![]() |
Kever circuitdag : Hoe was het ???
wie gaan er allemaal a.s. zaterdag naar lelystad??????
er vertrekt een klupje vanuit rotterdam schiebroek hoelaat??? weet ik nog niet wie rijden er allemaal mee ????? :rolleyes: |
zeg ik net tegen je!!!!! ;) :biggrin:
|
Ik ben er natuurlijk hahahaha... maar dat wist je al :D Ik hoor nog wel hoe vroeg ;) en bij wie we verzamelen!
|
Quote:
Jullie ook? Super! :D |
ik zit helaas bij de GP van duitsland..
|
Quote:
bij de handje |
Quote:
ok dan nou dat is ook stoer wij doen het ff na op het circuit in lelystad heb je geen grote vw vlag dan kunnen wij je en zondag spotten op televisie als het uit word gezonden |
Ik ben er ook met T-SHIRTS... :D
|
Quote:
... is nog niet helemaal zeker hoor!!... maar we doen ons best... :biggrin: |
Quote:
nee, mijn idee was weer naakt over die baan te gaan rennen als het te saai word. :rolleyes: |
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
Quote:
dan zie IK jou daar :D :rolleyes: |
ben er niet bij helaas, ik ben nog op vakantie en dat is, ondanks het weer, toch ook erg leuk ;-)
|
Quote:
jammer fijne vakantie verder gewenst :) en tot de volgende ACN dan :D |
missch rij ik wel watergekoeld met jullie mee, als dat mag...
hoe laat vertekken we dan??? Bij leon verzamelen?? |
ik rijd mee in een..... oeps!(UUUCCCHHcitroenxantia...) volgens mij moeten we de umbrella's wel meenenmen :(
|
you see me @ keversite circuit dag...
|
Quote:
Me 2 en nog zo'n clubje friezen eromheen :D |
Quote:
Tuurlijk mag je mee! Maar we gaan gewoon carpoolen luchtgekoeld!!! Doe ik meestal en is wel zo gezellig :D |
Mensen lees dit ook nog ff, dat scheelt weer een paar rotcenten!!
|
Hoe laat verzamelen? Bij Leon denk ik?
|
Quote:
spring gewoon bij iemand in de auto komt wel goed gozer danielle zit ook bij mij in de auto met mijn meissie en als er nergens anders plek is kan je er nog wel bij ons bij tja en de tijd...................... we zullen wel bij leon vandaan vertrekken ja ik weet het niet hoe laat LEON WAKKER WORDEN :D misschien helpt dit :o |
en koffie en thee in huis hebben leon ;)
|
ben er :D
Uurtje of 10 bij mij ofzo ?! Laat maar even weten wie er allemaal komen, niet dat we weer wegrijden en mensen vergeten !! tot zaterdag :cool: |
Quote:
so nog ff uitslapen zeker....ik hoop ook te gaan maar moet vroeg terug dus ik denk er om 10 uur te zijn, c joe over daarzo... :biggrin: |
Quote:
strak plan uurtje of tien mooie tijd zo ie zo jor en ik :) danielle rijd met ons mee :( ........... :biggrin: jij en ik denk vanes ;) ik weet niet of clemens en vanessa meegaan (ik dacht het wel) :confused: kai komt ook deze kant op en die nodigd zichzelf uit bij iemand in de auto :D rob weet ik niet zit niet op het forum geloof ik bob en ingeborg zijn nog op vakantie geloof ik en oskar ???????? hoe is het eigenlijk met het blok???? problemen met de tapeinden hoorde ik :redface: |
Jullie zien mij om 10 uur wel verschijnen! Tot morgen... ik ga nu weekend vieren :D
|
Quote:
ZIJ WEL!!! :mad: |
Quote:
Cle en vanes gaan niet mee, andere plannen Ik zal rob en maurice ff bellen of die ook gelijk mee gaan ! Oskar rijd vanaf zijn eigen huis, amersfoort......hij komt de kever zo ophalen ! |
Quote:
Ah kijk!!! Ut is gelukt!!! als een zonnetje?? |
Quote:
Hij loopt, laten we het daar op houden ! haha Afstellen doen we vandaag, was weer 23.15 afgelopen woensdag. Ff de ontsteking en carb stellen, 6V shoke erin, en de V-snaar erop Dan olie verversen, en dan moet ie klaar zijn !!! :cool: |
Quote:
fijn om te horen tot morgen |
Quote:
Gaat zekers lukken! Succes iig!!!! |
Quote:
hee pik weten jullie al wat??????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????? |
Quote:
Jij denkt mijn kevert is breeeeeedddddd......laat ik maar breeeeeedddd typen ook ??? :biggrin: ben in conclaaf met de betrokkenen..... :D bel je strax nog ff |
ik kom net terug, vond t wel lache, maar rustig en 8 euro entree vandaar ff tegek
|
Leuke dag zeker zo voor de eerste keer
Ik heb wat sfeerfotos die ik maar niet post ;) |
|
Ha zie dat het lupotje van Vanessa ook opgevallen is. Voor zo'n modern karretje is het zeker een leuk ding niet opzichtig en zo veel zorg in gestoken.
Sjef |
was wel leuk, heb weer mooi spul gezien.
maar ik ben geen fan van lelystad met dat kleine klotenovaaltje. ook hangt er totaal geen sfeer daar. er zijn toch wel meer locaties waar ze zoiets kunnen organiseren? |
All times are GMT +1. The time now is 02:16. |