![]() |
Le Bugshow @ Spa 2006
De Wörthersee onder de luchthappers zo ongeveer, datum voor 2006 is bekend!!
![]() :dance: |
dat wordt Lowlands een keer missen denk ik!!!!
Wil hier toch ff wat liever naartoe!!! grtz..Vic.. |
Spa is echt vet, ik ga er zeker heen!
|
Ga zeker weer heen en dit keer met een heleboel uit het oosten van het land is de bedoeling SPA is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Gaan we lekker HANG LOOSE |
ja zeker naar spa, vette meeting man
|
hellyeah mooi feest
|
Hinnuh!! :rock:
|
heb wel geen luchtgekoelde maar hoop dat ik er dit jaar een keer zal geraken. is er de voorbije jaren niet van gekomen
|
Quote:
Jawattuhhh :woowoo: |
Hoogstwaarschijnlijk zal ik er dit jaar niet bij zijn.
|
Ik ga zaterdag,zondag wordt mijn zoon Tom 1 jaar :)
En de woertersee wordt dit jaar zonder golf,maar met het vliegtuig. :rock: |
@Mivw...met het vliegtuig?????maken ze die ook al bij veewee???? ;-)
|
Ik ben erbij hoor, geen probleem, we gaan denk ik woensdag of donderdag al. :rock:
ff knalluh daar, in belgie hadden ze nog Breezer peach en watermeloen :hug: die is er in NL al 2 jaar uit. dus ik red me daar wel. |
Quote:
dat is er in België ook al 2 jaar uit! ;) :D :rock: |
Heb er ook wel weer zin in :D
|
Quote:
:beer2: :puke: :giggle: ik heb er reteveel zin in!! |
JeeWeetje zal dit jaar ook wel heen gaan zoals gepland... en als het meezit ook ff naar das drag days daarvoor, da's 12-13 augustus! En... eindelijk weer eens luchtgekoeld hopelijk, kan niet missen!
|
Datum staat genoteerd, begin vast met de voorbereiding(sparen)
Zullen dit jaar nog eerder vertrekken om een mooie plek op de camping te krijgen. |
Quote:
ooooh?? dan was ie verlede jaar een jaar oud, smaakte prima :D weordt weer super daar, mag ff iets beter weer zijn dan in 2005 |
wij zullen der ook bij zijn dit jaar, voor het eerst..... we komen dan terug van onze trip van 6 weken.....3000 kilometer en Spa is onze afsluiten....en het spijlbustreffen is onze start..... :D :D
Gr. michiel |
Quote:
Das 30 Juni t/m 2 Juli in Sevenum... Quote:
Das 26 en 27 Augustus ... en als ik goed tel zijn dat 8 weken :rolleyes: |
Wij zullen er ook zeker weer zijn dit jaar !!
(alleen nu in een 12 persoons villa ipv op een camping :giggle: ) |
Quote:
hahaha idd.... wou dat had ik niet eens door....de planning was 6 weken omdat Spa mischien niet door zou gaan.... Dus die 6 weken zaten in mijn hoofd..... :D :D Gr. michiel :D |
Quote:
Mag ik mee???? ah toe???? |
Quote:
Sterker nog...je staat al ingeplanned !! whahaa :giggle: Dus verkoop nog maar wat goodies voor de tijd, geld zal je hard nodig hebben :D |
Quote:
En dan 2 weken later naar Spa, doen wij ook :rock: (plak er alleen geen 6 weken vakantie voor...) |
Quote:
En wij?????? |
Quote:
Heb jij ook nog goodies liggen dan?? Verkopen die zooi! Wat moet je drmee?? :cool: :woowoo: |
Net mijn grootste goodie verkocht... de Beetle!! :D
Dus nu wel geld om ff naar Spa te rijden.. |
8 weken vakantie, ik doe iets fout. :(
iemand nog een baan voor me met 2 werkdagen in de week en 4 maanden per jaar vakantie, ik wil ook een goed salaris.. PM me maar, bedankt :D |
Quote:
ga weer naar school en je heb 2 maanden vakantie......haha..... @volksaddiction.... onze planning is eerst spijlbustreffen....dan naar spanje toe.....1500 km...de Familie van Jolanda bezoeken....daar blijven we 3 weken....dan een paar dagen rijden....500 km naar Frankrijk.... daar gaan we 3 weken lang Wakeboarden.... en staan we op een camping.... en van uit daar gaan we naar SPA.... :D :D Gr. michiel |
YOU LUCKY MOTHERFUCKER!!!!
have fun ;) :cool: :cool: |
Quote:
haha zal zeker lukken....hopelijk hebben we niet teveel pech onderweg....haha....een beetje mag wel hoord er bij....maar de motor moet niet uit elkaar vallen..... Gr. michiel |
Quote:
Zal kijken hoeveel plekken er nog vrij zijn in het huisje ! Gaat wel hard geloof ik...... Laat je wel even weten waar we zitten, zijn nog meer huisjes in de omgeving. En er zijn er nog meer die mee willen ! |
Quote:
oh ja wie dan????? :hug: :giggle: |
Quote:
En er zijn er nog een paar ! Als we definitief gaan boeken gooi ik het wel even in de groep, denk dat we wel op een dikke 20 mensen uitkomen, dan ontkom je toch niet aan 2 huizen... :eek: |
Quote:
we houden we het wel ff wrm |
Quote:
Laat maar ff horen, boeken wij wel een huisie in de buurt. Wel zo gezellie! *off topic*: vooras voor de bus is in de maak, zodra ik hem heb ff een afspraak maken voor het ombouwen? Is een "omruil-as" geworden, krukkie had er nog 1 liggen nl. |
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
damn 26&27 augustus ben ik op vakantie. eindelijk dacht ik eens om te kunnen gaan krijg je dit. mooi kloten! |
@ Jasper : leraar worden dan heb je die mazzel ook .
@ Peppie : Eindelijk verkocht .. het werd tijd :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:32. |