![]() |
weber carb,s gemonteerd, gaat echt hard :D
Hallo, Ik wil graag 40mm webers in gaan bouwen in mijn type 1 gti .
Het is nu een injectie met 120 pk's.Huidige motor 1800 8 klepper(dx) snelle nokkenas,4in1 spruitstuk, uitlaat volledige groep A. Wat is verstandig zo laten of webers inbouwen.Ik denk INBOUWEN die handel!!!!!!!!!!! Wat zijn de voor en nadelen.wie heeft er ervaring mee. Ik hoor het wel weer....mzzll... Tevens gezocht inlaatspruitstuk voor webers. Groetjes Rebecca.. :) |
maak er maar 40 mm. van... :D
Hij zal wel dorstig worden dan, maar leuk zal het zeker zijn! De pk's zal ook wel behoorlijk schelen. |
ow, al gedaan ziet ik.. :p
|
ja klopt ik was iets te snel met plaatsen.
tommy deze auto heb jij weleens gezien mijn vriend PIRELLI reed er toen in . |
ik zou denk ik TB's plaatsen.
|
ah, klopt jah... heb ik gezien jah. alpine weiß just like mine :D
|
gelukkig heb ik de webers al aan alwin mee gegeven .op ebay .de staan regelmatig inlaten ,staat er nu een op 18 euro
|
serge geef ff link aub. ik heb er al overstag voor de webers.
groetjes Alvin wat zijn TB,s ???? |
throttle boddies ,zijn onafhankelijke gasklephuizen met elk een injector ,ala weber ,maar dan injectie
|
hallo ze heb geen geld te veel hoor!!!!
|
|
serge bedankt ik ga ff kijken op e bay.
|
ff inschrijven op www.ebay.nl
de rest wijst zich vrij vanzelf |
ja ben daar ook ingeschreven maar ik zie nix over 8 klepper aansluiting staan of ben ik gek
jij zou zeggen JA |
Staat toch duidelijk 8-Ventiler in de tekst... :confused:
|
"ja"
|
ja die rode text ik zie het , dacht dat dat reklame was ofzo , ok ik weet genoeg zo.
|
Webers Inbouwen!!!!
|
gaaf he sup,als het eenmaal ingebouwd is dan kunnen we eindelijk gaan sprinten.
Want op de sprintbaan met 120 pk's is natuurlijk nix,dan word ik natuurlijk steeds zoek gereden,dat kan ik niet hebben... De auto moet eerst goed zijn en dan gaan we samen een keer sprinten oke? groetjes.... |
Doen we!! Samen gaan we dan een hoop kerels verslaan!!
Women In VolksWagen's!! |
Dat lijkt me wel gaaf die kerels verslaan!!
hopelijk zien we elkaar eens snel dan hebben we het er nog wel over. |
Is goed!! Bewijzen wij dat ook vrouwen met een snelle auto kunnen rijden, haha!!
Tot snel! |
Oops daar gaan wat plassertjes gekrenkt worden ...
Mag ik nog een suggestie doen ? Solexen kopen ipv Webers Webers hebben de naam .. Solexen de faam ;) |
waarom dan een Weberfoto ???
|
Zodat jij de jihad voort kan zetten ;)
|
lol @ kruk
Maar heeft Mevr Becky ook een bepaald budget? Setje Webers(laat staan solexen!)+spruitstuk+filters(evt kelken)+wat sproeiers+afstelling = klein kapitaal! |
Ik heb de webers al thuis liggen.!!ja,ja dat is eigenlijk nu al geregeld.
Nu alleen het spruitstuk nog.Wat moet ik dan allemaal nog meer aan schaffen dan.ik dacht dat ik er zo wel een beetje zou zijn eigenlijk? en inderdaad ik heb een bepaald buget.Had ik maar een kapitaal, dan had ik het wel geweten.groetjes rebecca... |
oo,, en gert bedankt voor je suggestie!!
Wat is het verschil eigenlijk?Ben daar niet zo in thuis hoe dat eigenlijk werkt zo'n solex(en). |
Verschil is dat je Webers vaak af moet laten stellen : ze verlopen zoals ze dat noemen . Solexen blijven veel langer afgesteld staan .
En waar hebben de Webers op gezeten die je nu hebt ? Venturi's en sproeiers verschillen nogal per model auto . Zelfs op exact dezelfde motoren kan er verschil inzitten . Wat heb je nog meer nodig ? Wat Stijn al zei en ook nog bijvoorbeeld een gasmechanisme om ze goed en gelijktijdig gas te laten geven . |
wat is vaak?De venturi's en sproeiers zijn goed.
ik heb ze bij serge pot vandaan.En die gaat ze inbouwen en afstellen. (hij deelt samen met mij de sleutelschuur in wageningen). Er komen nog luchtfilters op die hebben we liggen. |
Doe Serge maar de groeten van me dan :)
Vaak is een paar keer per jaar |
Zal ik zeker doen!!
|
Ik zou zeggen 4 gaskleppen van een injectiemotorfiets.
spruitstukje bouwen met injectorgaten. Dus in totaal 8 injectoren. Dan instelbare motormanagement erop dan kan je zuinig en snel rijden, net welke map je in je computer zet voor je wegrijdt. Let op dan moet je wel een G60 brandstofrail en drukregelaar gebruiken en evt het inlaatspruitstuk dan kan je het mooi origineel monteren. Computer DTA of iets vergelijkbaars. Kost wat maar dan heb je ook wat. |
dta en throthle bodies.....
http://www.freddycane.com |
![]() |
Erg leuk maar niet echt betaalbaar die DTA ...
|
psies..... dta is voor de gewone man niet betaalbaar..
|
denk ook niet voor de vrouw > becky
|
![]() Hihihi Denk niet dat zo'n lang inlaatspruitstuk past in Becky's witte Golf 1.. |
das een blok voor een achterwielaandrijver? dat het blok net haaks ligt op wat we bij VW zijn gewend(weet niet of dat nou dwars is of niet... in lijn heeft dat toch met een achterwielaandrijver?)
apart blokje hoor... ziet er indrukwekkend uit! |
All times are GMT +1. The time now is 13:08. |