![]() |
16 Okt, 4e Parkplatz meeting Damwoude [Friesland]
Op veler verzoek zijn we er weer!! Voor de 4e keer bij het Winkelcentrum in Damwoude de Volkswagen Parkplatz meeting.
- 16 oktober 2005. - Het begint 13.00. - Entree is gratis. - Water & Air-cooled zijn welkom! Geen ge-burn, sprintjes, luide muziek of ander a-sociaal gedrag. En eigen gemaakte rommel ook graag even opruimen. Voor de eventuele routeplanners: Hoofweg 13 9104 BB Damwoude. Nummer is van een woonhuis, maar daar is het tegenover. Niet te missen. |
Ha mooi! Zal het meteen in de agenda zetten.
Kan de aircoolert nog net ff een keertje uit de stalling :D |
Ik ben erbij!
|
Mooi! Neem maar zoveel mogelijk air-coolers mee :biggrin: Die dingen zijn vet!
|
ik ook dabei
|
:cool:
|
Schop omhoog a.s. zondag al! Iedereen de weersvoorspellingen gezien??
Beetje frisser maar volop zon. Aircoolers gegarandeerd heren :drive: :thumbup: |
Quote:
Ze hebben het inderdaad over mooi weer :) Komt helemaal goed :cool: :woowoo: |
woprd toppie! ook goed druk volgens mij ;)
|
Vooruitzichten zijn goed idd .. ik zal ook wel aanwezig zijn.
Helaas nog steeds zonder de Golf1 :( |
Ik ben er ook, maar in de Passat, vanwege een uitlaatje dat Splitje voor me mee gaat nemen! :D
|
Ga er ook bij zijn.(als ik uit mijn nest kan komen!!)
|
hopelijk niet teveel plastic fantastic in de vorm van mazda's en bmw's enzo... maar goed, dat zien we dan wel weer. We'll be there.
|
mischien ik ook wel even
maar dat ligt eraan of moeke de vrouw ook wil |
Kom ook wel even met de stofzuiger. Type 1 komt er niet uit meer uit.
|
kan niet ik ga naar zandvoort, heb namelijk VIP kaarten :)
ik hoop de volgende keer... |
Ben er ook...
|
Hier een paar foto's van de meeting:
(Grotere versie's staan hier) 't was gezellig, super weer, aardig druk, mooie wagens en toffe mensen :) |
top meeting!@ jammer van de politie.. volgens mij wisten veel mensen later niet dat het verplaatst was!
|
ook domi en ik zijn zijn even geweest,ik heb dus ook een filmpje gemaakt en foto's.
filmpje is klaar en staat hier...(doel opslaan als!!!) http://www.golfvr6.net/video/Damwoude.wmv foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toffe foto's een gaaf filmpje!
|
tnxx :cool:
|
Zoom op mijn bling wielen :D:P ik zag je wel filmen! :)
|
hehe ja moest even zien he :D
|
mn eigen auto
![]() ![]() wagen van volkswagenaar! aardige kerel! ![]() Auto van mn neef: ![]() Dikke corrado! :o ![]() tommy: ![]() Martin, niet gemeet, volgende x beter: ![]() Omdat jeroen nooit fotos van zn auto heeft als ik m vraag, heb ik er maar 1 van gemaakt!: ![]() Ebut's race mobiel! met zn zusjes achterkant:P ![]() mooie wagen! lekker clean.. en voor zelf gespoten best mooi!dat je daarmee rijden kan :D ![]() mijn: ![]() We waren nog ff naar lauwersoog geweest, waren meer mensen zag ik! hier kan je zien dat die achter nu lager staat ;): ![]() ![]() ![]() stel luchtkoelers die we tegenkwamen! wie waren dit van het forum? ![]() Prima vermaakt! |
De bus werd bestuurd door JeeWee (met tevens een Split52 aan boord), de groenige kever door Bietulfriek (saampjes met zijn vriendin) en de blauwe door Bietelfriek's broer (geen forummer). De 181 is van mij, maar ik was niet mee naar Lauwersoog.
|
leuke meet, volgende keer meer luchtgekoelden hoop ik!
leuke plaatjes Siep :) |
Erg leuke middag gehad! Was best gezellig, ook nog een rondrit door Damwoude gehad :)
Daarna idd nog ff naar Lauwersoog geweest voor een visje, en fijn ff toeren met het supermooie weer! Heb ook nog wat pix @ home, zal ze 1 dezer dagen ff openbaar maken! @ Siep: Hele mooie wagen zo, nix meer aan doen. Hooguit interieur inbouwen ;) |
Super meeting! weer kon niet beter, en de opkomst was helemaal top!!! Leuk dat er nog wat aircoolers waren. Heb nu al weer zin in de volgende....
|
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |