![]() |
lekker hoor
![]() ![]() heb besloten om de caddy niet verkopen en dus verlaagd dikke wielen er weer onder Moet van voor ook nog zakken. Achter nu 245 35 16 op |
ziet er goed uit! heb je toevallig nog grotere foto's?
edit: never mind... heb ze al gevonden |
hoe doe je dat?
Kreeg eht niet voor elkaar |
Komen nog spoorverbreders tussen.
Moet de kasten nog uitrollen. En ik maak er luchtvering onder omdat ik altijd met aanhanger rijd. Die gasten van BSS of zo is dat wat? |
Waarschijnlijk de beste keuze in Nederland.
|
ja heb jij er ervaring mee?
Ik totaal niet. Ik heb wel onder de transporter extra luchtvering van MAD werkt ook wel goed. Ik heb de gasten van BSS mailtje gestuurd dus we wachten af. |
Sixpack heeft zijn set ook van BSS, kan niet anders zeggen at t echt goed spul is. Werkt feiloos
|
ok toch wel fijn gevoel dat er meerdere mensen er schik mee hebben.
Ik hoef geen compressor e.d erin. Gewoon 2 luchtbalgen en de vulventiel. Thats it. |
zaterdag even de kassen uitmesten hahaha.
Spoorverbreder ertusse en knallen maar weer. Gelijk even laten zakken van voruh. Toch wel fijn koni schroefset. weliswaar van golf 2 maar past ook. Vraagje??? De homokineten van een caddy zijn die zelfde als op een golf? Mijne begint recht voor slech te worden . |
|
Nog ff terugkomend op de ervaring. Van DUB05 hebben Peter, Matthijs en Sixpack BSS en de mannen van MIVW rijden er ook allemaal mee rond. Jolanda heeft ook airride, maar ik durf niet te zeggen of dat BSS is.
Ik ben destijds met Arjan meegeweest om ff een proefrit te maken. Die proefrit was op z'n zachts gezegd indrukwekkend. Ik had niet verwacht dat airride zo'n wegligging zou kunnen hebben. Het is dat ik net een schroefset onder de auto heb, want anders zou het er bij mij ook wel onder komen. Maar dan ook zeker BSS. |
toch de as op de veren? is wel laag dat wel..
|
ja
toch de as op de veren. Achteras heb ik dezelfde 3 hoek doe bovenop de as ligt onderaan gelast. Zo heb je maximaal draagvermogen. Anders ligt je as op de veren dus een ronde pijp op vlak stuk veer . Dat is nu dus niet meer. Extra steun gemaakt voor de handremkabel. Nu nog de luchtbalg eronder. Of andere schokkers. We wachten af. Ik heb je mail gestuurd sjaak over de kassen. Hoor het wel Gr ben |
Quote:
dan sta ik dus ook bij dat rijtje zo meteen. Alleen ik hoef dat hoogte gespeel niet. Puur echtra draagvermogen. Zoals op de transporter ook zit. |
De kleur blijft niet meer wit.
Word elegance green van vw. Dat na de winter. De bus moet bijgewerkt worden. De aanhanger ook in kleur dus de caddy ook. |
Het kan nog breder :tongue: 225/40/16
Zag deze staan op Alles VW het afgelopen weekeinde ![]() ![]() |
euh voor airride moet je Bob (BSS) gewoon eens bellen en info vragen !
Ik heb ook air van Bob onder de bus en is super ! hij antwoord graag al je vragen ! Volgens mij moet je bij een caddy idd de as op de bladveren leggen dan een balg er tussen ! moet vrij makkelijk zijn ! |
Quote:
Quote:
Hoe hoger het eerste getal hoe breder de band Gilex. In dat geval is de band van vwbullit 2 maten breder. |
Quote:
Da's snap ik ook maar ik doel meer op de breedte van het totaal. Achter had deze een paar beste spoorverbreders zitten |
zo had ik mijn vorige set wielen ook.
dat was et 15 nu is het achter et 30 + 2,5 cm as ingekort per kant. Dus het is totaal 15 mm plus 25 mm is 40 mm per kant totaal vergeleken met mijn vorige brocks. Nu de kasten uitrollen en dan spoorverbreder van minimaal 10 mm ertussen. EN nu ik nog 245 er op heb liggen is de rand nog duidelijk zichtbaar, terwijlk ik op de vorige 9j 215 45 had liggen. raar maar waar. Maar ben er tevreden mee. |
Quote:
ja dat doe ik wel want op de mail had ik geen antwoord nog. Bedankt voor de info jasper. P.s had jij toen dr tijd niet die belgom in de aanbieding? zo ja heb je dr nog wat van staan? gr ben |
zo was ie eerst. Niet verlaagd en dan ver naar buiten stekende wielen. |
deze kleur word hij. na de winter periode. |
Ik hield em mooi wit dan denk ik.... Tis helemaal niet mijn kleur iig... :D
|
ik wilde geen witte in eertse instantie.
Deze kleur vind ik wel mooi en appart. Ieder zijn smaak toch! :) |
Vind het persoonlijk stijlvoller als dat ....green. Maaaaaareh, you're totally right
|
hahaha, mooi wit is niet lelijk bedoel je.
dit komt er ook nog op. Maar wil die angeleyes hebben. ZIt nu met probleem alles is al spuitklaar alleen die K*T koplampen zijn nog niet leverbaar dus kan het niet opbouwen. O en de achterbumper word verlengd heb al achterbumer liggen van cordoba vario. FF zagen en aan elkaar lassen met de kunststof pistool. De rvs uitlaat komt een mooi einstukkie op. HAd hem naar beneden gericht vanwege de ( gechipte roet) hahah. WIl dan de uitlaat door de bumper laten steken. Vind ik wijs. |
Quote:
zooooooooo dik ding ook aparte achterlichten heb ik nog nooit gezien.. :eek: |
dik dat zeker alleen de achterdeuren zijn minder is net opel combo zo.
Dat schuifdak das wel appart |
Dakkie is van de 6N open air :D
|
staat wel erg wijs jah.
Pakt veel wind denk ik als je aan het rijden bent. Die achterlichten is dat geen engelse stijl? |
Quote:
Dit is engelse stijl: |
nee heb helaas geen unipol meer ! moet je ff bij cris zijn van vwspeed die heeft nog wel !
Mischien kun je de airride ook zelf wel maken ! je hebt niet denderend veel nodig voor achter alleen ! misschien ff een paar ideeen opdoen hier en daar ! Indoe hier op het forum heeft vast nog wel een paar adresjes waar je balgen e.d. kan krijgen en ik het nog wel ergens een adres voor leidingen en volgens mij ook van kleppen en van een compressor ! |
jasper je heb PM
|
jij ook als goed is :D:D
|
i got it.
|
oeiiiiiiiiii toch wel rustig aandoen met de aanhanger.
Kwam nieteens de inrit uit. Dat met trekhaak en uitlaat op de stoep. Scheelt weer onkruid krabben ahahha. |
iemand nog tips met het uitrollen van de randen achter.
Moet ik de binnekant nog behandelen met ?? iets?? Alvast bedankt |
Niemand????
|
geen tips weet wel iemand die het waarschijnlijk kan doen voor je of een bedrijf net over de grens !
|
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.