![]() |
Past een 2.0 l onderblok van een golf 3 gti, op een g60 kop ???
Past een 2.0 l onderblok van een golf 3 gti, op een g60 kop ???
En zo ja wat moet je allemaal aanpassen. |
ja past ,maar waarom g60 kop?
|
Nee Serge: dat past niet!
een 2.0 onderblok OP een G60 kop, dat blijft nooit staan! (andersom past t trouwens wel: kop OP onderblok) |
jaap is uitgeslapen LOL
|
Quote:
Denk dat ie een 2.0L G60 wil hebben ipv een 1.8L G60. |
dan nog zal ie of een tussen plaat of de zuigers moeten afdraaien
|
Of de drijfstangen in korten. Of gesmede zuigers. De laatste methode is de beste methode.
|
jups deze zal dan een 8,5 op 1 moeten zijn
|
Quote:
Ja, je moet de compressie verlagen. |
sjit, net te laat
|
dus het kan wel , maar krijg je er ook meer pk,s door.
|
jups ,zowieso meer koppel
|
moet je de orginele drijfstang lagers gebruiken van de pg motors of kan die van de 2.0 liter gti er in zitten blijven.
|
zijn allen identiek ,maar als je ze vervangt doe die van glyco er in
|
ik had gehoord dat die drijfstang lagers van een g60 motorblok sterker zijn . dan die van een 2.0 liter gti motor . door de vermogen wat er los komt van een g60 motor . maar als je zeg dat het zelfde zijn dat kan.dan weet ik dat.
|
als er g60 voor staat wil niet ze4ggen dat het altijd beter is
|
dat is zo .maar kan je nog nieuwe 2.0 liter motors kopen.
|
zolang vw zer nog plaatst wel
|
weet je ook wat een complete kop revisie kost van een g60 kop.
|
over het algemeen als de zetels goed zijn en de kleppen ook .
een euro of 170 bij mij worden de geleiders vervangen ,kleppen opnieuw ingeslepen . kop gevlakt en gewassen en de kleprubbers vervangen |
Hoe zit het dan met de compressie van
de g60, hoeveel heeft een gewone motor dus 1.8 g60 en als je naar een 2.0 g60 gaat hoeveel compressie heb je dan. |
All times are GMT +1. The time now is 14:24. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.