![]() |
'pirelli' gti schrick motor
|
Carrosserie zelf vind ik maar niets. En 9900 voor die speciale en unieke schrick turbo motor vind ik wat veel :tongue:
|
koets vind ik niks ... lelijke wielen en wat is me dat voor dashboard ... maar euuh die motor :) helemaal top :)
|
Quote:
Das nu een porsche dash |
Quote:
Vind het nog steeds niet mooi staan :D |
uiterlijk is niet om aan te zien, motor ook niet met al die chrome bende!
ik had maar wat graag dat schrick setje van hem ook willen hebben. |
Wel erg 80's met die MB lampen
|
niet alleen die lampen haha, wel grappig dat dash
|
Ziet er zo op de foto's toch wel erg knap gefabriceerd uit.
|
dut golfje was bijna 20 jaar geleden al zo..heeft een paar keer op Baarlo gestaan..
het is ook echt de look van die tijd.. achterlichten zijn van een Mercedes (123?)..911 dash is zo'n poly opzetstuk..zag je toen wel meer ,ook in kevers |
Quote:
Dat wilde ik net zeggen. Als je geld teveel hebt, gewoon kopen en koesteren want die draait al heel wat jaren mee in de Scene !! En mooi of niet, het is allemaal knap gebouwd en die stijl moet je (na al die jaren) gewoon waarderen :thumbup: |
Mercedes achterlichten en Porsche dash ja, da's ook nog eens hot geweest. Net als ipv achterbank een enkele Recaro stoel met links en rechts een paar kneiters van woofers... :screwy:
Dat deze auto er na ruim 20 jaar nog zo bij staat, geeft aan dat ie destijds goed gebouwd is en dat ie in goede handen is geweest, dus eens met Heinz en Fred. Maar idd alleen als je geld teveel hebt :D |
Als we dan toch geld teveel hadden, zou ik hem gewoon gaan ophalen om de schrick turbo eruit te halen en deze dan in een originele gti inbouwen. :tongue:
|
Ik ken hem ook nog uit die tijd. Heeft destijds ook in de VW-Scene gestaan oid.
Waren toen meerdere mooie (edele) golfjes met CE kenteken (Celler?). Weet niet zeker of deze er ook bij hoorde. Was toen ook een kupferbruine met CE kenteken. Deze had beige leer en 1.6 16v oettinger motor. Helaas nooit meer gezien.... |
Klopt inderdaad, heb die VW Scene's nog wel op zolder liggen. Moet me misschien toch eens gaan storten op het scannen ;)
|
Quote:
na-aper :tongue: |
Ja weet het. :D
Maar vind uw project gewoon super :thumbup: |
Quote:
Ach het kan nog erger v.d week op ebay een Spiess motor (1.6 16v) 247 pk voor sofort kaufen rond de 45.000 :screwy: |
Quote:
vraag me wel eens af waar al dat spul uit die tijd is gebleven..net als de GTI 1 van Bonrath..de Jagermeister van Michael Koordt :eek: om zo maar eens wat te noemen er zullen er best wel een paar gestolen zijn en gesloopt voor de onderdelen of platgereden en laten knijpen etc ... of zou veel van dat spul in schuren en loodsen verdwenen zijn?.. was toen wel een 2 deling van stijlen ..enerzijds de duitsers op die 13inch wieltjes en 8v's op Webers anderzijds de meer op de DTM gebaseerde stijl met 16 of 17 inch met modernere blokken erin veel "stealth' geluidsinstallaties en alles..(het laatste was mijn kamp toen) toch wel nieuwsgierig naar 'what happened' zeg maar |
Quote:
![]() Heeft ie nog gewoon in zijn werkplaats staan |
:thumbup:
|
Met deze look was je 20jaar gelden inderdaad het mannetje, zou willen dat de mijne er toen zo uitzag, hoevaak we niet hebben gekeken hoe die achterlichten erin zaten; mooi man!
Die Kupferbraune met CE kenteken heb ik bijna van het tijdschrift afgelikt zo mooi vond ik dat toen :) |
Quote:
**deze mag gefoto-quote worden :D ** De Jägermeister van K-Tech word momenteel weer helemaal opnieuw opgebouwd. Is in mijn opinie wel één van de allermooiste Einsers ooit !! |
En niet te vergeten de mk1 van Dr.Low, A.Kaspers???? Kan er iets naast zitten met de naam. Destijds in Osnabruck met hem gepraat naast zijn mk1 met 14.000DM goud op het blok.
Ja, veertienduizend. Wel marken en geen euro's. (maar omgerekend naar euro's en met de prijsstijging van afgelopen jaren: 30.000 euro. Nou ja, iets minder dan) |
Quote:
Alfred Kaspers ja..sodemieter dat ding was mooi..waren toen sowieso niet veel 'originele' Pirelli's op shows te zien.. op Baarlo viel hij mij meteen op..de glans die op de lak en het verguld blok zat was niet van deze wereld..en het feit dat hij werkelijk met zijn buik op de grond geparkeerd stond toen...airride op een Golf 1..dat had nog nooit iemand gezien toen.. maar ook de kobaltblauwe van Simon Faiers uit de UK ,toen met kenteken A312MKL..verchroomd g60 blok onder de kap..e30 dashboard ,17inch Still auto's eronder..vanonder brandschoon..voor een kapitaal Rockford/Alpine spul erin man man...(en die gasten kwamen gewoon met de ferry toen).. en die fransman met die zwarte Golf 1 met vleugeldeuren..en in 98 al een 18T20v onder de kap..die had toen ook een zilveren type 1 bij met Porsche velgen en ditto dashboard en remmen ,vr6 onder de kap.. en ga zo maar door..was een mooie tijd toen.. |
Fransen waren dsp tuning... Later ook corrado speedster
|
Quote:
![]() **We raken wel gruwelijk uit de richting, mods excuus hiervoor :thumbup: ** |
:d
|
ding was zo verschrikkelijk mooi..check de spiegels bijvoorbeeld..
de kleur was trouwens Candy Blue over een zilveren ondergrond..gast reed met een chargecooler i.p.v een intercooler.. hij was ook altijd met zijn maat die had een soortgelijke in marsrot..samen hadden ze een bedrijfje dat Radicool heette...heel wat uren mee staan buurten op Baarlo en ook deze auto's hebben in Golf Magazine en Max Power gestaan.. die blauwe van Faiers schijnt nog wel te leven echter nu met een beige interieur ,kleine bumpers en chrome strips ,spiegels en lijsten :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 21:03. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.