![]() |
Foto,s en verhalen van de 3e VAG Meeting Azeven Drachten
Leuke opening van de dag :thumbup:
Plaats hier al je leuke verhalen en foto,s de 3e VAG Meeting Azeven Drachten :thumbup: ![]() |
nu al????
|
Mooie meet, hoge opkomst goed voor elkaar. En GRATIS koffie met een koek
|
Zeer leuke meeting alweer, mooi weer en veel mooi spul gezien.
ben benieuwd naar de foto's :thumbup: |
Was weer even gezellig bijkletsen en auto's kijken. Terrein wordt al bijna te klein :thumbup:
|
Het terrein was te klein, toen ik wegging, half 2 ongeveer stonden de auto's al langs de weg
|
Zo we zijn weer thuis , super geslaagd volgens mij .
Was gezellig . Weer veel mensen gesproken . Parkeren was even lastig , maar is goed op gevangen door de organisatie . Tot volgend jaar mannen En Twan van harte met jou 1e prijs , :thumbup: ![]() |
Ook weer thuis.
Wat een drukte :eek: terrein wordt al bijne te klein. Veel leuke en oude bekenden gesproken :thumbup: ;) Op naar de 4e editie :D |
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZGNQR33
meer volgt :thumbup: |
Was zeker een geslaagde meeting! Wederom pluim voor de organisatie!
Wel veel verschil in "niveau", maar dat mag de pret niet drukken. Hier een kleine greep uit mijn foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leuke/goede meeting! stond van alles tussen, helemaal standaard, ratstyle, "studentenbudget", compleet gerestaureerd was wel leuk om alle verschillen te zien :D
|
Dit was voor mij de eerste meeting, mijn brikkie ook ff op het terrein gezet, kom ik erachter dat ik m'n tankdop nog thuis had liggen :D
Wel grappig om wat auto's te herkennen van het forum :) Was zeer goed georganiseerd, ik kijk zeker uit naar de volgende editie! |
Grote opkomst, veel verschil in style.
|
Mooi opgezette meet en weer veel mensen gezien en gesproken!!
|
super vandaag ,altijd leuk weer nieuwe forummers te ontmoeten je kent ze al een poos van het forum maar nu heb je er ook een gezicht bij :D
|
Ook ff de GTI's aangetrapt en naar Drachten geweest...
Goeie sfeer en t leuke volk weer gesproken :) Niveau niet altijd even hoog maar daar doe je niks aan... Foto's binnenkort online :thumbup: |
|
Hele leuke meeting en een super opkomst:-)
En gratis koffie is natuurlijk super:-))) Organisatie bedankt voor de prijs:-) |
super dagje gehad in drachten,veel bekenden even bijgepraat en enkele forummers ontmoet die ik nog niet irl had gesproken.vind dit sowieso altijd een super meet.
mk1 is heel gebleven :D al ging het niet helemaal van harte...... |
hier een impressie van ons op onze facebook
je mag ons natuurlijk ook liken PHOTO'S azeven meeting drachten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() toch de ballen hebben om met je mooi mk2 te komend als 1 of andere lul de zijkant van je auto heeft bewerkt met de zijne en door ik gereden |
Is dat op de meeting zelf gebeurt?
|
Quote:
:thumbup: Quote:
Je hebt het gehaald??? |
Quote:
jazeker,thanks dat je even stopte trouwens :thumbup: hele terugweg prima gedaan,toen ik bijna thuis was wel weer lage oliedruk.volgende week weer wat te doen ;) |
Heel Jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Heel wat gemist! |
Quote:
:thumbup: volgende keer beter molle |
Ook weer thuis, geslaagde meeting, druk maar super gezellig
geen foto's alleen deze: ![]() onze Scirocco op de Passatstraat... |
Top meeting , gezellig druk .
|
Een super meeting en wat heb ik veel mooie auto's gezien en ideeën op gedaan.
Iedereen bedankt voor het mede mogelijk maken van deze meeting! :thumbup: |
VWStatic,bedankt voor de foto's van mijn gebakje :thumbup:
hier 1tje; ![]() |
super ding gerben ,een ook leuk eens om te zien wat kop erbij hoort :D
ook Domi super mk1 alles klopt gewoon , niks meer aan doen :thumbup: |
|
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Moest andere kant op naar Zeeland, kids wegbrengen.
|
Quote:
Nee , René wie ligt er toch op mijn motor kap :eek: |
Top meet jongens! Veel mooi spul zien staan!
Leuk om eens irl met de forumers te babbelen. |
Wij van VW Power Noord-Holland vonden het een zeer geslaagde meet.
Hier een link naar onze pagina met 200 foto`s https://www.facebook.com/media/set/...59466313&type=3 |
Vandaag een top dagje gehad met de mannen in Drachten.
Het weer had iets beter gemogen maar dat mocht de plek niet drukken. Best een goede opkomst, al vond ik het aan de ene kant jammer dat er geen entre gevraagt werdt. Zo hou je denk ik een hoop tjoeners en (hokken) buiten, best veel gedreun van audio , rond gerij en gegas op de meeting. Verder alles dik voor elkaar en hulde aan de organisatie.. Hier een link naar mijn foto's https://www.facebook.com/pages/subdubbers/169978463076384#!/pages/subdubbers/169978463076384 |
|
Hier ook nog een paar foto's.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
toch best wel mijn 2 favorieten van vandaag :thumbup: alles klopt gewoon in mijn ogen dan :cool: edit : en de witte van eddy maar die heb ik gemist :redface: |
Vergeet die van Johan niet!
Prachtige originele wagen met een leuk stukje techniek, topwagen! |
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |