.

en met banden witten zie ik je een weg bewandelen die mensen van een niveau doen dwaarin ik jou dan plaats

wil je niet overkomen als de eerste de beste neem dan die stijl niet aan ipv zeuren dat je ook nog rekeningen hebt en niet zoveel geld.
Er zijn er zat op dit forum die keihard werken voor hun centen!

Melvin 07-06-2005 21:45

ken je trouwens vwforum.nl ? is niet lullig bedoelt hoor, maar daar zitten veeel mensen met dezelfde smaak als jou! krijg je deze discussies niet! (wel andere ;))

siep wokkel 07-06-2005 21:47

daar zit die ook op... en daar heb ik mijn reactie ook gegeven :P

niet echt postief.. maar goed.. ieder zijn ding :)

Neill_s 07-06-2005 22:48

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
ook al betaal je zoveel gas, water en licht....smaak kun je niet kopen, vrolijke dieren vriend laat staan stijl.

en met banden witten zie ik je een weg bewandelen die mensen van een niveau doen dwaarin ik jou dan plaats

wil je niet overkomen als de eerste de beste neem dan die stijl niet aan ipv zeuren dat je ook nog rekeningen hebt en niet zoveel geld.

amen! En check het VW-forum maar eens hoe goed je zit mbt dierenvriend....

vwgolfII1600functionrood 07-06-2005 22:52

ik ben een dierenvriend ja, why not

vwgolfII1600functionrood 07-06-2005 23:01

maar kommop, die wagen van mij is nog lang niet af, ik ben er nog vollop aan bezig.
* G60 achterbumper (heb ik nog in t tuinhuisje liggen)
* zwarte knippers komen er ook nog eraan
* smoked koplampen komen er ook nog aan
* ophanging van de einddemper wordt verbouwd, zodat de uitlaat recht eronder zit
* trekhaak, gaat eraf
* misschien verlaging *misschien*

Neill_s 07-06-2005 23:05

er is niks mis met dierenvrienden, maar om op een vw-forum diverse topic's over je hond te openen........ :confused: Ik bevestigde verder alleen wat Forumfreak zegt. Mijn wagen is ook nog lang niet af, en heb ook hypotheek, gas, water, vrouw, kind, maar heb iig geen witte letters op m'n banden, en hou het verder ook low budget...

froggy 08-06-2005 05:46

ik denk dat er hier wel meer mensen zijn die het low-budget doen (wille of niet anders kunnen speelt geen rol denk k)

maar voor de rest denk k dat iedereen zowat zijn mening gegeve heeft dus laat ons dan nu ook stoppe me der op te miereneuke

anders gaat het hier nog wel op eerder vernoemde forums trekke :D zou wel een beetje zonde zijn denk k

Neill_s 08-06-2005 09:27

Je hebt gelijk.... :redface:

user-x 08-06-2005 09:58

Quote:

Ik erger me weer kapot aan het commentaar!!

Onze smaak-goeroe vertelt dat je die stijl beter niet aan kan nemen... :confused:
Zoveelste topic waarin mensen denken te kunnen twisten over smaak!!

SplitBien 08-06-2005 10:09

Quote:
Originally Posted by user-x

Onze smaak-goeroe vertelt dat je die stijl beter niet aan kan nemen... :confused:

AMEN!

Iedereen heeft een andere smaak, wees blij anders rijdt iedereen met een look-a-like van je auto!!

En met een dierenvriend is niks mis!! :mad:

vwjb 08-06-2005 10:12

ach jah ieder zijn eigen smaak en style, ik vind ook niet alles even mooi, maar om dat dan af te kraken, nee. Ik vind gewoon dat ieder zijn eigen ding moet kunnen hebben en zn auto naar eigen smaak te kunnen maken.

en ja ik rijd momenteel ook een loempia suzuki, omdat ik effe weinig geld heb om een vw naar mn zin te maken. en een swiftje kost bijna niets.

Pedaalemmer 08-06-2005 10:42

Quote:

Ik twist niet over smaak maar over wat hij beweert. Geld als excuus gebruiken voor je smaak vind ik slap...zo van ik koop deze einddemper niet omdat het mijn smaak niet is maar omdat hij goedkoop is.

Ik zeg niet dat dierenvrienden slecht zijn het was meer een uitdrukking

user-x 08-06-2005 10:46

Wie is iemand? Waar zie jij een Opel? Waar heb je het over?

Pedaalemmer 08-06-2005 10:47

Quote:
Wie is iemand? Waar zie jij een Opel? Waar heb je het over?

over jouw achterhaalde reactie

user-x 08-06-2005 10:53

Quote:
over jouw achterhaalde reactie

zeg dat dan en lul niet zo dom!

...en leg eens uit waarom dat achterhaald zou zijn!

vwgolfII1600functionrood 08-06-2005 10:57

ik heb nooit gezegt dat ik dat ding heb gekocht voor 40 euro alleen omdat het goedkoop is, ik zie enkel het nut er niet van in om een soortgelijke einddemper minstends 200 a 300 euro voor neer te leggen.
ik verander de wagen zo langzamerhand, dan zie ik wel wat er van komt, same met mijn 1e auto.
toendertijd bij de ford meeting had ik ook veel bijkijks gehad, waarom? ik heb mn wagen gestyled voor maar net 80 euro.
terwijl iemand anders minstends 6X zoveel heeft uitgegeven.
hetzelfde probeer ik dat dus te doen met de golf II die ik nu heb.
ok, geld heb ik wel, maar dat zie ik nooit meer terug als ik dat allemaal in mijn wagen stop.
en een einddemper kun je nadat je je wagen verkoopt loshalen en een andere onder gooien.

All times are GMT +1. The time now is 07:05.