![]() |
wat is de oudste golf 1 in nederland
check 07-du-42
komt deze zomer naar meeting bij JOU in de buurt ps chassis nr is ouder |
ben jij wie ik denk dat jij bent?
|
nope.. dit is jelle niet ;)
|
ben trouwens wel benieuwd naar die golf van je!
was die gele toch? |
Quote:
haha,iedereen is op zijn hoede voor die beruchte kerel :woowoo: ontopic, pics! |
Foto's!!!!!!! :)
|
dat WAS idd die gele
ga morgen de zenders van jetta 1 ophalen. Velgen zijn bedoeld voor 1 seizoen, de velgen die ik wil hebben zijn me nu net wat te duur dus die komen volgend jaar anders krijg ik hem niet op tijd af. |
en neen ik ben geen jelle
|
Quote:
kan je ons niet ff een sneak pic doen dan? :hug: |
er staat wel ergens een foto in het album onder de naam "hoezo oud"
|
Quote:
Komt niet vaak voor, eigenlijk nooit, maar ik geef je bij deze gelijk. het is niet onze gevreesde man :) back on topic |
Quote:
Kenteken 07-DU-42 Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 171110 GOLF L Kleur(en) Geel Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Datum eerste afgifte Nederland 20 september 1974 Datum eerste toelating 20 september 1974 Datum aanvang tenaamstelling 1 mei 2004 Vervaldatum APK 29 april 2005 |
|
wees hier voorzichtig met het kiezen van een bepaalde nickname ;)
|
Quote:
6 jaar te vroeg op kenteken gezet :chair: |
Quote:
zo staat het wel precies op de site van de RDW. |
Quote:
hoe bedoel je 6jaar te vroeg?? |
ik ben van 20-9-1980 ;)
|
Quote:
Je bent dus 6 jaar te laat geboren ;) |
Quote:
ooh ik dacht weer iets vaags ofzo |
Wat ligt er voor motertje in?
|
Het is een Golf L dus 1100, 1500 zou LS zijn geweest, de "S" staat dan voor de grotere motor.
|
zou er nu nog steeds een 1100 in liggen?
en,.... had er geen 1300 in kunnen liggen? |
Ja, dat is dus idd een vraag, maar als er nog het originele motortje in zit, dan is het altijd een 1100cc´tje met 50 PK.
|
Quote:
in dit geval dan. |
Quote:
Ik hoop het, een '74 er moet je origineel laten na mijn mening. |
Quote:
ja, en dan niet alleen de motor, een 1100 cc uit `74 en tot zomer `75 hadden altijd trommelremmen rondom, dus ook voor, en als dit niet het geval is bij deze, dan is dat naderhand veranderd(wat voor de remprestaties niet van nadeel is). De 1500 cc Golfjes uit dezelfde periode hadden wel altijd, vanaf het begin dus, standaard schijven voor. |
Quote:
hij had zich hier al in mei aangemeld dus was al voor jelle in het zicht was. benieuwd hoe het golfje er nu bij staat. |
q
Quote:
Ik ben ook benieuwd.Ik zal het hem zo vragen hij is naar me onderweg om de zender turbo's op te komen halen. Ik denk (hoop) dat deze man wel een echte liefhebber is, net als zovelen hier. En ik denk dat onze andere vriend nu al veel te veel reacties heeft gehad op diverse topics.Veel meer dan hij in ieder heeft geval verdiend. Dus on topic maar weer ! |
Quote:
Ik weet het nu zeker,deze jongen is ook een echte liefhebber. Ik heb hem gisteren gezien,gesproken en het wordt een mooi project,verder zal ik er niks over zeggen dat laat ik aan de eigenaar zelf over als hij het tijd vind om wat meer prijs te geven. Dat mijn oude zender turbo's eronder komen is natuurlijk nu geen geheim meer Cedric suc6 met je project en zie je van de zomer wel op een meeting als ie klaar is ! |
Zeker de enigste nog in Nederland uit April? De Apk is vervallen :(
|
Quote:
Hij is van september 1974... En dus nog net iets ouder als de mijne..... :) |
oow ja nu ik het zie 20 September 1974 :D Maar beginnen alle 1974er met DU?
|
misschien geef ik jullie nog wel ff een sneak previeuw.
als ik daar zin in heb. |
Quote:
:confused: |
Quote:
Als jij daar zin in hebt ????? JE MAAKT MAAR ZIN !!!!!!!!! |
Quote:
ik heb een golf van '74 gehad met een 1500 motor en er zaten wel trommels voor :) |
Quote:
Sorry, ik wil geen betweter zijn, maar dat klopt echt niet, dan is die 1500 motor naderhand door iemand in die 1100 karosserie gebouwd zonder de voorremmen aan te passen. |
hahahah iedereen die over een golf 1 uit 1974 begint wordt ervan verdacht dat hij die beruchte forumbezoeker is golf-1974, vw-fryslán, golf_1 en weet ik veel welke namen hij nog meer heeft gebruikt en momenteel gebruikt!
|
ik heb nog even als bewijs de vraagbaak "VW Golf Benzinemodellen 1974-1979" auteur: P. Olyslager erbijgehaald, in dat boek gaat het om de 1500 (FH + JB) en 1600 (FP) Golfjes met benzinemotor, dus geen 1100 voor alle duidelijkheid, daarin staat letterlijk onder "algemene gegevens": "hydraulisch tweekrings diagonaal gescheiden remsysteem met schijfremmen voor, trommelremmen achter en remservo, bij automaat remdrukregelaar op de achterwielen".
|
All times are GMT +1. The time now is 02:23. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.