![]() |
Jetta GT uit 1985, 850euro!
Volkswagen Jetta GT uit 1985 [originele Nederlander, geen import].
1.8, 112 pk 198.xxx kilometers MFA GT kuisptoelen Rode bies op de bumpers en de strips 4 zo goed als nieuwe banden Altijd dealeronderhouden APK tot 26 september 2006 Originele zwarte hemel met dakje en zwarte hoedenplank. Zit wel radiovoorbereiding in. 2 speakers in het dash en 2 Xplod gevallen in de hoedenplank. Je kan er dus zo een radio in hangen. Ben ik wat vergeten te melden of wil je nog wat weten, vraag het gerust! Vraagprijs: 850 euro. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kijk voor meer en grote foto's even op: http://www.mijnalbum.nl/Album=NPRA8WQX Serieuze kandidaten mogen evt ook wel via msn: ebut@enemy.nl Of bellen met 06-38493548 |
je hebt hem tog nog niet zo lang ?? en nu alweer weg :)
|
Ja, door enorm veel gezeik thuis over dit ding. Maar daar wil ik nu niet weer over beginnen ;) Hebben we op het andere forum een topic aan gewijd, dat wil ik hier niet weer.
|
o.k., respect daarvoor ;) :hug:
|
Quote:
;) :goodpost: :thumbup: |
Ow, ja, hij valt als oldtimer te verzekeren. Heb ik nu ook ;) En ja, ook als 22 jarige, met een dikke GT en als enigste auto.
|
off-topic verwijderd
|
Schop!
|
Knal!
|
Schop!
En prijs iets gezakt naar 1250 euro. |
Gaaf ding man, ruilen tegen mijn Audi 80 (zie topic)? ;)
|
Nope, gaat erom dat ik de auto verkoop en er geld aan overhoudt. Kan geen andere auto gebruiken. Ja een Passat van '83-'87 ;)
|
Opgeschoond, dit is een verkoop topic.
|
De eerste die 1000 euro geeft mag em komen halen ;)
Wil em zelfs wel brengen! |
Up voor Ebut
|
Up!!
850 euro, zo meenemen! |
niet te hard zakken ebutje!! 1000-950 is een mooie prijs, gewoon ff geduld hebben...
succes, is volgens mij een mooi karretje |
Maar niemand geeft het er voor, jammer genoeg. En ik moet em liefst deze week nog kwijt.
Anders koop jij em en verkoop je je kever ;) |
Komt zondag iemand kijken, we hopen het beste.
|
UP!!!!
Koper heeft net afgebeld, hoeft em niet. Dus voor de volgende gelukkige! |
Kun je hem komen brengen (Eindhoven)?
|
Moet wel te regelen zijn ;) Ik stuur je even een PM.
|
Up!
|
Brengen? Zonder te bekijken? En als ie dan tegenvalt rijd Ebut voor nix heen?
Kom gewoon kijken, ist wat, meenemen, stopt Ebut er genoeg peut in voor de terugreis, lijkt me een betere deal niet? |
nou ik wilde niet off topic gaan, maar nu het er toch over gaat... als je een beetje geinteresseert bent kom je hem gewoon bekijken en als ie bevalt rij je er mee terug... moet niet gekker worden zeg... sorry voor off-topic. moest ik ff kwijt.
|
Quote:
Wij snappen elkaar :D |
Hebben we het al even over gehad. Als de koper zeker weet dat hij hem wil hebben breng ik em, heb inderdaad geen zin voor Jan Lul heen en weer te rijden ;)
|
Ik wil het risico niet lopen om 400 km voor niks te rijden. Maar dit geld voor Ebut natuurlijk ook. Alleen hij stelt dus voor dat ik die kar op mijn naam moet verzekeren als hij hier naar toe rijd, dat gaat me dan ook wat te ver, stel dat hij brokken maakt, wie draait er voor op? (Ik zeg stel he.) Afstand is gewoon te groot. Als hij nou wat dichter bij woonde...
Je gaat geen auto kopen zonder hem te zien. Zoals het hier staat dan zou ik de auto eigenlijk al gekocht hebben zonder hem te zien, dat werkt ook niet he. Alleen als er verder met de prijs gezakt word koop ik dat ding zonder hem te bekijken. |
Afstand te groot? 260 km enkele reis...
Mun ronals moesten van verder komen. Kost je 1 dag, maar wel een onvergetelijke;) Ik zou niet te lang twijfelen voor die centen, tis een keurig nette kar. Maar bovendien origineel!! Is nooit mee gefrutseld. Deze kan je nog helemaal eigen maken vanaf standaard. Mooier kan niet. |
En voor 50 euro rijd je heen en weer (met een diesel de helft), no big deal zou ik zeggen.
|
Daarom is het ook een mooie kar, omdat ie origineel is. ;)
|
Ik zou een aanbetaling vragen. Mocht ie hem niet willen en je rijdt wel voor niks heen dan haal je gewoon brandstof kosten er van af. en de rest terug.
Dan weet je zeker dat je je centen hebt. |
Quote:
Tuurlijk :confused: |
Nog verder??
Up!! |
Up!!
|
pm!
|
Quote:
Hoofdpijn ritjes :D Mijn Jetta komt ook van verder, in een middagje opgehaald zonder te bekijken :cool: |
Lwin en Bruders, PM terug ;)
Meteen een upje :D |
En maar weer omhoog.
|
Quote:
en stel hij koopt hem wel. Hoe moet Ebut dan naar huis? wordt hij door jou naar huisgebracht? dan rij je alsnog op en neer. |
All times are GMT +1. The time now is 15:08. |