![]() |
Middelburg 2005
Was weer een zéér geslaagde meeting !!
We waren wel wat brak van het laat (lees:vroeg:)) naar bed gaan....maar toch om 11.00 uur nog even wezen gluren in zeeland !! TOP!! Hier wat teasers, rest van de foto's op www.volksaddiction.nl Iedereen dacht dat ik met de kever was :p Goed gevuld pleintje !! Stond weer zat leuk spul tussen :D Het was een heel vermoeiend dagje :D ;) |
|
JAAA
Twas gezellig ![]() |
U KOMT TOCH ook ??????
The Cruise Nights op Blankenberge 7 augustus EN Blankenberge op cruise nights verschillende data heheheheheeheh VA ...... AGAIN TOT in DETAIL ... Schitterend Voor mij persoonlijk... WINNER of SHOW |
Quote:
hahaha :D wist wel dat je ergens op t terras zat ! Heb je trouwens nog een flyertje toegestopt toen ik wegging ;) :biggrin: |
Quote:
Dat zijn deze flyers: Was een drukke meeting, mooi weer... en supermooie vw-tjes |
Ziet er leuk uit en eem mooie lokatie.
|
Super weertje daar in Middelburg! Fijn terras! Heerlijke ijsjes! Koud bier!
En bovenal veel erg mooi keverspul!!!! |
Quote:
HET WAS SUPER!! prachtig weer , mooie koetsen en lekkere terrasjes :D volgend jaar weer :cool: |
Ziet er leuk uit!
@Leon; wie ligt er op je 8terbank? :tongue: |
Quote:
Ckers !!! En je kubeltje ziet er goed uit, top !! |
Quote:
Dat is Vanessa ! Was een beetje brak van het stappen afgelopen nacht.....dus die heeft heerlijk liggen slapen op de terugweg :p |
Quote:
Vanessa???? Lupo-girl??? Mooie foto's. De Kever cabrio is zeker zeer mooi. |
Quote:
THX ;) ..... basis is goed..rest volgt volgend jaar :D |
Quote:
maar niet bij de 10 mooiste :confused: :mad: |
Quote:
jep...maar geen idee hoe ik die hier op krijg :confused: |
Luuk, die velgen zaten onder deze:
|
jaaaaah...leg me eens uit hoe ik die foto er op krijggggg
|
Quote:
Heb geen foto van de zijkant genomen :D Je zegt t zelf al......... Quote:
Vond alleen die wielen errug mooi ! |
Quote:
manage attachments aanklikken onder je berichtveld foto uploaden Link kopieren link plakken en tussen [img] en [/img] zetten klaar |
was een van de mooiste 10 volgens jury
|
mooi mooi mooi!
:D Grtzzz |
[img]PICT0036.JPG (876.7 KB)[/img]
zo? |
Quote:
dank! :biggrin: |
:mad: oe doek dah? :confused:
|
ik geef het op....maar blijft een gave dag vandaag :biggrin:
|
|
Quote:
he he he he..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :tongue: |
|
Zo, ook hier vanuit haarlem was het de moeite waard, zeker omdat de heenweg nogal in een bepaalde roes ging. die nacht 45 min in de kever geslapen.. :wink: Wij gingen dus met 2 ovaaltjes richting Zeeland. Ging prima, leuke plaats voor een meeting. Deze keer helaas geen foto's kunnen maken omdat die avond er voor ff teveel foto's waren genomen en me batterij dus leeg was..
Het weer was ook weer prima, het linker armpje is weer een stuk bruiner :lol: Tot volgende jaar maar weer. P.s. leon. ik maakte niet veel meer mee die dag, goed wazig, maar jou heb ik 29 keer moeten vertellen dat ik er volgende week niet zou zijn :tongue: was ik meer wakker dan jou?? Niels en ik hadden nog ff geflyerd, voor de cruisenight, we bleven ff te lang hangen bij Don zijn wagen :p |
ik had jullie belooft om te komen
ik zat er 5 km vandaan maar het was zo bizarrr druk richting vlissingen(strand) dus ik besloot maar op het strand te blijven want anders was ik een uur bezig om terug te komen vanuit middelburg terug naar vlissingen maar ik heb heel wat gemist zie ik aan de fotoooos ziet er erg leuk uit volgend jaar zorg ik dat ik niet met mijn ouders heb afgesproken volgende week circuit dag ben ik er wel bij |
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Het was echt een heerlijke dag gisteren!
Mooie auto's, goede organisatie en een super locatie! Ik heb dan ook weer de nodige foto's gemaakt gisteren, check mijn website AirMighty.com voor meer dan 100 foto's van de 6e Zeeuwse Keverdag in Middelburg! ff een voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
whahaha, ik was redelijk wazig ja :D Zaterdagnacht eerst Supermetz geweest, daarna de Baja tot binnen het licht aanging :mad: (bleek dat buiten ook de zon al scheen, haha) en 10.30 al weer op pad........ Ik heb aan den lijve ondervonden dat drank slecht is voor je kort termijn geheugen :D :D Don was trouwens errrug blij met de flyers !! |
Quote:
Idd erg jammer dat je er niet was... had je nl wel verwacht aangezien je zo dichtbij zat. Nou ja, volgende week spreek ik je iig, je was marieke nog wel tegen gekomen begreep ik :D tsja zij en haar ouders naar het strand op Vlissingen en ik bij de luchtkoelers in Middelburg. |
Quote:
Het is ook nooit goed he... ;) ![]() |
het was zeker goe, eindelijk weer een meeting in de buurt
|
Quote:
En ben jij dat.. Tenmiste als dat je KC is. Vorig jaar had je nog een kleine olielekkage met je kever als ik het me nog goed kan herrineren.. :confused: |
Quote:
vond ik een van de mooiste wagens daar.. erg netjes |
Quote:
een kleine lekkage??? :confused: |
Middelburg was weer super dit jaar! Perfect georganiseerd, schitterend weer!
Iedereen die er niet was heeft wat gemist! :biggrin: :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:33. |