![]() |
DUB05 meeting 2006, 27 aug.
Hallo VW vrienden,
Ik mag jullie alvast het leuke nieuws brengen dat DUB05 in 2006 een meeting gaat organiseren. De datum is 27 aug. Het terrein is bekend. " Het Oude Gasthuis " in Oploo. Meer info op: http://www.dub05.com/dub05_meeting_06.htm ps. Ideeën, wensen en adviezen zijn ook van harte welkom. Alvast bedankt voor jullie aandacht. GR, Sebas en leden DUB05 www.dub05.com |
lijkt me een mooie lokatie! wordt gewoon een 1 daagse meeting zeker?
|
Yep wordt een 1 daagse meeting. PS datum komt er asap aan.
|
Lekker dichtbij !!
|
Zijn de wegen ernaartoe wel goed??
Wat kost de entree?? Hoeveel bekers????? Wat is er te doen???? Mag ik er ook op met mijn opel????? Hoelaat begint het????? Ik ken jullie,mag ik er dan gratis op???? Komen er nog mooie auto's of komen de mensen alleen maar kijken???? ;););););););) Wen maar alvast aan deze vragen ,je zult ze nog vaak krijgen!! Succes en M.I.V.W is er natuurlijk zeker bij!!!! |
of van.........
hoe laat is de prijs uitslag... is er genoeg te eten en te drinken... kan ik men auto ook wassen.... zijn kinderen onder de 10 jaar gratis... wat is er allemaal te doen... ha ha....Die mannen van dub 05 zijn niet zomaar mensen, ze hebben zo'n beetje alle meetings wel gezien de afgelopen jaren.... dus ze zullen heus wel weten hoe het moet en niet moet......toch????? :D :D :D Ik kijk er in ieder geval naar uit..... zal hem op de kalender zetten. :woowoo: Gr Joostema VW OUTLAWS |
Quote:
hahahahahahaha, heb al wat ervaring dus weet waar je het over hebt. Er komt een flyer aan. ( maar ja, je hebt ook mensen die niet kunnen lezen :chair: ). PS. dat is alvast goed nieuws dat jullie komen. GR. Sebas |
Quote:
Daarom zijn we ook heel vroeg met de organisatie begonnen. We doen ons best. |
Wij komen vast ook !!
Groeten Jasper |
Voor dat de vraag komt
5 euro per auto ( max 4 personen in de auto ) 2 euro voor bezoekers. |
een bus dan ? :tongue: :tongue: :tongue:
grapje kon het niet laten ! :D |
5 euro per voertuig
|
Klinkt me idd bekend in de oren, deze zullen we bijv. ook nog te horen krijgen.
Moet je je inschrijven voor de Show&Shine? Maar goed, ik kan nu wel zeggen, dat straks alles op de site zal staan, en heel wat info op de flyer komt. Maarja sommige mensen kunnen niet lezen :D 1 dezer dagen maken we de datum bekend, en zal de flyer ook gereed zijn. Het is in iedergeval een meeting voor Water en Lucht gekoelde wagens uit de VAG Groep :tongue: Verder zal er een Dealer Village zijn en bla bla bla de rest komt nog wel ;) :tongue: |
Quote:
Wij zullen er zeker weten ook bij zijn. Dus bereid je maar alvsat voor. :woowoo: :own: :cheers: |
als je met 10man in een auto komt mag je er gratis binnen moet je wel 15min in de auto blijven zitten met zn alle
|
Wel een eindje weg...Wacht de data en tijd nog even af, maar misschien zal ik erbij zijn
|
De datum is bekend.
27 aug 2006. |
![]() Als we t doen doen we t ook goed :D |
MMMMMMMM, het zou dan wel het eerste weekend na onze meeting worden,mmmmmmm dat is niet zo best,wij gaan proberen de meeting eerder dit jaar te houden,en hij zal ook niet meer op de groenoord hallen zijn :)
|
Sterker nog...wellicht is onze meeting niet eens in Nederland...laat staan in Europa...hihi
Maarrrrrr Sebas! We gaan er bij zijn! Dit kan niet anders dan een hele gave meeting worden. Succes met de voorbereidingen!! |
SSSSSSSSSST Cor,mondje dicht!!
|
OK bedankt eindelijk een meeting 5 km van huis, zal de auto nat meenemen (istie net gewassen).
Datum staat in de agenda iig |
WAAAH!!!
22,9 km. volgens routeplanner... Zeker weten dat ik er ben :D 27 aug. 2006 staat in de agenda! Dit wil ik niet missen :D Edit: haha..die locatie, da restaurant was/is?!? van de oom van een ex van mij.... schitterend :D :D |
Quote:
Moeten we straks allemaal naar de USA!!!! |
Quote:
.................................................. ................................................. |
:)
|
Ik kom ook wel ff koekeloeren
|
Quote:
Groenoord hallen te klein?! ps betere cateraar zoeken :P alles was al veel te vroeg op dit jaar :D maar was wel weer beregezellig! |
Quote:
Idem ;) Lijkt me leuk... Vooral als Goldfinger en Silvertwins met aanhang ook mee willen :) |
Hier alvast een voorlopige banner:
![]() |
ik zorg dat hij 'klaar' is rond die tijd
lookin' forward 2 it!. |
ik kom niet de 27ste
ik kom de 26ste wel hahahaha |
@ parabool je mag niet de 26ste komen je moet de 26ste komen
|
De flyer
|
Mijn flyer was niet goed genoeg :mad: :chair:
;) :hug: :gives: |
|
mooi zal er zeker bij zijn en hopen op goed weer !!!!
|
Ruud's VW Shop zal er ook bij zijn....
|
zo weer even uppen!
De Show & Shine zal er als volgt uitzien: VW Golf I Plaats 1t/m3 VW Golf II 1t/m3 VW Golf III 1t/m3 VW Golf IV 1t/m3 VW Golf V 1t/m3 VW Polo I, II en III 1t/m3 VW Polo 6N en 6N2 1t/m3 VW Polo 9N en 9N3 1t/m3 VW Lupo 1t/m3 VW Scirocco en Corrado 1t/m3 VW Jetta, Vento en Bora 1t/m3 VW Passat 1t/m3 Volkswagen Algemeen 1t/m3 Audi 1t/m3 Seat/Skoda 1t/m3 Luchtgekoeld 1t/m3 Best of show 1x Best of Wheels 1x Best of Rat 1x Ook is de muziek geregeld voor de meeting! Music by Sound-Blaster.nl En voor de gene die niet weten waar St. Anthonis ligt.. ![]() De rest kun je vinden op de site van Dub05 |
wat stands :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nog : http://www.autobra.nl/ ![]() (in wording) antera/mark met schroefsets banden etc . tot 27 aug . :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 20:14. |