Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   M.I.V.W. 2014 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=128187)

evilnyntje 01-08-2014 09:23

M.i.v.w. 2014
 
Omdat ik weet dat het al vroeg begint ;) alvast een topic.

En een Album:

MIVW 2014

Rick 01-08-2014 15:02

Het een en ander is al in Amsterdam neergestreken:



Misha 01-08-2014 16:06

Is het de moeite om vanavond eens richting daar te rijden of is het nog tam daar bij het hotel?
Begrijp dat er ieder jaar daar soort meet is, maar is dat vrijdag al of alleen zaterdag te doen?

BobbyEdition1 01-08-2014 16:48

Normaal gesproken zijn er op vrijdag al genoeg.
De buitenlanders maken er echt een uitje van en zijn er altijd wel paar dagen eerder.
Er gaan er ook alleen een helehoop de grote steden in dus het is altijd maar de vraag wat er wel en niet blijft hangen.

vdWal. 01-08-2014 18:33

vorig jaar inderdaad ook op de vrijdag geweest, was best een volle garage al..
en toen mochten wij er ook nog zelf met de auto op, de zaterdag daarin tegen
mogen alleen hotel gasten het terrein op meende ik.. dat was althans vorig jaar zo

golfcabriolet 01-08-2014 18:46






redjetta 01-08-2014 20:39

Welk hotel is dit ook alweer?
Ben hier +-4 jaar geleden terug geweest, achter een paar Duitsers aan gereden..

johndeere 01-08-2014 21:23

NH hotels Leeuwenhorst

Erik Baas 01-08-2014 21:58

Waarom staat dit onder "Meetings verslagen" ?? Zo zie je maar wat er gebeurt als je dagen te vroeg een topic aanmaakt... :-(

Zie http://www.volksforum.com/forum/sho...&highlight=MIVW !!

Tjaap 01-08-2014 23:02

Wat snap je niet?

octi rs combi 02-08-2014 07:24

Waarschijnlijk snapt hij niet dat het al 2dagen ervoor ook al heel druk en heel veel te zien is bij het hotel in Noordwijk.

Sit on it 02-08-2014 08:27

Quote:
Originally Posted by octi rs combi
Waarschijnlijk snapt hij niet dat het al 2dagen ervoor ook al heel druk en heel veel te zien is bij het hotel in Noordwijk.

erhout

octi rs combi 02-08-2014 15:40

Haha

Sven-GTI 02-08-2014 20:30

Is er ook mogelijkheid om een 'normale' auto ergens te parkeren :P

Wil wel heel graag een kijkje gaan nemen, maar ik kom niet met een showauto of iets dergelijks :P

Dus gewoon een bezoekersparkeerterrein :D, want daar kan ik zo snel niets over vinden.

Romar 02-08-2014 20:32

Twee jaar terug heb ik gewoon voor t hotel geparkeerd, geen probleem toen

Tjeerd 02-08-2014 22:15

Er is een p2 voor 'normale' auto's

Sven-GTI 02-08-2014 22:28

Haha ok top!

Met 'normale' auto's doelde ik meer op gewoon de bezoekersparkeerplaats :P en niet vag-geralteerde auto's :D

FalleNk810i 03-08-2014 00:39

Vanavond al even een kijkje wezen nemen. Tering, wat een dik spul staat daar overal al en een super sfeer. Had geen hotel geboekt maar werd gewoon naar het parkeerdek begeleid.
Maatje van me werd wel naar P2 begeleid dus waar het aan lag weet ik niet.
Erg veel zin in morgen in ieder geval.

arnus71 03-08-2014 07:15

Vet!

jetta mk1 '82 03-08-2014 08:37

Gister avond even met mijn vrouw en de tweeling (5maanden oud) naar het pre-meet geweest!
Hoop mooi spul gezien maar hoorde ook dat er al een hoop naar huis waren en dat er ook vanmorgen een hoop naar huis zouden gaan?

Is MIVW een beetje op zijn retour of lijkt dat maar zo?

c@briodriver 03-08-2014 10:07

alvast eentje van gisteravond.....facebookkwaliteit :D


Rinus66 03-08-2014 10:18

Quote:
Originally Posted by B114






Parkeerplafond? :D

2H-2H 03-08-2014 11:06

Die zijn in Australiƫ gemaakt

skywalker38 03-08-2014 16:55

Vandaag met een vriend en mijn zoon naar de meeting geweest.
Al lopend door de poort bij de plek met de Porsches gearriveerd viel mijn oog al direct op de Ruf Rauh Welt 911,man man wat een monster!!,in positieve zin dan.
De afwerking van alle naden bij de sideskirts en bumpers echt perfect!,ik hoop dat iemand er nog wat foto's van zal posten.
Verder vond ik de meeting over het geheel echt heel erg leuk,alles stond echt door elkaar heen,waarbij je ook echt langs alle auto's liep,wat voor deze mensen toch ook wel leuk is.
Enige verbazing was bij mij de aanwezigheid van een aantal Mercedessen en BMW's tussen al het andere VAG gerelateerde spul.
Wat mij wel opviel dat er veel mensen al rond een uur of twee huiswaarts gingen.
Wellicht heeft iemand ook een foto geschoten van een hele dikke Porsche Cayman,tijdens mijn rondje was deze blijkbaar ook al huiswaarts gegaan.
Al met al een geslaagde dag

AryX 03-08-2014 17:15

Heb 545 foto's gemaakt vandaag.

Preview ;)










De rest staat op www.cartuningsociety.com in de Gallery ;)

Tjaap 03-08-2014 18:20

ForumAlbum:

MIVW 2014

Ben ook weer aan het vullen, upload, en bekijk ze...

Rick 03-08-2014 18:28

Alvast eentje van mij:



Tjaap 03-08-2014 18:34

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
Is MIVW een beetje op zijn retour of lijkt dat maar zo?

Als je vandaag had gezien had je dat niet gezegd....

EnVeeZee 03-08-2014 18:36

Toffe dag gehad!
Eigenlijk maar een minpunt, wtf deden al die bmw's en mercedessen op het showterrein?

Style 03-08-2014 18:51

Idd dat was wel een beetje raar zou wel commercieel gezien nodig zijn....
Of ze hebben bij de poort geen idee wat VAG gerelateerd is.
Was een leuke dag beetje groot veel auto's heeeeel veel auto's wat misschien niet altijd ten goede kwam.
Uiteraard Volksforum aanwezig met een mooie stand en altijd wel bereid voor een praatje :thumbup:

Alvast 1 :D



vdWal. 03-08-2014 18:57

om te beginnen even een bedankje voor een plek aan de stand van het Forum :thumbup:




iets in me zegt dat de opkomst wel wat minder was als vorig jaar,
toen heb ik nog wel wat meer stukken afgelopen als dat nu gevuld stond naar mijn gevoel

hoe dan ook wel een super meeting!
al denk ik dat het hotel misschien wel gezelliger en leuker zal
en ik me voor sommige kan voorstelen dan weer huiswaarts te keren..

het word/ is gewoon te groot, teveel niet vag spul op het terrein
persoonlijk erg jammer! bedoel zelfs een Nissan Skyline komop :screwy:
gigantische hopen met afval stukje voor de personen zelf,
maar daar in tegen ook niet echt een afval zak te vinden

en dan persoonlijk maar heb het zelf gewoon bij, het eten
ik heb een hekel aan in de rij staan :D eerst voor muntjes dan voor een patatje etc

zal zo de camera eens aan de PC gaan hangen en wat foto's gaan uitzoeken :thumbup:

Misha 03-08-2014 19:29

Ik ben wederom tot de conclusie gekomen dat deze meet steeds minder mijn ding is.
Veel te druk/veel, inderdaad slordige parkeren met tal van originele (niet vag) auto's.
Ik denk dat ik een derde van het terrein heb gehad maar had echt serieus de puf niet
meer om de rest te doen, voornamelijk omdat het 80% zooi is wat er staat.

Het woord commercieel is al vaker gevallen dus daar zal het ongetwijfeld mee te maken hebben.
Bij mij gaat de voorkeur echt meer uit naar kleinere, kwalitatievere meets zoals VAGnation,
heb je een standaard auto, of gewoon een gare bak dan parkeer je 'm lekker buiten het terrein.

Uiteraard ieder z'n meug maar volgend jaar ga ik denk ik zaterdagavond even bij het hotel
koekeloeren om het dikke spul te checken en blijf ik de zondag mooi op mijn nest liggen :D

Style 03-08-2014 19:35































































































































































Rick 03-08-2014 19:39



c@briodriver 03-08-2014 19:39

Neeeeee mensen...niet allemaal zaterdagavond gaan. Dat is nu al een paar jaar supergezelig en kleinschalig, en dus lekker te belopen......laten we dat zo houden ;-)
Maar vrees toch dat MIVW een beetje te "lijden" heeft van hun eigen succes.....want een succes is het elk jaar weer ondanks de minpuntjes elk jaar weer.

R.icky 03-08-2014 19:48

Politie in getallen aanwezig, dat is nieuw voor mij voor MIVW..

Style 03-08-2014 20:28

En de prijs uitreiking was die na 16.00 of heb ik dit gewoon geheel gemist :D

c@briodriver 03-08-2014 20:39

paar plaatjes van gisteravond, vandaag niet geweest. Die zaterdagavond is perfect; niet teveel, niet te weinig, niet zo f*cking warm....just fine :D












WTF :eek:









toch stiekem wel mijn favo :thumbup:















en de rest op:
http://s205.photobucket.com/user/ca.../?sort=2&page=0
origineel formaat op aanvraag via mail :cool:

v6freak 03-08-2014 21:54

Vond het een goed georganiseerde meeting. Misschien door eigen succes een beetje te groot aan het worden maar ieder jaar weer verbeteringen. :tu:

Wil nog wel even kwijt, dat wat mij betreft ze alles wat niet met VAG heeft te maken mogen weigeren.
Ronduit belachelijk dat ik auto's tegenkom zoals een Opel Speedster, Nissan Skyline, Opel Astra, Citroen C2 en dan niet te vergeten BMW. :(
Bij vertrek had zelfs een BMW het lef om pal voor mijn auto met slippende banden een streep te trekken. Zand en steentjes vlogen mij om de oren. Gelukkig verdween hij in de menigte anders had ik hem nog graag even gesproken. :GRR:

Wietse 03-08-2014 22:03

Vandaag een gezellige dag gehad met z'n 3en!
Maar de organisatie vond ik wel teleurstellen en niet wat ik van MIVW verwacht...

-Teveel standaard auto's (die mij dan veel meer storen dan een nette bmw/mercedes (wel eens dat het een vagmeeting is dus beter om daar aan te houden)
- Mooie auto's was soms lang zoeken en je liep ze zelfs voorbij door hoe ze geparkeerd stonden. De verkeershulp buiten het terrein was netjes bij aankomst, maar op het terrein stonden de auto's zo geparkeerd dat je bijna niet eens uit kon stappen zo strak:S

Geen gezeur, meer punten om mee te nemen naar volgend jaar en om eens goed over na te denken.. dan blijven de mensen waars ook op zondag komen ipv op zaterdagavond terug te gaan.

Al met al een gezellig dagje gehad, zaterdagvond was nu wel stuk leuker qua auto's.

Hoop dat volgend jaar weer wat beter is, mivw zou dat moeten lukken!


All times are GMT +1. The time now is 12:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.