![]() |
.
.
|
Punt 1 kan je gewoon weg slijpen,heb ik ook gedaan.
|
hou er wel rekening mee om je uitbouwset dan hoog genoeg op je zijschermen
te monteren, anders lopen je banden in de laagste stand dáár weer aan :p |
creative levert ze zelfs met een sparing om lager te komen.
![]() |
Volgens mij kan je dan beter aangepaste springplates gebruiken zoals Krukab hierboven post... (ik heb ze al voor mijn T2 verlaging klaar liggen :biggrin: )
Is zo'n springplate zelf niet in elkaar te bakken? |
veerplaat kan je gewoon zelf aanpassen, heeft een vriend van me ook gedaan, niks mis mee.... Alleen weet ik niet hoe het zit met de apk...
|
bij BBT hebben ze gewoon de tol in mijn veerplaten gezet
heb er niks van gehoord bij de keuring |
Kan me ook nauwelijk voorstellen dat zo'n keurmeester precies weet hoe zo'n springplate eruit ziet... bij flexen dat ding, een weekje buiten laten liggen en geen haan die er naar kraait :tongue:
|
Hehehe, zo laag mogelijk, lekker aan t asfalt kleven. Had die rat bus van die belgen die boven bij de onderdelenmarkt in Spa ook airride? Niet kunnen zien eigenlijk wel vet!!!!
|
Quote:
Die groene rat met iron cross op de voorkant? GEEN Airride, gewoon een steekie los! :eek: |
Quote:
Idd geen airride, heb er nog ff onder gekeken, voor plaatwerk verhoogd, gat in het chassis voor de stuurstagen en dergelijke... |
Quote:
Klopt, gast was op de VW nationals voor het eerst met zijn bus en heeft daar het hele verhaal staan vertellen....... en het is hier ook te volgen wat ze met die bus hebben uitgespookt http://radikalbugz.skyblog.com/ |
Quote:
cool gedaan man..die gaste doen nix anders denk, vw vw vw vw vw ![]() ![]() |
Quote:
nu wel! :wink: |
Quote:
damn! :frown: jammer! ik ben omkoopbaar! ;) :biggrin: |
[off topic]
:rolleyes: lees onderschrift.....airride is voor mietjes die niet kunnen rijden :D :wink: |
Quote:
ik ben echt goedkoop! :D |
slijpen met die handel
|
1 & 2 zou ik doen ... zo spreid je je kans op raken van 1 (of 2) een beetje
|
Ik heb in eerste instantie alleen de veerplaat gedaan maar dat bleek al snel veel te weinig om echt laag te gaan. Toen alles weer gedemonteerd en de aanslagnok weggehaald (helemaal tot vooraan). Nu heb ik achter geen beperkingen meer. Helaas voor wel en dat zijn uiteraard de wielkasten, hoe ga jij dit oplossen dan??
zie hier http://home.planet.nl/~denest/straight.html mijn platen. Maar als je graag zo laag wilt waarom heb je dan gekozen voor IRS ? met en pendelas kom je veel verder hoor aangezien je hier punt X niet hebt. Ik had ook heel graag Voor IRS gekozen maar de beperkende factor heeft mijn keuze op pendelas laten vallen. Suc6 Groeten dennis |
Die bus staat zeker netjes zeg. Moet je dan nog ruimte vrij maken waar jij de X hebt gezet.
groeten dennis |
Quote:
Dus daar (IRS) ga je nix aan aanpassen??? Geeft wel brute look die luchtvering!!! |
Quote:
Kijk eens naar de schokbreker ... die zit boven aan de binnenzijde van het chassis vast, itt mijn bus, waar ik hem (min of meer) op dezelfde plaats heb zitten als orgineel. Ook onderin zit de bevestigingsbout van de schokbreker 90 graden gedraaid tov de org. 1303 bevestiging. (vindt de hoek van de schokbreker niet echt lekker, maar what the heck .. zo staat het alleen maar als de bus stilstaat :D ) Dus wat jij zegt klopt ... hij heeft dezelfde smalle spoorbreedte als een 1303. Quote:
vwcrewcab is denk ik in de war met T2a en T2b, waar standaard al IRS onder zit. Dat is echter wel zwaarder uitgevoerd dan van een 1303 |
Quote:
Nee, nee :o Ik bedoel;waar die x staat in de foto, dat is toch een draagarm van de IRS ophanging, en die leverde toch ook een probleem als je bus heel laag zou gaan :) Dus mijn vraag was eigenlijk: ga je daar nog iets aan veranderen zodat die draag arm geen belemmering is voor (verder) verlagen??? |
Quote:
Helemaal mee eens, een bus is veel mooier als hij recht staat of een beetje naar voor, ik heb de achterkant ook weer een tandje hoger staan, omdat hij anders achterover zou hangen! :cool: |
fijne vakantie luuk :)
|
Quote:
Handige topic, ik ga punt 1 er dan ook maar eens afslijpen...kan ik ook nog even een tandje lager achter... |
Quote:
Met reductiekasten achter heeft het geen zin om dit punt weg te slijpen.Als je hem zou verlagen met je reductiekasten dan draaien ze binnen de korste keren in de soep ,omdat je assen dan schuin naar boven wijzen en je reductiekasten dan geen olie meer krijgen. |
Quote:
Weet ik, maar er komt ook een andere bak onder ;) |
|
Aangename afbeelding is dat :cool:
|
Quote:
Airride.... |
Quote:
Dat zal wel, anders wordt het toch een beetje lastig om te rijden, vrees ik :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.