![]() |
vento front ombouwen naar golf 3
hey peoples
kan iemand mij enige uitleg geven over het verbouwen van mijn vento front naar een golf front??? moet ik hiervoor veel nieuwe delen aanschaffen of kan ik mijn zijschermen behouden?? |
volgens mij alleen je motorkap...front...en bumper..
|
motorkap grill en lampen, front hoeft niet, bumper is gelijk
|
Foto`s van je vento? misschien kleine introductie van jezelf :D
|
Niet doen is mijn advies :D
|
Quote:
en de spatborden links/rechts zou ik nog even willen toevoegen. |
zijn gelijk
|
Quote:
oke, ik dacht dat de schijnwerpers ook aan de buitenkant anders zouden zijn, maar als dat niet zo is, dan heb ik niks gezegd. |
maakt ook niet uit, forum is het delen van info met elkaar, bijdeze ahaha ;)
|
Inderdaad en ik spreek uit ervaring :D
Motorkap Grill en Koplampen that's it ![]() |
Quote:
coole wagen! |
Dank je :)
|
Bevestig ik het ook nog even :D past prima en dus ook andersom
![]() |
het valt dus op zich nog mee.
@ratfink. supergaaf zo.je auto ziet er echt mooi uit en ik vind persoonlijk de golf nou eenmaal mooier dan de vento.maar voor het gemak heb ik dan toch maar een vento gekocht |
Ik heb nu een Ventoneus op mn Golf, was zo gedaan.
|
Quote:
geen rare dingen tegen gekomen met het oog op de lampen e.d. |
Je gelooft het nog steeds niet he ;)
Geloof me je zet het zo over :D |
Voor de echte freaks onder ons, de vento bumper heeft 4 spijlen in de grote opening en de golf 6 stuks.
|
Quote:
Das niet het enige hoor maar dat hoef ik jouw natuurlijk niet te vertellen ;) |
Quote:
Nou, ik ben best benieuwd ik heb een golf met originele kop en ik ben gek op specifieke weetjes :D |
Quote:
Nee als je origineel spul gebruikt kom je geen gekke dingen tegen... Je zou alleen op de aansluiting van de koplampen moeten letten, op de eerste golfjes en ventos heb je een oude aansluiting en de nieuwere hebben een ronde aansluiting. Als je een nieuw type koplap monteerd op een oude golf/vento is er niets aan de hand en kun je een mooi adaptertje kopen, maar als je het andersom doet zul je zelf een oplossing moeten bedenken. (hier liep ik dus tegenaan) |
Quote:
:back: haha,nu in ieder geval wel.volgende week of die wek daarna wordt er ff gesleuteld aan de auto.geweldig.kan hem rechtstreeks overzetten.heb een golf gevonde die wil ruilen.beter kan toch niet |
is er niet iemand met een zilveren vento (iceblauw) van het nieuwe type die van neus wil ruilen? :)
|
ik heb een gewone vento,
maar wist het niet, onlangs opgemerkt, heb een golf 3 voorbumper.... :( ![]() |
Quote:
haha,dan mag eht geen probleem zijn om het front over te zetten!!! |
die spoilerlip past trouwens niet op een originele vento bumper, daaraan had je het ook kunnen zien.
|
Quote:
Bumper hoef je inderdaad niet te vervangen... maar een golf 3 bumper past weer niet op de vento :) |
Quote:
Hebben we toch al een keer gedaan. |
Quote:
Moet je toch wat beter kijken want bovenstaande foto is van een Vento en er zit toch echt een Golf bumper op :D |
weet iemand waar jhe mooie ventogrills krijgt? die mooie wat hierboevn op die cabrio is afgebeeld bijv. maar dan zonder embleem. suggesties?
|
|
Nog een voorbeeld:
![]() Alleen de motorkap, grille en lampen zijn vervangen, en het past like a glove... :) |
half/half werkt ook prima alleen je moet wel een grillspoiler monteren om alles mooi aan te laten sluiten.
dus dan heb je alleen koplampen, grill en grillspoiler nodig. ;) ![]() |
hoef je niet het kunstof gedeelte te vervangen waar de lampen in vast zijn geschroefd?
|
nlpower heeft die grille niet. ik zoek een grille met rechte lamellen. niet met die twee ovaalachtige openingen...
|
nee, achterkant lamphuis is het zelfde en past gewoon
|
het eerste type Vento-grill is niet logoloos te krijgen, het 2e en 3e type wel..
|
Quote:
Dikke vette kleur is dit Waar komt die grillspoilert vandaan VERy nice front :D :D |
Quote:
essen motorshow |
Quote:
toch heb ik hier vw scenes liggen met ventofrontjes die wel de rechte lamellen grill hebben zonder logo... |
All times are GMT +1. The time now is 02:05. |