![]() |
Orginele g60 of een 20v turbo
Ik wil graag wat anders in mn orginele golf 2 gti g60 bouwen.
Mn blok is nog wel goed maar heeft bijna 3 ton op de teller. Daarom zit ik te denken om het orgineel te houden of een 20v turbo erin. Wat zouden jullie doen, gewoon orgineel g60 houden of een 20v turbo er in. |
Als je motor nog goed loopt en geen olie ofzo neemt dan zou ik hem er mooi inhouden.
Als je elke week pech hebt dan is het misschien wat anders. |
Quote:
Heb er geen pech en dergelijke mee, maar wil er gewoon wat anders in. Heeft nu al bijna 3 ton op de teller :D . |
sja, zo`n 20V blijft een überblok.... maar daar komen er de laatste tijd wel heel erg veel van....
maarja.. `t is jouw auto en jij bepaalt wat je erin wilt hebben ik zou lekker de G60 erin houden en lekker laten tunen of voorzien van een turbo (zal zo es een foto posten) in plaats van die 20V |
![]() zoiets dus |
Ja ook mooi, maar als er wer een g60 in komt blijft de g lader erop.
Hoort zo mooi, met een turbo blok heb je dat niet meer. |
dus er komt zowieso een ander blok in?
|
Quote:
Denk het wel, koop ik gewoon een g60 motor. En ga die dan helemaal reviceren. Of een 20v turbo erin en je bent direct klaar. Maar ik weet het echt nog niet. |
G60 geluid is vele malen mooier als zo,n 20vt ding.
En 3ton op de klok wil niet zeggen dat je blok op is hoor. Mijn heeft nu 235dkm op de klok en loopt als nieuw. Onderhoud doet veel he ;) |
heb je geld over of zo :eek: ,maar ik zou het g60 blok mooi laten zitten ,hoort bij de auto! Blijft ie z'n waarde ook houden !
|
Quote:
You've lost me there...... |
Als je snel wilt 20v nemen maar wees bereid om er bakken met geld tegen te gooien. Als je dat niet wilt gewoon bij G60 houden is ook leuke motor.
|
tjah ik snap dat niet hoor, waarom zegt iedereen dat n blok af is bij 2 fo 3 ton?
Als je toch gewoon goed onderhoud pleegt kan dat blok van jou ook nog wel een dikke ton mee. :rolleyes: Zijn genoeg wagens die hebben der al 4 ton op zitten, neem nou bijv die oude 1600 golf van bugs. ding rijd nog steeds bij mijn weten :) |
Gewoon de G-60 erin houden.
Dan blijft de auto orgineel. Zo'n 20v is leuk maar kost ook wat. 2 of 3 ton gelopen maakt niet zoveel uit, als hij maar altijd netjes is onderhouden. |
Quote:
Ik heb niet gezegd dat het blok af is. |
Quote:
Ja dat is waar blijft hij wel orgineel, en houdt hij zijn waarde wel. Maar ik zit nog steeds te denken wat ik ga doen. |
Quote:
vraag het dan niet als je het toch al weet;) |
Quote:
Ik weet het nog niet wat ik doe ;) |
als je iets wilt verbouwen pak dan een gewone golf2 zijn er genoeg van:D
een orginele golf G60 is opzig een unieke auto en heeft z'n waarde niet gaan verkloten |
Er zijn ook genoeg g60 motorisch aan hun einde zijn.
En van g60 naar 20vt heeft zo z'n voordelen. |
ik ben van G60 naar 20 16v turbo gegaan, wereld van verschil, ik had altijd ellende met mijn G60 dus dat was mijn reden, maar heb er geen moment spijt van gehad, alleen het geluid van een lader is en blijft echt uber.
gr |
Ik ben lang aan het nadenken geweest wat
voor blok ik weer in mn golf gti g60 zou zetten. Wou eerst een turbo blok erin maar doe dat toch niet meer. Hou de golf mooi orgineel. Hoort ook geweldig een g60 :D . Heb al wat op de kop getikt bij een maat. Een splinternieuw onderblok van een g60 (pg) 0 km gelopen. En een gereviseerde kop. Blok word nu klaar gemaakt. |
Hier een foto van mijn blok.
Heeft er bijna 300000 km :D op zitten. Zal wel een hele verandering worden met de nieuwe g60 blok erin. |
Quote:
en plaats terzijnertijd ook daar maar eens een foto van;), hopenlijk clean:) in vergelijking met de nu nog inzittende motor. |
Quote:
deze post snap ik niet, dan koop je een ander g60 blok en die laat je reviSeren.. laat dan toch gewoon jouw g60 blok reviseren??? weet je tenminste dat t blok goed is en dan weer als nieuw word... |
Quote:
Heb een splinternieuw ondeblok van een g60 op de kop getikt een pg blok.Deze heeft nog maar 0 km gedraaid. En er komt een gereviseerde kop boven op. |
Quote:
Als die er in hangt post ik wel fotos. |
All times are GMT +1. The time now is 01:50. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.